Kokemuksia ripsienpidennyksestä? Onko joku jolla ne toimii?

  • Viestiketjun aloittaja Umbs
  • Ensimmäinen viesti
Umbs
Vai oonko mä ainoa, jolla ne harottaa vaan joka suuntaa ja näyttää huonolta eli huoltoa tarvis viikon välein.
Ne on n. 3kk nyt olleet ja olen tosiaan välillä huollattanut viikon välein -hullua, tiedän, mutta päätin kokeilla muutamaa eri paikka joten luovutan kyllä kohta.
Olis vaan niin helpottanut arkea, kun en muuten jaksa meikata niin ripsien kanssa ei tarvi aamulla tehdä muuta kuin lähteä ovesta ulos (mulla muuten luonnostaan tummat kulmat ja siisti iho).
 
Kaulin
Eikös sitten kestovärjäys olisi ollut helpompi ja edullisempi juttu.

Mä oon vaan lukenu, että pidennysripsillä pääsee omista ripsistään pariksi kuukaudeksi eroon. Pidennykset rasittaa omaa ripseä, joka tippuu ja kun yksi ripsi kasvaa suunnilleen 1-3 kk, niin jos kaikki tipahtaa kerralla, saa hetken odottaa ennenkö on taas karvaa luomissa.
 
Hyvin nää on pelittänyt. Tosin vasta yhdessä huollossa olen käynyt, mutta jos se jatkossakin menee näin, niin mulle riittää 4-5 viikon huoltoväli, ja vasta siinä ihan vikat päivät ne alkaa olla sellaiset, että harottavat vähän kuin sattuu.
 
"Kokenut"
[QUOTE="a p";24933104]Mikähän mulla sitten on vikana? :/ En ole käynyt uimassa ollenkaan ripisen kanssa enkä saunassakaan.[/QUOTE]

Mulla on ollut pidennykset jo vuosia. Hanki kunnon tekijällä laatumerkin ripset.monella sarjalla on huonoa liimaa,joka ei pysy. Minkä merkkisiä olet kokeillut?missä päin asut?
 
"Kokenut"
Eikös sitten kestovärjäys olisi ollut helpompi ja edullisempi juttu.

Mä oon vaan lukenu, että pidennysripsillä pääsee omista ripsistään pariksi kuukaudeksi eroon. Pidennykset rasittaa omaa ripseä, joka tippuu ja kun yksi ripsi kasvaa suunnilleen 1-3 kk, niin jos kaikki tipahtaa kerralla, saa hetken odottaa ennenkö on taas karvaa luomissa.
Että olet ihan lukenut. Ja varmaan kirjoittajakin oli jostain tutulta kuullut? Voisitko kuvitella et jos asiantunteva pidentäjä laittaa ripset ,hän osaa arvioida oikean pituuden ettei oma ripsi rasitu.ei olo pidentäjän vika jos ahne asiakas vaatii ne pisimmät ripset!
 
"a p"
[QUOTE="Kokenut";24933129]Mulla on ollut pidennykset jo vuosia. Hanki kunnon tekijällä laatumerkin ripset.monella sarjalla on huonoa liimaa,joka ei pysy. Minkä merkkisiä olet kokeillut?missä päin asut?[/QUOTE]

Olen kolmessa eri paikassa käynyt, Turussa. Nykyisessä paikassa ripset tuntuu paremmin pysyvän, aiemmin kun lähtivät ihan tuulessa, mutta nyt sojottavat sinne tänne tosi rumasti eli sotkuinen ilme silmissä. Ei auta ripsien harjauskaan.
 
"Kokenut"
[QUOTE="a p";24933104]Mikähän mulla sitten on vikana? :/ En ole käynyt uimassa ollenkaan ripisen kanssa enkä saunassakaan.[/QUOTE]

Ei öljyjä eik rasvoja liimat kestä. Käytätkö siis silmänympärillä rasvoja?miten puhdistat ripset?
 
