Kokemuksia ripsipidennyksistä?

  • Viestiketjun aloittaja "nanna"
  • Ensimmäinen viesti
"nanna"
Eli olen miettinyt ripsipidennyksiä kesäksi.Ilman meikkiä olisi fressin näköinen eikä helteellä tarvitsisi laittaa ripsiväriä.Te jotka olette niitä koettaneet/käytätte ni voisitteko kertoa pari juttua..?
-Mihin kuntoon omat ripset menivät käytön aikana?harveniko?
-Helpottiko oikeasti aamuja?Tarkoitan sitä että näkyvätkö ne tarpeeksi eikä tarvinu meikata silmiä muuten ollenkaa(tykkään siis suurista räpsyttimistä)
-Onko silmiä vaikeampi rajata esim eyelinerilla,rajauskynällä?
-Mitkä merkkiset olette todenneet parhaiksi?
Kiitos! :)
 
xtreme lashes
Mulla on ollut jo reippaan vuoden xtremet ja pois en enää antaisi, niin mahtavat!! Pisimmät ripset taitavat olla 15 mm ja on näyttävät. Rajauksia käytän, ripsaria ei tarvitse.
 
mink lashes
Mulla oli vajaan vuoden minkki-ripset ja olivat aivan älyttömän ihanat. Pitkät ja näyttävät, muttei liian feikin näköiset. Aamulla olo oli heti freessi ja lisämeikiksi ei tarvinnut kuin vähän aurinkopuuteria. Kasvatin ripset vähitellen pois ja harvenivat ihan siistin näköisesti. Omat ripset olivat aluksi heikomman oloiset, hieman harvemmat ja lyhyemmät kuin normaalisti, mutta eivät näyttäneet mitenkään pahoilta. Ne kasvoivat takaisin alkuperäisen näköisiksi reilussa kuukaudessa. Suosittelen siis!
 
- Omat ripset eivät ole harvenneet, mutta vaikuttavat lyhentyneen. Johtunee siitä, että omat ripset irtoavat hieman normaalia aikaisemmin, kun niissä on "lisäpainoa"
- Helpottaa oikeasti, ovat hyvännäköiset heti aamusta ja tekevät ilmeen virkeämmäksi ja naisellisemmaksi myös väsyneenä tai pitkän päivän jälkeen.
- Ei ole vaikeampi rajata. Tuotteista pitää tarkistaa, etteivät sisällä öljyjä.
- Minulla on ollut Xtreme lashes. Enemmän kuin merkki vaikuttaa se, kuka ripset laittaa. Taitava käsityöläinen tekee kaunista jälkeä. Tottumattomalla tekijällä voi jäädä liimaklönttejä, ja ripset liimautuvat nipuiksi.

Ammattilainen osaa myös valita oikean pituuden. Jos omat ripset ovat pitkät ja vahvat, myös ripsipidennykset voivat olla pidemmät. Itse olen kokenut 13mm jopa liian pitkiksi ja näyttäviksi, 10mm on ollut näyttävä mutta sen verran luonnollinen, ettei (toivottavasti) huomaa heti tekoripsiksi.
 

Yhteistyössä