Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

Himotestaajan tunnustukset: vannoin etten ala ovista testaamaan ennen tiistaita, mutta nyt ne testit polttelee tuolla kaapissa. Kun ohjeissakin lukee, että kp 8 voisi jo testailla, kun on kierto 25 pvä (ja mulla ei sitten ole sitäkään). Hukkaanhan ne testit menee ja eihän tärppikään käy näillä kp-lukemilla, mutta siltikin.... kun se on niin jännää :D

Höh, ei päästy paikallisen laskettelukeskuksen laskiaistapahtumaan kun tytteli on kovassa kuumeessa. Pitää tyytyä pelkkiin pulliin...
 
Viimeksi muokattu:
Äidi onni: No voi : / Tosiaan, tiedä häntä jos hento viiva olisi johtunutkin oviksesta :)

P12: Jee! Ihanaa kun ovis pääsi yllättämään kerrankin ajoissa :) Toivottavasti se olisi hyvä merkki lopputulosta ajatellen ;)

Sunflowerille onnea oviksen löytymiseen :)

Pettunialle & Mirjamille täti pahoittelut :( Toivottavasti lääkkeistä olisi pikaista hyötyä Pettunia, mieluiten jo tässä kierrossa b:)d
 
Hei kaikille!

Ensimmäisen kerran lähdin tänne kirjoittelemaan, sillä nyt meinaa vähän jännittää :) Pikku-kolmosta siis lähdettiin vihdoin yrittämään. Tai omasta mielestäni vihdoin, mies on ehkä realistisempi näissä arjen toimivuusasioissa. Olemme olleet onnekkaita, koska kaksi aikaisempaa lastamme ovat tärpänneet todella nopsasti. Saapi nähdä kuinka nyt käy. Onhan tässä taas ikääkin tullut jo lisää :) Itseäni mietityttää lähinnä se paljon puhuttu kriittinen piste eli 35vee. Täällä ensikertalaisena olen aivan pihalla käytetyistä lyhenteistä ja termeistä mutta eiköhän tämä tästä.

Meillä on kaksi poikaa 3 ja 1,5 vuotiaat. Toiveissa olisi tälläkin kertaa aika lyhyt ikäero, koska kolmannen lapsen jälkeen perhekoko olisi täysi. Miehelle passaisi "hyökkäysketju" mutta itse en mahda mitään sille, että toivoisin tyttöä. Mutta tässä näitä alkutaipaleen tuntemuksia. Täytyy lukea tätä ketjua vähän taaksepäin ja tutustua teihin niin osaan paremmin kysellä ja kommentoida :)

Mukavaa viikonloppua!
 
Pahoittelut tädistä, hopsan! Nyt toivotaan, että pitenevä päivä ja kevään tulo pistävät plussapuhurit puhaltamaan. Luulen, että kaamossynkkyys ja 30 pakkaset ei ainakaan edistä raskautumista...

Tervetuloa tirlittan77! :wave: jos haluat listalle, ilmoita mikä on kiertopäivä on nyt ja miten pitkä kierto on, niin lisään sinut. Mutta ilman muuta voit liittyä joukkoon tummaan ilman listailuakaan.

Ovistestissä hailu viiva, eli seurataans... luin mielenkiinnolla ovistestivertailua toisesta ketjusta ja toisiaan jos davidin testejä on uskominen, en ovuloi ollenkaan! viiva ei ole ollut kertaakaan vahvempi kuin kontrolli, mutta ilmeisesti tämä on davidin testeissä yleistä. Kipaisen huomenna sittarista pergcheckeja ja testaan rinnakain.

Lemmekästä viikonloppua Sunflowerille!
 
Sunflower11
mirjami: Mie en koskaan saanu davidin testeillä yhtä vahvaa viivaa kuin kontrolli! Mut silloin käytin digitaalista testiä kaverina ja testasin niin sain bongattua ovisplussan.
Pregchekit on kyllä hyviä!

Tänään mulla sitten dpo -1
 
  • Tykkää
Reactions: Pettunia ja Malania
uaah. KP 1 eli täti tuli ihan ajallaan :/ alkaa jo jurppia. Lieköhän me ollaan jo liian vanhoja kolmanteen, alkaa vehkeet rapistumaan... hm, tai sitten on liian hiljasta makkarissa, vaikka ajoitus on kai ollut kohdallaan.

toisille parempaa onnea tähän kiertoon :)
 
Bindi, mulla ihan samat fiilikset. Mietin, että josko mun munikset on vaan jo niin ruppanoita, ettei enää hedelmöity...tai simpat vanhuuttaan sokeutunu, eikä löydä perille...:kieh:
Meillä alkoikin nyt tää kierto samoissa. Mulla kp ykkönen oli eilen. Otetaan nyt kuitenkin ne plussat tästä alkaneesta.
 
