koitiäidit, mihin aikaan teillä alkaa aamu?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
6-7 aikaan,vauva heräilee siihen aikaan.isommat lapset 8 ja 6 v,heräilee klo 6-8 mutta eivät tule herättelemään mua (jos sattuis olee semmonen pv että vauva nukkuukin hiukan pidempään) vaan touhuaavat omiansa.
 
Rollolainen
lapset pitää virlä tälä viikolla herättää 6.15-7-15, riippuen siiitä menevätkö kouluun 8ksi tai yhdeksksi. muutoin en heitä herättele. Mutta jos saaavat vapaasti nukkua heräävät yleensä viimeirtään puoli 9 aikaan. ( sekin on mun mielestä myöhään, mutta nukkukoot) Mä itte herään yleensä noin 5,30
 
ei-kotiäiti
Kun sais ees viikonloppuisin nukkua... Meillä lapsi 3 v. herää klo 6 oli sitten arki tai pyhä :( Itse olen vielä töissä, mutta jäämässä äitiyslomalle elokuussa. Tuntuu kyllä välillä tosi raskaalta, kun ollaan AINA hereillä näin aikaisin. Arkiaamuisin se ei niin haittaa, kun klo 8:ksi menen töihin, mutta kyllä silloinkin uni maittaisi sen 45 min. mitä saisi nukkua ennen kuin olisi pakko herätä. Mutta varsinkin viikonloppuaamut ärsyttää. Ja kun tietää, että syksyllä on vauva, joka valvottaa öisinkin...
Jaksan ajatuksella, että joskus niiden aamu-unienkin täytyy lapsella pidetä :)
 
Anne
Alkuperäinen kirjoittaja kyselee utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja äftsicä:
9-10 välissä :D joskus harvoin jo 8 aikoihin.
Mihin aikaan teillä sitten käydään nukkumaan, kun noin "myöhään" herätään?
En ole äftsicä mutta samaan aikaan herää/herätän lapsen (ikää 1v2kk) Nukkuu päiväunet tunnin verran ja illalla on viimeistään 20:00 laitettava nukkumaan kun on ihan kanttuvei jo.
 
hellsbells
Voi teitä onnelllisia. Vaikka miten yritän niin en saa unirytmiä normaaliksi tolla pojalla. Vaikka herättäsin aikasin, niin silti se "pösilö" suostuu yöunille vasta 1-3 yöllä. Eli meillä alkaa aamu MYÖHÄÄN, hyvinä aamuina 9.30, huonoina puoleltapäivin.
 

Yhteistyössä