Kolmas keskenmeno todellinen

Huomenta!

Halusin kysell, että löytyykö täältä kohtalotovereita. Olen olut hoidoissa lahjoitetuilla munasoluilla. Jokaisesta siirrosta on lähtenyt raskaus käyntiin, mutta jokainen on myös mennyt kesken.

Ensimmäinen meni kesken rv 6 tietämillä, toinen oli keskeytynyt raskaus rv 9+4, joka huomattiin np ultrassa. Kolmannen keskenmenon sain viime yönä rv:lla 6+3. Mieli on maassa ja sydän tyhjä, ei enää jaksaisi näitä keskenmenoja. Tämä on yhtä tunteiden vuoristorataa. Kävin eilen vielä päivystyksessä kun olin vuodellut pitkin viikkoa ja ultrassa sanottiin että kohtu kiinni ja ei tietoa mistä vuoto tulee.. ja siellä näimme myös ensimmäisen ja viimeisen kerran pienen alkiomme sydämen sykkivän.. se antoi meille toivoa.. mutta se toivo riistettiin melkein heti meiltä myöskin pois :(

Uusiin yrityksiin pitäisi joskus syksyllä lähteä, mutta haluaisin kysellä, että onko täällä ketään kolmen keskenmenon tai useamman kokeneena, jotka olisivat vielä saaneet onnistuneen raskauden...

Sydän huutaa ikävää ja tuskaa.. itkua ei silti tule.. tähän on niin totuttu... Voimia kaikille samassa tilanteessa oleville!
 
mie en tiiä kui monta keskenmenoa me oltiin koettu ennen, ku tärppäs. en tiiä kummassa on vika. oltiin 2 vuotta yritetty lasta ja huomasin, et oon raskaana. sitä iloa kesti 12+4, ku todettiin tuulimuna. se oli ihan hirveetä. sit meni puoli vuotta ja olin uudelleen raskaana, mut se raskaus päättyi onnellisesti. seuraavaan raskauteen meni 1v. kui monta kertaa oon itkeny asian vuoksi ja ollut masentunut jne... onneksi mies tuki minuu tai en olis selvinny. kysyin erään kerran mieheltä, et eikö hänestä tuntunut pahalta asia, ni sanoi että tuntu ja tosi pahalta, mut hää ei voinu murtuu, ku piti tukea minuu. tuska ja ikävä oli ihan kauhea...
 
Itselläni on 4 km joista 3 peräkkäisiä (rv 6-7). Yksi lapsi ollaan saatu ennen noita peräkkäisiä. Nyt olen raskaana taas ja viikkoja on 12+2 ja vaavi edelleen hengissä. Tukilääkityksenä tällä kerralla Lugesteron ja Klexane mini-hepariini ja ollaan jo näin pitkällä. Toivottavasti nyt saataisiin se nyytti syliin asti.

Jos haluat niin liity tuohon perustamaani Liian monta enkeliä kerhoon. Se on tarkoitettu toistuvista km:sta kärsiville. Pistä mulle yv:tä niin saat salasanan. Sieltä saa hyvää vertaistukea. :hug:
 
Meillä kaksi lasta ennestään, mutta heidän jälkeen neljä peräkkäistä km:a. Mukana myös lapsettomuushoitoja. Nyt olen raskaana rv 23+4. Tämä oli ns. luomuraskaus, mutta raskauden aluksi oli tukilääkityksenä Crinone (vastaa Lugesteronia). Voimia teille! Ja tervetuloa tuonne kerhoon, josta Leinikki jo mainitsikin. Meitä on monta saman läpikäynyttä.
 

Yhteistyössä