Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Saraheinä niinpäs näyttää olevan saman ikäisiä nuo kaksi ekaa. Jospa kolmannetkin sattuisivat syntymään samoihin aikoihin! :)

Pimu83 ihania uutisia siskostasi! Onnea tulevalle tädille! :flower:

Tiiättekö, mulla on myös olevinaan kaikkia raskausoireita. Vessassa pitää juosta, imetys tuntuu rinnoissa tosi inhottavalta (olen kyllä nyt vähitellen lopettelemassa), herkkuja ei tee niin paljon mieli kuin nyt muuten imetysajan ja toisaalta tekee enemmän mieli kaikkia hedelmiä/marjoja ja muita terveellisiä... no, mä ajattelin, että kunhan haaveilen. Mutta sitten viime yönä ponkaisin sängystä aikamoista vauhtia itkevän lapsen luo, niin tuntui hirmuinen repäisy alavatsassa. Ja tällaisia en muista tunteneeni kuin raskaana ollessa juuri sängystä noustessa. :eek: Että eikö ne parhaat päivät sitten vielä olleetkaan menneet ennen kierukan poistoa? Laskeminen on vähän hankalaa, kun kierto 32-46 pv... ei tässä silleen ole vielä hirmuisesti yritetty, mutta toisaalta ei myöskään pahemmin estelty, kun luotin vaan tuntemuksiini. Mutta luultavastihan mä nyt vaan kuvittelen, pystyisikö mitään oireita edes olemaan heti ekalla viikolla?????
 
Mää oon aina jostain syystä halunnut huhtikuussa syntyvät vauvan,että ei mitään paineita,kunhan vaan tärppää tästä kierrosta :LOL: Meillä on touko/kesä/heinä kaikkien synttärit ja nimpparit,joten joku muu kk olisi kiva...tosin,jos nyt ei tärppää,niin sit enää 1 kierto yritetään. Muuten tulee se yli 3 v ikäeroa.

Mää en enää luota mihinkään oireisiin ja paree kun ei niitä edes noteerais. Mulla oli viimeks oviksesta menkkoihin lähes päivittäin menkkakipuja,nivusia vihloi yms. ja kuvittelin ne raskausoireiks,vaan toisin kävin :whistle:

Hyvää viikonloppua itte kullekkin! =)
 
Kiitos KoiKoi tsempeistä! Niitä kyllä tarvitaankin, kun nyt on ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen ja tuntuu, että uusi raskaus olisi hyvää lääkettä menetykseen..Niin kovasti sen kolmannen nyt haluan! Kaikki uudet vauvajutut saisi ostaa ja laittaa! :heart: Vielä kun nyt alkaa kaikki kaveritkin pikkuhiljaa saada lapsia, niin olisi mukava, kun olisi kohtalotovereita. Kahden ensimmäisen aikana ei ollutkaan kenelläkään mun ystävistä lapsia vielä..

Äippyli_81: En itse henkilökohtaisesti usko, että viikko oviksen jälkeen voisi olla oireita, mutta onhan niitä poikkeavia tarinoitakin! Eli kyllähän siellä jo jotain tapahtuu, niin kai se oireiden esiintyminen/tunteminen on ihan yksilökohtaista. :)

Äitee kahdelle -81: Varovaiset onnittelut plussasta! :heart:
 
Kyllä se nyt näyttäis siltä, että jotain tarkoitti se eilinen haamujen esiäiti siinä Apteekin omassa testissä, nimittäin tänä aamuna c:n digillä tulos oli "raskaana 1-2". Ei oikein voi uskoa todeksi, kädet tärisee vieläkin.... <3

Aika huvittavaa, laskeskelin tuossa raskauslaskurilla laskettua aikaa, niin olisi sama, kuin esikoisen synttäripäivä, eli 16.3, hänelle laskettu aika oli 12.3. :) Juhannusvauvoja siis... ;)
 
Onnea Äitee kahdelle -81!

