Kokkola ja lähialueet huhuuu....

SnowFairy
Hennuli: viikoja on 32, eli ihan vielä ei tarvis syntyä... avautumaan on jo ruvennu :/ Aika väsynyt oon kyllä, kotona vähän liikaa puuhastellu kun ollaan fiksattu tytön huonetta, kodinhoitohuonetta jne... mulla on kauhea työlista jääkaapin ovessa, nyt alkaa kyllä näyttämään jo aika hyvältä. =) Vauvan vaatteet on kaapissa ja kaapit järjestetty uudelleen. Vielä pitää järkätä makkaria et saa sinne hoitopöydän ja vauvan sängyn.

Saparo: kuulostaa hyvältä! Meilläkin on aika vaalea, sellainen beessi, ja ei kyllä ole vielä menny miksikään... tietty aina parempi jos on irrotettavat päälliset jotka saa nakata koneeseen. Nää nyt oli niin halvat sohvat ettei kauheasti ota päästä, mutta jos kalliimpaa meinaa niin ostaisin ehkä sellaiset että se puhdistuskin onnistuu helpommin... meillä kyllä toimii sellainen suihkutettava puhdistusaine ihan hyvin. Se tumma seinä ja vaalea sohva kuulostaa kyllä hyvältä, väriä saa aina halutessaan tyynyillä ja torkkupeitoilla vaikka.

Ketäs kaikkia meitä on sitten tulossa syömään? Tervetuloa kaikki uudetkin mukaan ihan rohkeasti!! =)
 
snowfairy: koita nyt ottaa rauhallisesti ja levätä. Sais vauva tosiaan pysyä vielä sisällä.

saparo: toivotaan siis pikaista plussaa. ;) Kuulostaa hyvältä sun sisustus ideat. =) Meillä ei kyl vois kuvitellakaan vaaleeta sohvaa mutta pojat onki poikia. :whistle: ;)

Mää ootan meiän syönti reissua ku kuuta nousevaa, on ihanasta päästä rupatteleen ja syömään hyvin. :p
 
Moi!

Syökäähän hyvin sitten :D Me käytiin viime viikolla pedriinaksessa syömässä pitkästä aikaa ja kyllä oli hyvää :p

Meillä reissu lähenee ja pakattukkin on jo pikkasen.Perjantai aamuna lähetään ajeleen helsinkiin ja iltapäivällä on sit lento :D Vähän jännittää B)

On kyl tosi mukavaa et tännekin tulee h&m,mä varmaan asun sielä sit :whistle:

Jaahas nyt neiti heräs,joten täytyypi mennä :wave:
 
Hemuliina: Mulla on mennyt nyt jotain ohi korvien, mihin olette lähdössä reissuun? Koko porukka?

Kävin tuossa K-raudassa mutta niillä ei ollutkaan malleja niistä "sisustuspaneeleista", tilaavat niitä ja ensi viikolla täytyy mennä uudestaan katsomaan. Nyt pitäisi lähteä kauppareissulle, jääkaapissa ei ole kuin valot :wave:
 
No niin nyt se flunssa iski minuunkin, kurkku on karhea kuin raastinrauta :snotty: Heräsin tuossa neljän maissa ja en saanut enään unta joten päätin nousta ylös ja jos menis töihin jo klo 6 kun ei nukuttuakaan saa. Pääseepähän sitten jo klo 13 kotia =) Toivottavasti tämä ei käy koko perhettä läpi mutta pelkäänpä pahoin että käy :(
 
saparo: pikaista paranemista! me on sairastettu kyl niin urakalla etten usko tän loppuvan ennen ens kesää. On ollu nuhaa, kurkkukipua, yskää ja nyt on kuumetta ja mahatauti, ripuli lähinnä kahella pienimmällä. :(
Kurjaa olla töistä pois mutta eipä tuo auta. :/
 
Kurkun karheaa huomenta :snotty:

Nyt on sohva tilattu, otin sen vaalea värin joka siinä kuvassakin oli. Pitää käsitellä se Teflon käsittelyllä ennen kuin tuo sisälle niin hylkii likaa paremmin. Me saadaan se jo perjantaina ku niillä oli varastossa sitä jo =)

Eipäs mulla kummempaa joten palataan asiaan.
 
Mietin tässä että missä kaikki on?? Luin ketjua alusta ja sielä olihan vaikka ketä. Mejan, emppuliina,hanne, henriikka,sade,pikkuhiisi ym.ym missä ootte?? evab ei oo kirjotellu vähään aikaan. :wave:
tulkaa nyt kaikki jotka kynnelle kykenee niin syömään meiän kans.
pedrinas 29.9. illalla :wave:
 
Aika moni on tosiaan jäänyt matkan varrella johonkin, kertokaas vaan kuulumisianne..... ettei tarvi mun tylsiä tarinoita aina lueskella :\|

Mä saan huomenna uuden sohvan =) :D =) B) :D :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: B) B) B) B) =) =) :D :D :D :) :) :)
 
