kolmatta haaveilevat,mutta mies ei..

:attn: Minä kans!!! :wave: Meillä täällä tytöt 2v5kk ja 2,5kk... Onhan tuo nuorimmainen vielä ihan vauva, mutta minulla jo vauvakuume päällä!!! Mies on ehdottomasti sitä mieltä ettei meille vauvoja vähään aikaan tule... :ashamed: Täytyy aloittaa näin ajoissa tuo miehen pehmittäminen, että suostuisi vielä yhteen palleroiseen. :heart:
 
Minä olenkin käynyt kurkkimassa onko ketjuun tullut lisää kirjottajia. Minusta kans tuntuu siltä ettei minkään ketjuun kuulu... Ja olisi mukava kirjoitella.

Me ollaan kans avomiehen kans vielä "nuoria", joten aikaa on. Itse täytin juuri 24 ja mies täyttää alkuvuodesta 25. Jotenkin vaan nyt tahtoisi tehdä lapset tällei peräkkäin ja sitten palata työelämään.

Meillä mies on siis ehdottomasti sitä mieltä ettei nyt ainakaan ja voi oll ettei koskaan... :ashamed: Jälkitarkastukseen mennessäni kyselin että mites ehkäsyasiat, niin mies sanoi (kenties leikkillään, muuta loukkaannuin kyllä) menevänsä pistämään piuhat poikki. Ei kyllä ole sen jälkeen asiasta puhunut ja ei kai sitä edes näin nuorille tehdä??? :/

Mites taikaliina oletko työelämässä vaiko lasten kanssa kotosalla?
 
VieraistaVierain on minun kanssa hyvin samassa tilanteessa.. Ikää on 25v. kuten myös miehellä. Opiskelut päättyivät juuri, ja noin puolivuotta olen ollut työelämässä,samoin myös mies. Lapset vm.-02 ja -05.

Kamala kaipuu pieneen vauvaan :'( Mies ei lämpene ollenkaan ajatukselle, ei ole kuulema mitenkään rationaalista, täytyisi vaihtaa auto, asunto jne. Ja elämä kuulema olisi nyt sopivan työteliästä, mutta kolmas taittaisi jo selän..

Se on kamala luonnonvoima tämä vauvakuume, mikään järjellä ajattelu ei auta :'( TAHTOO VAUVAN!!!
 
Ihan kuumana olen :p

Isomman auton ainakin meillä tarvitsee turvallisuuden takia.. Takana ei ole keskellä kun lantiovyö, ja haluan ehdottomasti lapset kolmepistevöihin. Eteen ei voi laittaa airbagien takia, ja muutenkin takana on turvallisempaa..

Asuntoasia tietysti on niin ja näin.. Periaatteessa mahduttais, mutta mukavampi olisi kaikille vähän väljempi.

Laskeskelin tuossa että ensiviikko olisi hedelmällistä aikaa, kiire puhua mies ympäri :kieh:
 
Teidän pitää vain hurmata miehet jollain =). luvata kuut taivaalta :whistle:

Itsellä taas oli toisin päin, että mies ehdotti, että eiköhän ruvettais harjoittelee sitä pojan tekoa ;) ja sitä harjoitellaan vieläkin =). :whistle:
 
Meillä ei tarvitsisi elämää sen suuremmin muuttaa vaikka kolmas lapsonen tulisi. Makuuhuoneita meiltä löytyy neljä (tai 3 mutta tästä takka-/konttorihuoneesta saa makuuhuoneen) ja autoonkin varmaan yksi vielä sopisi. Sen suhteen kaikki olisi kunnossa.

Minulla on vielä tuo "oma ehkäisy" käytössä, eli imetys. Tai eihän siihen ole luottamista. Itse olen miehelle sanonut että luotetaan imetyksen voimaan, ettei mitään kumiukkeleita käytetä, mutta eihän tuo siihen innostu.... :headwall:

Nyt ei muuta kuin Anni-äiti kovat otteet kotona käyttöön! Hih! :LOL: Kiristys, uhkailu ja lahjonta... No ei, täytyyhän molempien olla yhteisellä kannallaa, sillä yhdessähän sitä tehdään, hoidetaan ja kasvatetaan.
 