"a p"
[QUOTE="Kokenut";24933209]Ei öljyjä eik rasvoja liimat kestä. Käytätkö siis silmänympärillä rasvoja?miten puhdistat ripset?[/QUOTE]

En käytä öljyjä tai rasvoja, sen infon sain jo ekalla kerralla. Ihan vedellä puhdistan, en käytä edes muuta meikkiä silmissä joten varovasti vedella ja pumpulipuikolla. En silti ymärrä miten se vaikuttaisi siihen että sojottavat tosi sekavasti sinne tänne eli ei ole mitään kaunista kaarta tms. vaan tosi sotkuinen ilme.
 
"Kokenut"
[QUOTE="a p";24933185]Olen kolmessa eri paikassa käynyt, Turussa. Nykyisessä paikassa ripset tuntuu paremmin pysyvän, aiemmin kun lähtivät ihan tuulessa, mutta nyt sojottavat sinne tänne tosi rumasti eli sotkuinen ilme silmissä. Ei auta ripsien harjauskaan.[/QUOTE]

Oletko käynyt ns halpapaikoissa jossa käytetään ebaysta ostettuja liimoja? Vai mitä merkkiä on käytetty? Jos ripset tippuu pois,liima on todella huonoa. Mulla on kokemusta monista merkeistä ja tekijöitä olisin voinut suositella stadissa.
 
"Kokenut"
[QUOTE="a p";24933244]En käytä öljyjä tai rasvoja, sen infon sain jo ekalla kerralla. Ihan vedellä puhdistan, en käytä edes muuta meikkiä silmissä joten varovasti vedella ja pumpulipuikolla. En silti ymärrä miten se vaikuttaisi siihen että sojottavat tosi sekavasti sinne tänne eli ei ole mitään kaunista kaarta tms. vaan tosi sotkuinen ilme.[/QUOTE]

Ilmeisesti hennot ripsesi eivät kestä pidennysten painoa?moni pidennysten tekijä on vain tilannut välineet ebaysta ja ilman mitään koulusta tekee ripsiä. Hennoille ripsille pitää laittaa lyhyet pidennykset eli 8mm c - kaarella.
 
Yhdet pidennykset
Mulle laitettiin yhdet pidennyksen ja jo viikon sisällä oli puolet tippuneet. Eli ripsarilla piti paikkailla jo tosi nopsaa, ettei ihan friikiltä silmät näytä. Omat ripset sentään säilyneet, mutta eipä tehny mieli mennä ees huoltoon sinne samaan paikkaan ku muutaman viikon päästä ei montaakaa pitkää ripseä ollut jäljellä..

Sinä kuka voit pk-seudulla suositella, niin suosittele ihmeessä :)
 
"Kokenut"
Mulle laitettiin yhdet pidennyksen ja jo viikon sisällä oli puolet tippuneet. Eli ripsarilla piti paikkailla jo tosi nopsaa, ettei ihan friikiltä silmät näytä. Omat ripset sentään säilyneet, mutta eipä tehny mieli mennä ees huoltoon sinne samaan paikkaan ku muutaman viikon päästä ei montaakaa pitkää ripseä ollut jäljellä..

Sinä kuka voit pk-seudulla suositella, niin suosittele ihmeessä :)
Suomen parhaaksi äänestetty ripsienpidentäjä Oksana kittycatbeautycenterissä Tapiolassa. Tekee kauniit, kestävät ripset parhaailla tuotteilla extremelashes.maksaa 250€ mutta olen ollut hänen tyytyväinen asiakas jo monta vuotta. Hänelle on yleensä 1kk jono.se kertoo jo sen ett hän on suosittu koska osaa hommansa. Kouluttaa kaikki Suomen extremelashes pidentäjät. Kallis sarja mutta ripset pysyy hyvin.patentoitu liima.
 

Yhteistyössä