kokemuksia mattotukku.fi:stä?

Vieras
Tilasin sieltä eteiseen matot ja kaikki sujui ongelmitta. Tuli nopeasti ja kun vielä onnistuin tilaamaan väärän kokoisen maton, vaihto sujui todella hyvin ja nopeasti. Hienot matot sain! Suosittelen!
 
Oi, kiitos paljon näistä jo!! Lisää vain tulemaan, jos jollain on. Itse juuri pähkäilen uskaltaako tilata sieltä.. Kun tuntuu, et monen mielestä matot pitäis nähdä ensin "livenä" ennen ku ostaa. Mun mielestä taas tuntuis helpommalta selata netistä ja kahtoo samalla omaa kämppää ja hahmotella mielessä et kuinka se sopis vaiks esim. olkkariin ja et minkävärisenä yms :)
 
Tabas
Tilasin sieltä pari viikkoo sitten kaks mattoo, tuli nopeesti ja matot oli just sellasii mitä kuvissa :)

Tietty sit jos ei oo tyytyväinen niin ne ainakin nyt mainostaa et kuukauden saa palauttaa ne takas.
 
"Tilaaja"
Itse tilasin kyseisestä liikeestä kolme harmaata käytävä mattoa, niin olin maksanut jo kaikki ja sieltä tuli vain yksi matto. Mutta soitin liikkeeseen ja korjasivat asian pikaisesti, olin sitten loppujen lopuksi aivan tyytyväinen ja hyvät on matot :)
 
Jermu82
Hei,

Tilasin mattotukusta viskoosimaton.. En enää löydä tarkkaa mallia, kun muuttivat mattojen nimet kertaheitolla. Toimitus kesti yli kaksi viikkoa, eikä asiakaspalvelussa tunnuttu tietävän matoista höykäsen pöläystä. Itsehän en sieltä tilaa enää mitään.
 
Tilasin pitkän eteisen maton mustana sieltä. Sain paketin nopeasti. Paketissa oli samaa sarjaa ruskea kokolattiamatto eteisenmaton hintaan. Laitoin asiasta sähköpostia ja sain vastauksen ettei mattoa tarvitse maksaa, eikä palauttaa. Ilahduin ja pidin maton. Kaksi viikkoa myöhemmin lasku tuli viivästyskoron kanssa kuitenkin. Maksoin sen ja laitoin asiasta sähköpostia. Kukaan ei enää vastannut ja annoin itsekkin asian olla. Enää en tilaa, vaikka todella edullisia matot siellä onkin.
 
Tyytyväinen 10 ynnä
Olen tilannut kaksi mattoa erikseen. Tulivat tosi nopeasti ja oliva juuri sitä mitä halusin. Toisen maksoin nettipankissa, toisessa tuli lasku maton mukana. Tilaan niin toistekin.
Tyytyväinen 10+
 
vierailija
Matot ihan ok-tasoisia, mutta hinnat tuntuvat olevan järjestään melkein viidenneksen korkeammat kuin kilpailijoilla, ja valikoima on heikko. Tilaan jatkossakin mattoni hobbyhallista.
 

Yhteistyössä