Mä kuulun kans tähän ketjuun valitettavasti. Meillä lapset poika -04 ja tyttö -05. Vauvakuume on kova ja kun tuo tyttökin täytti just kaks vuotta. En sano että kolmas pitäis saada nyt heti mutta kun mies on sitä mieltä ettei halua enää ikinä lapsia lisää. Ei halunnut alunperin ollenkaan mutta tuossa nuo kaksi ovat nyt. Keskusteltiin asiasta vähän aikaa sitten pitkään ja sanoin että haluan ainakin yhden vielä mutta mies snoi että tuntuu hyvältä nyt kun lapset on isompia ja on kivaa kun sitten aikanaan ovat vielä vähän isompia niin voidaan sitten matkustella yms. Sanoi vaan mulle että otetaan vaikka toinen koira sitten kun mun vauvakuume menee tosi pahaks... Jee, lisää karvakasoja |O

Eikä tässä vielä mitään. Mulla ei toistaseks ole vielä niin paha vauvakuume mut pelkään tulevaisuutta että mitäs sitten kymmenen vuoden päästä. Oon nyt vasta 25-vuotias ja on aika tylyä sanoa ettei ikinä enää lisää lapsia. Onhan mies oikeassa et on ihanaa kun saadaan matkustella ja rahaakin on erilailla käytössä kun ei kaikki mene lapsiin, mut kyllä se vauvan tuoksu on kaiken sen rahan menon arvosta ja menetetyn matkustelun arvosta... :)

Katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan...
 
Niin joo meillä muuten kondomi ehkäsynä kun ei hormonaalinen sovi mulle (lyö hirveän turvotusen päälle) ja kierukka tullut itellään pois kaksi kertaa mutta onneksi ei vahinkoa ole käynyt koska haluan et jokainen laps on harkittu ja toivottu :) (Vaikka on mullakin joskus ne neulat käyny mielessä :LOL: )

Ja just pari viikkoa sitten muutettiin isoon omakotitaloon joten tilaa meillä olis yhdelle (tai kahdelle) lapselle kevyesti vielä. Autoakaan en pidä ongelmana kun jollain tapaa sellaiset saa järjetettyä. Meillä on kaksi autoa joten mennään sit vaikka aina kahdella autolla kun tuo isäntä haluaa pitää sporttiautonsa jonne luultavasti kolmatta lasta ei ainakaan vielä sais mahtumaan. Mut kaikkihan on asenteesta kiinni. En vaan uskalla isäntää vielä kauheasti lämmitellä vauva-asialla sillä en usko että on vielä valmis kun tuo nuorin ei aina nuku öitänsä kunnolla ja esikko on ylivilkas tapaus... :whistle:

Töissäkin olen jo vuoden ollut ja itseni kohdalla se hieman rauhoittaa kun pidän työstäni niin paljon etten vielä tohtis jäädä pos sieltä... :)
 
Meillä oltiin samassa tilanteessa vielä vähän aikaa sitten. Mulla oli kauhea vauvakuume, mutta mies ei oiken ensin lämmennyt, Ja vielä kesällä ajattelin itsekin että sitten muutaman vuoden päästä...
Mutta kävi kuitenkin niin ettei kierukka mulle sopinut ja otatin sen pois. Sanoin miehelle, että käytä kumia jos haluat. Eipä oo käyttänyt! =)
Oli sitten itekin sitä mieltä, että antaa nyt tulla jos on tullakseen.
 
Meillä minä en yhtään tykkää koko kumeista, mies kyllä niin pirun tarkka niiden kanssa... :kieh: Itselläni on tuolla laastariresepti odottamassa imetyksen jälkeiseksi ehkäisyksi, mutta en ole kyllä ollut yhtään innostunut siihen... Onpa vaikeaa...

Serkun pitäisi ihan näinä päivinä saada vauva, odotan jo innoissani pienokaisen näkemistä!!! Jospa se pienokainen sitten meidän Isännän mielen muuttaisi... ?? Joopa joo, toiveajattelua vaan.

Ei tuo mein omakaan mikään "jättiläinen" ole, ensi viikolla 3 kk. :whistle: Eilen ensimmäistä kertaa innostui kunnolla höpöttelemään, kyllä äidillä silmät kostui. :heart: :heart: :heart:

Minulla on varmaan ainainen vauvakuume. :ashamed:
 
mullakin painaa vauvakuume päälle. Kaks lasta on ennestään ja kovasti haluaisin kolmannen esikko täyttää 2 ja kuopus täyttää tänää 6kk. Haluaisin ainaki kolme lasta vaikka nuo lapsukaiset on noin pieniä mutta minkä teet jos jossain vaiheessa saisin miehen mielen käännettyä...mitn ehkäsyy ei ole. mutta aika näyttää millon saan lämmitettyy ton miehen mielen :whistle:
 
tai tavallaan en itsekään halua kun kuopus oli pirun vaikea saada alulle. mutta silti PAKKO SAADA!!!!

kyynisiä ihmistuttavuuksia otetaan vastaan (muutkin sopii, kunhan multa ei odoteta sitä mitä täällä mammoilta yleensä odotetaan), nyt on pakko päästä petiin että jaksaa taas nousta aamulla elämään
 