Onnittelut ovisplussista!! :)
Täällä kp 38 ja tätiä edelleen odotellaan. Tein vielä torstaina illalla digi testin ja se näytti etten ko raskaana. Eli tässä siis vaan odotellaan. Mua niin paljon ottaa kupoliin tämä touhu ettei edelleenkään mitään järkeä! Pitänee kävästä tohtorilta kysymässä neuvos mitä tälle vehkeelle sais tehtyä et kerrot olis normaalit ja raskautuakkin vois. Argh!
 
Moi vaan kaikille! Jännää seurata täällä sivustalla teidän muiden tikutteluja ja oviksen bongailuja. Pidän peukkuja!!

Minulla vauvakuumetilanne ihan entisenlainen. En ole hirmuisesti miehelle nyt puhunut, annan asian taas vähän aikaa hautua. Tosin myimme juuri vauvarepumme tutulle pois ja totesin sitten, että "mitäs, jos meille vielä tulee vauva.." Siihen mies totesi, ettei reppua tokankaan kanssa montaa kertaa tullut käytettyä. Eli ei torpannut vauva-ajatusta ollenkaan, vaan totesi vain, ettei reppu ollut niin tarpeellinen viimeksikään. :)

Vauvakuumetta ei helpottanut lainkaan se, että olimme viikonloppuna häissä, joissa vieraana oli yksi iiiihana vauva. Oli niin rauhallinen ja tuhisi vain, että nostatti varmaan muidenkin kuumetta. Lisäksi kuulin, että tuttavaperheeseen on syntymässä syksyllä kolmas lapsi. Voih!

En tiedä onko mieskin jo vähän heltymässä, kun meinaa tuon ehkäisyn kanssa vähän lipsua...Mulla ei ole käytössä hormoneja, kun en migreenini vuoksi niitä voi käyttää. Kierukkakin (kupari) multa irtosi, enkä uskalla laittaa uudestaan, jos sekin irtoaa.(Ei nimittäin ollut mukavat seuraukset siitä. :( ) Eli ehkäisystä joutuu aina huolehtimaan ja huolestumaankin. Eilen tuntui, ettei miestä meinannut kiinnostaa ehkäisypuoli ollenkaan. Minä sitten huomautin, et ootko nyt ihan varma. :) Jospa tää tästä - pieniä merkkejä taipumisen suuntaan. <3 Tämän ehkäisyn vaikeuden takiakin minusta olisi jotenkin helpotus, että vihdoin voisi vaan luvan kanssa yrittää ja sitten, jos tulisi kolmas, voisimme harkita sterilisaatiota, niin ei olisi aina huolen päällä se asia.

Onnea teille yrityksiin!!
 
Unohtui mainita, että me ollaankin samaikäisiä Tirlittan77:n kanssa. Minäkin olen vuonna '77 syntynyt. Omassa mielessäni ajattelen, että tämänikäisenä varmaan vielä jaksaisin olla pienen vauvan äiti. En yritystä haluaisi lykätä enää liian kauan tulevaisuuteen. Kun eihän sitä tiedä, miten kauan menee, että tärppää, jos tärppää.
 
Ovista odotellessa täällä... ja testaan samalla testejä: davidin puikossa tod. haalea viiva, wondfon liuskassa haalea, mutta terävämpi viivanen. Jännä nähdä miltä (mahdollinen) plussa näyttää.

Mullakin on tullut jotenkin sellanen olo, että ei sitä kolmatta ehkä tule.... lukaisin juuri jostain että ikääntyessä luteaalivaihe alkaa lyhenemään ja kas sitäpä juuri täällä on tekeillä. Että premenopaussikos se siellä kurkistelee :x
en kyllä suostu!
 
Täällä edelleenkin kierto sen kun jatkuu. TOSIN äskettäin bongasin totaalista tuhrua vessakäynnillä, eli toiveet on korkeella et menkat alkais rytinällä tämän päivän aikana.Eilen ehin jo varaamaan ajan gynelle perjantaiks, mut jos nää nyt alkaa ni taidampa sen ajan vielä perua. Jos kattois vielä ton ens kierron ja jos näyttää samalla lailla pitkittyvän ni sitten kiiruusti katsastukseen. Harvoimpa sitä ihminen näin kovasti menkkoja oottelee kuin minä nyt.

