Kolmatta kaipaavien KESÄKUU

Heissan pitkästä aikaa! täällä sitä vielä ollaan, eikä ole mitään päivitettävää tilanteessa, valitettavasti. Vuodenpäivät tässä on kohta yritelty ja kertaakaan ei ole edes haamuja tullut testiin. Tosin luulenpa että tuli testattua ovuloimaton kierto, kun kierto venyi miltei 30 päiväiseksi (normisti on 21-25 päivää, minulla myös lyhyt luteaalivaihe kuten sunflowerilla) ja sitä vuodon määrää:$ ovistestejä en ole enää tehnyt, kun ei siitä oviksen bongaamisesta ole mitään hyötyä ollut.

Olen jo vähän luopunut vauvahaaveesta, taitaa olla niin että Lugesteroneja kummempaan hoitoon en ryhdy. Niistäkin tuli sivuvaikutuksia ihan riittämiin. Olen ajatellut niitä hyviä puolia, kun ei ole pikkuista vauvaa: voin näiden kahden muksun kanssa sitten touhuta enemmän. Mutta kyllä on pitänyt luopumisen itkut itkeä.

Mahtavaa kun on kesäloma alussa ja syksyllä taitaa työpaikkakin vaihtua, mikä helpottaa elämää suuresti! Helteistä kesää teille kaikille! Käyn kyllä heti teille kertomassa jos kuitenkin jotakin tapahtuisi raskautumisrintamalla....
 
Sunflower11
Mam_87: Ihan selvä plussa :) Onnea!

Ja tuohon mun tilanteeseen. Mun kropan ongelmat parantunee tuolla lääkkeellä ja inssiä meil ois seuraavaks tiedossa jos hoitoja jatketaan.
 
Tiedoksi tännekin: tänään kp 9 ja ovis jo meni. Kävin aamulla ultrassa.
Paska fiilis ja itkettää.
Mutta pieni toivo kai tässäkin on, kun heti lääkärireissun jälkeen pupuiltiin. Onhan se muniskin vuorokauden oviksen jälkeen heldelmöitettävissä. Mutta taitaa olla kirpun kokoinen toivo.

Onnea plussanneille ja halaukset niitä tarvitseville. Tosin ei taida nyt mun halauksissa olla mitän voimaa. Itkettää tää oma tilanne sen verran kovasti. Eikä lääkärikään antanu juurikaan toivoa.
 
Mam_87, lisäsin sut plussanneisiin.

Täti taitaa kivuista päätellen kurvata minä hetkenä hyvänsä.. Outoo on se ku ei oo aamulämmöt vielä romahtanu.. Viime kierrossa ne romahti jo parii päivää ennen..
 
Tuntemusten perusteella tiedossa on ns. lyhyt kierto, 28 päivää. Tikuttamista en jaksa alkaa ainakaan vielä harrastamaan, kun peitot heiluu sen verran ahkeraan, ettei ole väliä, milloin on ovis. Tähän kiertoon on hiukan toiveekkaampi olo kuin edelliseen, kun edellisessäkin oli heti kiinnittymisyritys, pari päivää lykkäsi vuotoakin. Vaikka melkein ainahan minä alkuun pääsen, mutta sitten ne seuraavat kahdeksan viikkoa onkin jo toinen juttu...

Onnea Barbamamalle ja onnea plussia saaneille!
 
Hei kaikille, pitkästä aikaa! Taustailijana olen mukaan ilmoittautunut, mutta en ole viikkoihin tehnyt sitäkään. Elämä ollut niin haipakkaa, että olen ehtinyt kuumeilla vain omassa päässäni. :)
Uusi kierto alkoi eilen ja tämä kierto pitäisi vielä jaksaa malttaa mielensä. Sitten alkaa yritys! jipii!!!
Mukavaa juhannusta kaikille!
 
No doubt. Kiinnittymisyritys päällänsä taasen. Maha on kuin rantapallo (illalla ei pysty kätkemään mihinkään vaatteeseen) ja tuttu hormoniällötys päällänsä. Kattellaan nyt, mikä on tilanne reilun viikon päästä, tarttuiko matkaan pidemmäksikin aikaa, vai jäikö täysin yritykseksi.
 
Olo vain "pahenee". Ällöttää ihan tarpeeksi, tavanomaisia housuja ei voi kuvitellakaan päällensä sullovansa, kohdunnapukka hiipii ylöspäin ja alavatsa on arka. Vaikka onhan se tyypillinen kuukautisten-edellä -finnikin tullut, mutta yleensä vuoto alkaa siitä 12 tunnin sisään. Oviksesta on nyt 13-14 vrk. Ei olla vielä sovittu, milloin testataan, plussatestistä sitten aloitan Luget, kai. Tai sitten vaan koitan jaksaa luottaa kroppaani, en ole vielä päättänyt.
 
Ei taida heinäkuun pinoa olla, eikä elokuutakaan..? Sen verran huikkaan tännekin, että plussasin 27.8., tasan vuosi tm-diagnoosin jälkeen. Vauvaa on yritetty 05/2011 asti. Nyt vain odotetaan, kuinka tällä kertaa käy. Ainakin toistaiseksi viivat ovat vahvistuneet, ja digiin saatu 2-3 vkoa. Tsempit kaikille!
 
WP: Onnittelut plussasta! Varmastikaan ei vielä tuossa vaiheessa uskalla kauheasti vielä innostua. Itselläkin ne ensimmäiset viikot tässä tuulimunan jälkeisessä raskaudessa olivat melkoista pelkoa, epävarmuutta ja odottelua. Vasta 12 viikon ultran jälkeen raskaus alkoi pikkuhiljaa tuntua todelliselta asialta. (Vaikka oli sitä ennenkin jo ultrattu pariin kertaan, ja nähty sykkeet ja kaikki.) Yhä vieläkin odottelen vähän epävarmana että ensimmäiset selkeät potkut alkaisivat tuntua... Nyt siis menossa rv 16+5.

Sitten kun uskallat niin tervetuloa odottajien puolelle - sielläkin on ollut viime aikoina toosi hiljaista... (Ja samat terveiset toki kaikille muillekin plussanneille.)
 
  • Tykkää
Reactions: Whisky Peat

Yhteistyössä