*Kolmatta kaipaavien SYYSKUU*

mymosa Tsemppiä ja parempaa vointia. Hyvä on varautua pahimpaan, sitten ne hyvät uutiset tuntuvat vieläkin paremmilta
Barbamama 35 Onnea hirveästi, nyt sitten vaan tarrasukkia pienokaiselle :heart:

Omaa napaa: Ei tule meille huhtivauvoja. Eilen todettiin molemmat menehtyneiksi kohtuun. Viikko odotelleen tulevatko itsekseen ulos. Koko vastasi 2 päivää pienempää eli oletettavasti sydämet on lakanneet sykkimästä vain hieman ennen ultraa. Jotenkin aavistin tämän, kokemuksesta tiedän että raskaudesta en voi nauttia ennen kuin lapsi on sylissä ja kaikki kunnossa :ashamed:
 
mymosa
Voi ei... Annastiinalle iso :hug: :'(

Barbamamalle taas hirveästi viivan vahvenemista ja onnea, toivottavasti pitkä haaveilu vihdoin palkittaisiin :heart:

Viikonloppu alkaa ja maanantai lähenee, pelottaa aivan kamalasti.
 
Annastiinakerttuli: Olen todella pahoillani menetyksestänne :'( Paljon voimia :hug:

Barbamama: Voi siellähän on ihan selkeä haamu =) Onnea tuhannesti, olet sen totisesti kyllä ansainnut!! Toivottavasti kaikki menisi hyvin!

Sunflower: Älä vielä menetä toivoa, yleensähän raskauteenkin liittyy tuota menkkajuilintaa. Toivotaan parasta!

Scatty: Voi harmi menkoista :( Tsemppiä uuteen kiertoon! On täällä onneksi moni käynyt vain kääntymässäkin, joten älä huoli :)


Mitenhän sitä onkaan tullut näin pessimistiksi, kun ennen olen aina jännityksellä odotellut ja kuvitellut oireita heti tyyliin ovulaation jälkeen. Nyt vaan epäonnistumisen tunne vahvistuu päivä päivältä :( Varmaan se kp11-12 tiputteluvuoto vei uskon tähän kiertoon. Oviksen jälkeen jomottanut niin paljon, että luulen että menkat tulevat taas ihan liian aikaisin. Jätän ens kierrosta kaikki käyttämäni kikkakolmoset väliin, turhaa stressiä ja rahan tuhlausta vaan. Kyllä tämä varmaan tästä sitten kun saa taas uuden kierron käyntiin.
 
Barbamama:Voi ihanaa! Nuo (Pregcheckin?) testit eivät tietääkseni yleensä turhia haamuja näytä. Piinaavaa varmasti on seuraavat päivät odotella, mutta en malta olla jo onnittelematta!

Mymosa:Kyllä minustakin kuulostaa erittäin rohkaisevalta että vuoto on loppunut ja pahoinvointi jatkunut. Voimia pahoinvoinnin sietämiseen, ja kärsivällisyyttä seuraavaa ultraa odotellessa!

Annastiinakerttuli::hug: Voi ei... :'(

Tuosta imetyksestä vielä... Minulla kierto on käynnistynyt molempien lasten jälkeen sitten kun yöimetykset ovat jääneet vähemmälle/kokonaan pois. Esikoista imetin vielä useamman kerran päivässä, kun uusi raskaus alkoi. (Eli useammin kun nuorimmaista tällä hetkellä.) Imetin myös koko raskauden ajan, ja kakkosen syntymän jälkeen vähän aikaa jopa molempia. Tällä kertaa en usko että enää tandemiksi menisi, kun ikäerokin olisi jo isompi.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Meinaan roikkua täällä vielä ja testailla varuiksi useamman kerran. Jotenkin niin puskista tuli tämä, etten usko vielä itsekään.

mymosa: :hug: Millainen olosi on nyt? Oletko saanut jotain syötyä? Koita keksiä viikonlopuksi paljon jotain kivaa tekemistä, että saat ajatukset muualle. Sillä tavoin aika menee nopeasti etkä muista stressata niin kovasti ;) Kyllä mä uskon, että kaikki on hyvin. Verenvuoto liittyi varmasti vain siihen ultraan ja viikkoja oli vielä liian vähän, jotta syke olisi näkynyt. Tsemppiä! b=)d

Kikkakolmosista tuli mieleen, että minähän aloin karppaamaan melko tiukasti (hyväkarppausta) elokuussa. Ehkä sillä on ollut suotuisat vaikutukset? Aloin myös käyttämään punaista maitoa mikä pitäisi olla hyväksi raskautumista ajatellen. Mistään greippimehuista, punaviineistä ym. ei ole ollut apua. Karppaamistakin hiukan kokeilin vuoden alusta, mutta en ollut läheskään yhtä tiukka kuin nyt. Silloin lipsui jatkuvasti eikä siksi kilotkaan tippuneet samaan tahtiin kuin tällä kertaa. Koitan jatkaa karppailua edelleen, jotta kilot pysyisivät kurissa.
 
mymosa
Barb, juu parempi jo, ruisleipää kuluu ;) aamut on pahimmat, mutta iltaa kohde paranee.
Siis sykehän näkyi jo silloin 1,5vkoa sitten, mutta gynen mukaan oli veltto. Siksi tässä vähän epäilee onko jaksanut syke voimistua pienen kanssa.
 