Pahoittelut emmylle tädistä.
mirjamille ovisplussatuulia paljon!
hopsan ja Bindi toivotaan että te tuotte tässä kierrossa plussat tähänkin pinoon.
 
Iltaa! Aloitin vuodenvaihteessa työt ja tuntuu, että arki on nyt vaan sellaista selviytymistaistelua ettei makuuhuoneessa paljon muuta tehdä kuin nukuta. Mutta jospa sitä nyt ensin laittaisi toiveensa tähän ensimmäiseen kertaan.

Kuinka nopeasti olette tehneet raskaustestin? Onko jokin vähimmäisaika vai vasta jos tätiä ei kuulu? Itselle on aikaisemmilla kerroilla tullut vahva tunne siitä, että nyt tärppäsi jo kauan ennen testin tekoa. Nyt taidan olla niin paniikissa (tai väsynyt) ettei tunnu missään...tai sitten ei tärpännyt.

Mulla on tuo kierto ihan hakusessa, enkä ole siihen sen kummemmin kiinnittänyt huomiota mutta ilmoittelen, kun on kp1:sen aika :)

Tsemppiä kaikille!
 
Emmy, pahoittelut ! :hug:

Tirlittan, tutulta kuulostaa. Välillä ei vaan jaksa keskittyä muuhun kuin että pääsisi nukkumaan kun on selviytynyt päivästä. Toivottavasti helpottaa! ja se plussakin napsahtaisi kertayrittämällä. Testi on tullut tehtyä 3-4 päivää ennen menkkoja, mutta negahan se on aina ollut.
 
En ymmärrä enää mistään mitään!
Kp 42 ja tänään ostin uuden paketin pregchekin ovistestejä. Ajattelin et uutta kiertoa varten mutten malttanut sit olla tekemättä yhtä. Testi viiva kontrolliviivaa vahvempana helpottaa!!!? Voiko mulla tosiaan olla ovis vasta nyt? Eilen tuli tumman ruskeita limaa kuten kerronkin jo tossa aikaisemmassa viestissä ja oletin et ne menkat nyt sieltä tulee? Onko kellään kokemusta et enne ovista tulis sitte jotaki vuotoo? Tissit kihelmöi ja mahaa nippaillu päivän aikana. Onko tää mun kroppa ihan seko vai onko tää sit ovista? Yritin linkittää kuvaakin tuosta mun tän kierron ovisbongailusta mut en saanu liitettyä kuvia aijaa.comiin ipadilla? En tiiä onko ongelma mussa vai jossakin muussa.
Mä nyt vaan niin ihmettelen. Illalla kyllä peitto heilumaan jos se olisikin sitte ihan sitä itseään oikeesti.

Häh!

no nyt menin sit ottaa kunnon kameralla kuvaa ja tässäpä siis Aijaa.com - 9629115.jpg
 
Viimeksi muokattu:
mulla on ollu niin paskat kaksi päivää! Kai se nää menkat vaikuttaa. No lapset on ollut kipeinä koko alkuvuoden. Sekin käy hermoille. Tänään käytiin pienemmän kans ensiavus spiirassa. huoh.

No uudel innolla uutta kiertoa kohta!
 
Malania jopas on melkoinen rivistö! Ovistesteistä ei ole omaa kokemusta, mutta jos viivojen pitäisi olla yhtä vahvat silloin kun on ovis, niin viimeisimmän mukaan ovis olisi nyt. Kuopuksesta tuli plussa r-testiin vasta kun kp:t huiteli 50, eli kyllä myöhäisestä oviksestakin voi todistettavasti jälkikasvua tulla.:D Eli ei muuta kun ahkerasti peittoa heiluttelemaan! ;)
 
Emmy se on kamalaa, kun toinen lapsi tervehtyy niin sitten toinen sairastuu jne. Raskasta, niin lapsille kuin äiskällekin. Meidänkin esikoisen kanssa saatiin aikoinaan ensiavussa pari kertaa pyörähtää, kun ei oikein ilma kiertänyt keuhkossa :( mutta onneksi sairastaminen yleensä helpottaa kun muksut kasvaa.


Jopas nyt, Malania! ei kun miestä kellistämään, mistäs sen tietää. Oletko menossa yksityiselle gynelle? pystyisiköhän ne siellä ultraamaan missä vaiheessa mennään? mietin minäkin tätä siksi, kun olen maanantaina menossa gynelle ja saahan nähdä mitä siellä oikeasti on tehtävissä. Vai meneekö vain jutustelun merkeissä...

Ovista ei näkyvissä, oikeastaan aikas hailakoilta näytää viivaset. Mutta katsotaas huomenna...
 

Yhteistyössä