Juu, ei muutosta miehen mielessä :ashamed: Tuntuu että asia alkaa jo hiertää meidän välejä. On väärin että asiasta ei edes keskustella, vaan isäntä päättää diktaattorimaisesti. Meitä kuitenkin on kaksi päättämässä, ainakin teoriassa :kieh:
 
Nyt meni puurot ja vellit sekaisin.... Aloin miestä lähentelemään ja sanoin että vielä tänään olisi "tyttöpäivä". Hän vain vastasi takaisin, että minä jo ajattelin että eikö muka olisi aika jo touhuta.. Oli jo eilen odotellut intiimiä toimintaa :heart:

Että ota nyt sitten selvää..
 
iltaa...
oon tätä teidän pinoa käyny kurkkimassa, meilläkin oli vähän sama tilanne...tosin n vuosi sitten ku tytteli oli muutaman kuukauden ja aikas kova iltahuutaja (onneks yöt meni ok) ja yks ilta mies sitten uupuneena tytön huuteluun ja kantamiseen ilmotti:" että joo kolmesta ollaan puhuttu, mutt kyllä nämä meidän lapset on nyt tässä!" Mulla oli silloin jo vauvakuumetta...se hetkes haihtui kun on ollut aika vipinää tämä arki.

no...
aika kuului ja tossa loppukesästä mies rupes juttelemaan, että äläs sä mitään tavaroita myy, lainata voit, niitä voidaan vielä tarvita :D
lapsilla ikäeroa 1v2kk, ovat nyt 2v6kk poika ja 1v4kk tyttö.
ja tässä sitä kolmatta kuumeillaan...
olikin jo tulonpäällä mutta ei jaksanut...
samaa tässä väkisinkin miettii kuin Taikaliina, että mitäs jos sitä kolmosta ei tulekaan..
no nähtäväksi jää.
Joulumieltä teillekin kaikille lähetteleepi
Pamuk :xmas:
 
Heipä Hei pitkästä aikaa!

Joulu se mennä hurahti, saitteko paljon lahjoja, olitteko ollut kilttejä? ;)
Minä sain mieheltä sormuksen, tyttöjen nimissä yöpaidan, vanhemmiltani sellaisen höyrypesurin... Sitä pesuria eilen illalla kokeilimme mutta varmaan käyttäjässä vika, koska mielestäni se ei toimi niinkuin pitäisi...

Tälle tytölle sitten viime lauantaina saapui täti kylään ja vihdoin taitaa tehdä lähtöään! Olin ihan ihmeissäni kun en siis todellakaa vielä menkkoja odotellut tuon imetyksen takia. Tai no, imetyskin on ollut hieman hankalaa tässä viime aikoina, on joutunut antamaan pullosta lisää, mutta kumminkin. Toisaalta, parempi niin että alkoivat ;)

Jaahas, pieni neiti hermostuu... Paremmalla ajalla lisää.
Missäs kaikki muuten ovat???
 
Noh, meille pitäisi tätin tulla joskus ensiviikolla, siis jos tulee :D Mies yllätti täysin, ja nyt on sitten pari "laakia" ilman suojausta takana..

Nyt iskeekin sitten minulle paniikki :ashamed: Entäs jos tulenkin raskaaksi.. Olen vaihtamassa työpaikkaa, ja kuka nyt paksukaista palkkaisi :| Mmh.. Vai jäädäkkö kotiin pariksi vuodeksi, ja mennä sitten kokonaan uuteen työpaikkaan :p
 
Heipä hei ja hyvää uutta vuotta kaikille! =)

Mitäs, mitäs... Anni-äiti taitaa alkaa pian plussaa odottelemaan?? ;) Hieno homma!
Meillä ollut hieman hiljaista tuolla makuuhuoneen puolella :whistle: Itse olen niin hirmu väsynyt, en vaan tajua miksi... Yöt saan kyllä nukkua hyvin, kai se on sitten tämä lumettomuus ja pimeys mikä väsyttää. Onneksi nyt on hieman maa valkea, ja pakkastakin mittarissa 11 astetta! Hui! :/

luulli Meidän tyttö on kanssa syntynyt syyskuussa 2007! Toinen tyttö on syntynyt heinäkuussa 2005, eli reilu pari vuotta on ikäeroa. Arki sujuu ihan mallikkaasti. Pienokainen ottaa pitkät päiväunet (n.3-4,5h) ulkona vaunuissa ja illalla sellaset tunnin-parin mittaiset. Kova tyttö siis nukkumaan. Yöksikin sitä unta vielä riittää, heräilee yleensä vain kerran syömään. Kovasti neiti juttelee jo, vielä ei kääntyile mahalleen. Hyvä niin, kyllähän tässä vielä ehtii! ;)
 

Yhteistyössä