Ei voi olla totta, mitä uutisia täällä olikaan. Lämpimät onnittelut Barbamama! Just olin lukenut sun aikaisemman viestin ja ajattelin, että voisi yhtä hyvin olla itseni kirjoittama. Kp 29/32 mulla menossa, ja olis kyllä ihan huippu lähteä samaa matkaa tuonne odotuspuolelle, vaikka oireet viittaa kovin vahvasti tädin vierailuun lähipäivinä.
 
Annastiinakerttuli :hug: En oikeasti tiedä mitä sanoisin..

Barbamama35 Onnea :) Ihanaa kuulla että sinulla viimeinkin tärpännyt.

Täällä menkat edelleen. Ja ketutus.. Greippejä ja greippimehu kuluu, saa sitten nähdä onko siitäkään apua. Niin kovasti jo toivoisin sitä kolmatta lasta meille..
 
Barbamama35 Onnea!!! nyt olikin jo sun vuoro saada se kauan toivottu plussa!!:)
Annastiinakerttuli: Pahoittelut ikävistä uutisista:(

ON: Mä kokeilin nyt tosiaan niitä ovis liuskoja ja sainkin ovis plussan ke ja to. Eilen oli jo hiukan haalea. Peittoja heiluteltiin kyllä vaan ke, koska kuopuksen kanssa vietettiin muutama päivä sairaalassa..(to-pe) Laskureiden mukaan ovis olis vasta tänään mutta se onkin siis mulla hieman aiemmin. Hyvä tietää:) Ensi kiertoa ajatellen .. Nyt jo varma ettei natsannut kun talletukset tehtiin vaan kerran otolliseen aikaan:(
 
Kiitos kaikille! Olette ihania :heart: Lämmittää todella paljon sydäntä, että vanhat tututkin vielä seurailevat omaa tilannetta :hug:

Valitettavasti tämä ilo ei tämän pidemmälle kestänyt. Aamulla testiin tuli enää hyvin hailakka haamu, päivällä oli kovat kivut alavatsalla ja selässä ja äsken alkoi vuoto. :'( En siis siirry muualle kuin yrityskierrolle 14 taas huomenna.

Kaipa tämä luokitellaan kemialliseksi, kun ei tullut vielä rv 5+0 täyteen? Kuukautiset olivat useamman päivän myöhässä, En oikein tiedä missä tuo raja menee.

Mulle voi siis päivittää huomenna kp 1/23-28 ja yk 14.
 
No voi kurjuus. Alkoiko kunnon vuoto B? Tollaset kivut liittyi mulla myös alkuraskauteen. Mut siis harmin harmi. Pitäisikö sun soittaa lugeja tuleville kierroille vielä ennen hoitoja? Voimia eloon niin kuin myös Annastiinakerttulille.
 
Aamulla oli jo ihan kupin täydeltä puhdasta verta eli selvä peli. Kivut oli kyllä sellaisia, että tiesin näin käyvän. Ei mulla ole sellaisia koskaan ollut raskauden aikana. Mietin myös noita Lugeja, mutta pelkään meidän ongelman olevan kromosomeissa. Taustallahan on se kromosomivian vuoksi keskeytetty raskaus. Vuoteen sen jälkeen ei tapahtunut mitään ja nyt tämä kemiallinen. Toisaalta hyvä, että meni heti kesken sen sijaan, että 3kk päästä olisi tarvinnut taas tehdä rankkoja ratkaisuja...

Mennään vanhan suunnitelman mukaan IVF hoitajalle reilun viikon päästä. Saa nähdä mitä siellä sitten päätetään meidän jatkosta. Toivottavasti päästään pian aloittamaan hoitoa. Siinä on kuitenkin ne lääkkeet tukena ja ehkä voidaan tehdä kromosomi testejäkin. Sitä ainakin itse toivoisin.

Hiukan kyllä pelottaa, että päästäänkö ollenkaan hoitoihin, jos myönnetään tämä kemiallinen raskaus. Sekavat tunteet tästä asiasta -kertoako vai ei? Jos ei puhuta, päästään varmasti IVF hoitoon, mutta hoidetaanko sitten väärää asiaa? Jos taas kerrotaan, niin päästäänkö ollenkaan hoitoihin? Pää pyörällä taas. : /
 
Sunflower11
Barbmama: voi, vaikeita päätöksiä, en tiedä mitä itse tekisin tilanteessa.. Haleja tilanteeseen ja voimia päätökseen!

omaa.. Täällä kp 29/26-33.. Toivoin et alkais menkat jo ettei "turhaan" pitenis.. Mut jotenki musta tuntuu et venyy kierto ainakin tonne kp 30 asti..
Unta näin plussasta ja tuli taas pettymys ku heräs :D
 

Yhteistyössä