kolmannen asteen repeämät

  • Viestiketjun aloittaja kesä-masu
  • Ensimmäinen viesti
kesä-masu
onko muita, joille on tullut synnytyksessä kolmannen asteen repeämät eli revennyt sulkijalihakseen asti?
Tarvitsisin ihmisiä, joiden kanssa vaihtaa kokemuksia. Olisi mukava kuulla, kuinka olet parantunut fyysisesti ja psyykkisesti. Onko uusi alatiesynnytys ollut mahdollinen? Vai onko jäänyt hirveät pelot? Itselläni asia on tuore. Synnytyksestä vajaa seitsemän viikkoa.
 
neljännen asteen repeämät täällä :D hyvin olen parantunut vaikka jokanen lääkäri sitä päivitteli. alatiesynnystä tuskin enää haluan kun siinä on vaarana että menee koko pidätyskyky :eek: kun selvisin tuosta niin en enää riskeeraa.
 
:wave: täällä yksi jolla kolmannen asteen repeämät...nyt toinen synnytys tulossa, eikä mitään takeita siitä, että saisin sektion, vaikka pelkään kauheasti alateitse synnyttämistä...ja perustellaan sillä että olen toipunut niin hyvin repeämistä..ehkä fyysisesti, mutten todellakaan henkisesti, varsinkin kun synnytyksestä on vain 7kk aikaa... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 12:33 mörkö kirjoitti:
neljännen asteen repeämät täällä :D hyvin olen parantunut vaikka jokanen lääkäri sitä päivitteli. alatiesynnystä tuskin enää haluan kun siinä on vaarana että menee koko pidätyskyky :eek: kun selvisin tuosta niin en enää riskeeraa.
Sama juttu! Minä myös parannuin hyvin, ekat pari kuukautta taisi vähän silloin tällöin sattua pientä vahinkoa, mutta sitten palautui. Olen yrittänyt vahvistaa pepun sulkijalihaksia harjoituksilla, ulommainen sulkijalihas siis meni synnytyksessä poikki ja se korjattiin leikkaussalissa.

Lääkärit ovat olleet koko ajan sitä mieltä, että ei enää alatiesynnytystä ja sopii minulle hyvin. En haluaisi pidätysvaikeuksia...
 

Yhteistyössä