Nyt olis meidän vanhat sohvat kaupan eli jos tiedät jonkun joka tarvis niin ilmoittele. Suurin osahan tietää kyllä minkälaiset ne on mutta voin lähettää kuvia sähköpostiinkin. Ja molemmat sohvat eli 2h ja 3h lähtis yhteensä 100?. Mä haluun äkkiä niistä eroon :kieh:
 
Hei taas :wave: (ilmoittakaa sitten kun kyllästytte mun viestejä lukeen)

Tässäpä istuskelen uudella sohvalla ja naputtelen viestiä =) Jes kyllä on ihana vaikka nyt meidän olohuone näyttää niin isolta kun vain yksi sohva mutta kyllämä tänne kohta jotain keksin muutakin =)

No niin nyt meillä on neitikin räkätaudissa :snotty: Meneehän se viikonloppu näinkin =) Palaillaan taas astialle....

 
Hennuli harmaana
eipä toimi sivut ei...koko aamuna en oo päässy sivuille ja nyt ku pääsee niin ei pääse kirjautuun. :/

Onnea saparon sohvalle :flower: =)

Mulla porkkanapiirakka uunissa :p Isäntä lähtee vkonlopuks töihin ja pikkunen on kuumeessa, 39. korvat ei oo taaskaan parantunu. :'(
 
No niin uusi yritys, edellinen viesti jäi lähettämättä kun nettiyhteys katkesi :\|

Mulla jää perjantain tapaaminen Pedrinaksessa väliin. Lähdemme perjantaina heti kun pääsen töistä niin Jyväskylään. Mutta ensi kerralla sitten...

Meillä on ollut kyllä ihan löhö sunnuntai. Pari koneellista pyykkiä olen pessyt mutta siinäpä se sitten. Neitillä on vielä vähän lämpöö ja nenä vuotaa. Mutta reipas on ollut muuten.
 
voi saparo minkä teet, oharit :eek: ;)
no onhan snowfairy ja huuhkis tulossa?? mää en kyl yksin viittis mennä....tai joutuu serkku :wave: vääntäytyä mun mukaan!!! ;) Ja mun on päästävä syömään :kieh: että kenen kohtaloks jää lähtee mun seuraan?? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.09.2006 klo 20:14 hennuli2 kirjoitti:
voi saparo minkä teet, oharit :eek: ;)
no onhan snowfairy ja huuhkis tulossa?? mää en kyl yksin viittis mennä....tai joutuu serkku :wave: vääntäytyä mun mukaan!!! ;) Ja mun on päästävä syömään :kieh: että kenen kohtaloks jää lähtee mun seuraan?? :D
Näillä näkymin olen tulossa :wave: *Rohkeasti kohtaan kohtaloni...* ;)
 
SnowFairy
Näillä näkymin tulossa =) Ellei lääkärisetä kiellä :p

Onnea Saparolle uudesta sohvasta! Harmi ettet pääse mukaan syömään.

Täällä on sukulaisia ollut koko viime viikon kylässä vahtimassa tyttöä, minä oon pääasiassa vaan maannu. Hohhoijaa... Huomenna on tarkastus, toivottavasti mitään ei oo tapahtunut. KÄvin lauantaina kaupugilla kun rupes seinät ahistaan, ei ollu hyvä idea :/ Innostuin liikaa ja supisteli taas niin lahjakkaasti.
 
Snowfairy: ei muuta kuin jaksamisia :hug:

Sohvat on muuten edelleen myymättä, muutama kysely tuli mutta siihen sitten jäi :( Pitää käydä huomenna kauppaan niitä tuonne Ouluntien huonekaluhalliin, ottavat kuulemma käytettyjä myyntiin.

Tein muuten tänään elämäni ekaa kertaa karjalanpaistia, ihan syötävää tuli, tosin ensikerralla mausteita vähän runsaammin saa laittaa. Jopa neiti söi sitä kokonaiset kahdeksan lusikallista =)

Pitääkäs huomenna puolen päivän aikaan sormet ja varpaat pystyssä, meen työhaastatteluun =)
 
SnowFairy
Saparo: Onnea haastatteluun!! =)

Lääkäri määräsi ehdottomaan lepoon, maattava vaan ja vessassa saa käydä mutta siinä se. Ei saa edes laittaa ruokaa... Hohhoijaa. Jos ei kotona onnistu niin sairaalaan... ei kiehdo. Loppuviikoksi sain onneksi kodinhoitajan, mutta ens viikko onkin sitten täys kysymysmerkki. Hoitaja/hoitopaikka pitäis lapselle löytää... ei tuo muuten onnistu. Sairaalaan en tahdo mennä! Ens viikolla eivät kuulemma enää estele jos on tullakseen, mutta pitäis sen kuulemma vielä muutama viikko siellä masussa pysyä.
 
Snowfairy: no onpa se nyt kurjaa mutta toisaalta vauvahan on tärkein eli lepäät nyt sitte vaan. Sä et sitte varmaan pysty tulla syömään??

huuhkis mennäänkö sitte kahestaan vai onko sullekki tullu joku este? :/
 

Yhteistyössä