Koiranihmiset huom! Koirien ruoasta

SJV Produkts/Musch
Onko kukaan kokeillut tuota koiranruokaa omalle koiralleen? Kovasti kehuu ruoanlaatua, mutta kokemusta ei mulla/tuttavillani ole. Meille on tulossa suomenlapinkoiran pentu ja olen suunnitellut tuon ruoan syöttämistä koiralleni. Ovat antaneet HalpaHalli-ketjulle sen täysravinto pötkön (koiranmakkaran näköinen jutut) myyntiin.. Mietin, että onkohan hyvä ruoka.. koostumus tässä (lainattu sivuilta suoraan), tämä siis niiden junior-kuivamuonaa:
Ravintosisältö
Raakavalkuainen 28,0 %
Raakarasva 14,0 %
Hiilihydraatteja 43,5 %
Raakakuitu 2,5 %
Mineraaleja 6,0 %
Kosteus 9,0 %
Kalsiumia 1,5 %
Fosforia 1,0 %
 
En ole kuullutkaan.. Mut joillakin kasvattajilla on tapana että "pakkomyyvät" ainakin ensimmäisen ruuan koiran mukana. Mä itse noudattaisin kuitenkin kasvattajan ohjetta. (maalaisjärki mukana)

Mistä teille on penska tulossa? Mulla on Lapinporokoira itselläni niin kiinnostaa :heart:
 
Tuo ruoka kiinnostaa mua siksi, että niillä on tehtaanmyymälä tuolla n. ½ km päässä meistä, eli sieltä saisin edullisesti haettua ruokaa ym. koiralle.

Kaddy: meidän koira tulee Oulusta. Ei ole paperillinen, eli ei ole kennelistä, vaan ihan tuttujen koiran pentu.

Mä oon jotenkin ihan hukassa tuon pennun ruokinnan kanssa, vaikka mulla on ollut koiria useampia. Mietin vaan, että kuinka tarkkana pitää sen ruoan kanssa olla... voi olla, että kokeilen tuota noiden ruokaa, sittenhän sen tietää :)
 

Yhteistyössä