kohtu liikkuu/antaa liian paljon periksi..? rv24

Laitan tän nyt tännekin...
olen selittänyt neuvolassa kuinka kohtuni menee ihan oudosti aamuisin. Eihän kukaan mua uskonut. Tänä aamuna taas.. Nukuin oikealla kyljelläni, kun herään oikea puoli mahasta on ihan tyhjä. Kohtu on vasemmalla puolella ihan soikeana (siis häpyluusta kylkiluuhun asti) ja toisella puolella napaa ihan tyhjä. Tunnen kuinka kohtuni on tuon todella oudon muotoinen (kai nyt mä sen itse tiedän ja tunnen, kuitenkin toinen lapsi tulossa). Kuvasin ja otin kuvia mahasta kun painelen sitä ja siitä näkyy kuinka se on.. mut kukaan ei usko mua, kukaan ei halua nähdä kuvaa tai videoo.. :(
mitä teen.

otin netistä kuvan ja piirsin siihen punaisella miten kohtu on aamuisin. tässä linkki: http://www.aijaa.com/img/t/00754/4023639.t.jpg

ei ole musta normaalia että kohtu venyy/liikkuu noin.. ja toinen puoli on sitten ihan tyhjä.. ja että näillä vkoilla (rv24) tuntuu liikkeet vasemman puolen kylkiluissa asti. :S
 
Mul oli ainaki eilen illalla yläosa ihan tyhjä, kun vauva makoili poikittain alhaalla. Oikein tunsi siit alhaalta, et siellä se on ku oli kovana. Ylhäällä iha pehmeää. En aatellu, et se ois jotenki vakavaa? Siel on vaa sen verran tilaa vielä. Viikkoja mul on kuitenki 27+4.
 
Mulla on ihan sama juttu!

Ja mulla siihen on syykin: kaksi kohtua ja vauva on oikeanpuoleisessa kohdussa. Aamulla ja yöllä sen huomaa tosi selvästi.

Joillain voi siis olla väliseinämä tai kaksi kohtua, joskus ihan jopa tietämättään.

Mut älä huolestu!
 

Yhteistyössä