Koirien ja kissojen omistajat

  • Viestiketjun aloittaja ressi
  • Ensimmäinen viesti
kinuski
Meillä on 2 sisäkissaa, eikä niistä kyllä kauheasti karvaa lähde. Ainoa sotku mitä niistä tulee niin on tuossa hiekkalaatikon edessä, tassujen mukana tulevaa puupellettiä. Mä kyllä olen aina imuroinut joka päivä, oli kissoja tai ei, ja enemmän nuo lapset sotkee (leivänmuruja, hiekkaa kengistä eteiseen jne).
 
Meillä asuu sisällä kani, koira (nyt just 2 kun on hoitokoirakin), ja 4 kissaa. Kissoista 1 käy ulkonakin, loputkin kun vähän kasvavat.
Lisäksi kuskaan töistä ja omasta tallista hevosten karvoja enemmän ja vähemmän.

Imuroin joskus joka päivä, joskus kerran viikkoon. Riippuu miten sotkeentuu ja miten paljon huvittaa puunata.

Kiiltävän siistiä ja puhdasta meillä ei ole käytännössä koskaan.
Muksuilla on aina jotain karvaa vaatteissa, mutta mitä sitten?

Viihdyn eläintarhani keskellä. Näitä karvakasoja haaliessa on jo ollut tiedossa, että kyllä se on jostain päästä pois ja jossain näkyy, että niitä jaloissa pyörii.

Mulle on tärkeämpää elellä tämän laumani kanssa, kuin tiptop-siistissä kodissa.
 
Minku
Meillä on yksi koira, jolla ns puolipitkäkarva/lyhyt karva (semmosia hapsukarvoja jaloissa, mahan alla ja hännässä jotka pidempiä).

Imuroidaan 2-3 kert viikossa JOS koiraa on harjattu tarpeeksi (kun harjattu, koirakaan ei tiputa niin paljon karvaa). Mikäli harjaus laiminlyöty, imuroida pitää useammin. Koira ei todellaaan nuku meidän sängyssä, ei pääse yleensä edes meidän makkariin, joku raja sentään. Pölyt pyyhin kun imuroin, jos olen laiska imuroin hyllyt sillä pienellä imurin suuttimella....
 

Yhteistyössä