Huh, 3 tuskallista piinapäivää enää korkeintaan. Tosin jotenkin koitan asennoitua uuteen kiertoon, mutta näin (ainakin kuviteltuja) oireita tässä mietin vähän... Eilisestä illasta asti ollut kummallinen maha; möyrii ja on ällöttävä tunne, ei kuitenkaan okseta. En sit tiedä, että onko joku vatsapöpö vai mitä tämä nyt on. Toisena ihmetyksenä tänään ilmenneet vihlaisukivut ylösnoustessa ja kolmantena kummallinen seesteisyys vaikka menkkoihin max 3 päivää. Yleensä oon enemmän tai vähemmän kiree ja kiukkunen. Nyt ei yhtään. Mutta nää nyt voi olla oikeenkin hyvin ihan kuviteltuja ja kierrotkin on monesti niin erilaiset...

Ajatelkaa! Oon saanut itseni pidettyä jotenkin aisoissa eikä yhtään testiä odota kaapissa valmiina. Päätin, että nyt en tod. testaa ennen kp 26 yhtään mitään. Eli hankin testin vasta sit jos mitään ei kuulu. Ehkä viisain olis ottaa vielä kp 27 asti. Katotaan, miten pää kestää tai jos hanat aukee ennen sitä. :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Täällä taitaa olla menossa nyt kp 5/26 Huomenna pitäisi loppua vuoto ja sitten sitä saisikin jo alkaa metsästämään ovulaatiota. Tunnistan sen onneksi hyvin. Toivotaan, että tärppäisi ja päästäisiin huhtivauvan odotukseen :) Meillä molemmat on heinävauvoja niin tuntuu vähän hassulle saada vauva jossain muuta kohtas vuotta :D Jouluvauvasta oon haaveillut aina, mutta nämähän ei ole niitä asioita mitä itse voisi päättää :)

Lämpimästi onnea plussasta äitee kahdelle :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea sinulle äitee kahdelle -81!

Niin vaan plussia satelee. Toivon mukaan meille muillekin pian.

Tässä itselle on käynyt mielessä, että pitäiskö ottaa homeopaattiset konstit käyttöön. Itse oon siis poitsukan raskaudessa niitä käyttänyt tai siis siinä loppu vaiheessa ja otaksun niiden ansiosta toipuneen varsin nopeasti synnytyksestä sekä niiden estäneen sen etten revennyt pojun koosta huolimatta. Nyt siis kun ei oo tärpännyt yli vuoteen niin on mieleen hiipinyt pitäisköhän niiden apua käyttää myös tähän raskautumiseen. Kun voihan olla, että ehkäisy on saanut mun kropan jotenkin sekaisin ja senkään tähden ei oikein onnistu.
Mutta kuten sanoin jo aikaisemmin niin ei olla oltu mitenkään kauheen järjestelmällisiä tässä hommassa. Jo taitaa se totta ollakin, että kun yli kolmekymmentä tulee niin se hedelmällisyys ei oo enää ihan sitä luokkaa kuin aikaisemmin.

Mutta nyt en ehdi tämän enempää kirjoitella kun pitää mennä jatkamaan töitä.
 
Päivitetty. Katselin tossa, et monella on jännät päivät reilu viikon sisällä. :popcorn: Mites hätähousu? Oletko nikkisi mukainen? :) ainakin on mahdollista, että meistä moni vielä päätyy maaliskuisiin Cassyputin ja muiden täältä plussanneiden seuraksi.

Mun ovis on joko ollu eilen tai on tänään. Täytyy kyllä sanoa, että lopulta näitä jomotuksia on ollut taas niin paljon, että ei voi erehtyä. Miksiköhän aina vasemmalta puolelta irtoava munosolu sattuu? Tunnen sen tosi voimakkaasti ja sit taas oikealta ei tunnu. Nyt on kaikki vaan kiinni simpoista ja ajoituksesta. :D Odotukset on tässä kierrossa niin korkealla, et tipun vielä kovaa ja korkealta, jos niikseen. Onneksi ensi viikolla on niin paljon ohjelmaa etten ehdi pohtia tätä asiaa koko ajan. Viimeiset pari viikkoo onkin ollu aivan liian ohjelmattomia.
 
Koi koi kyllä mä oon ihan nimimerkkinini mukainen tapaus :D Tosin nyt vähän ren-
nommalla menolla, etten oo testiä vielä tehnyt enkä edes hommannut. Kun tiedän
että mulla nuo plussat aina viipyy. Mutta nyt on kyllä tänään taas niin jotenkin kummallisen
etova olotila, että ihan pakko mennä vielä töiden jälkeen illalla apteekin kautta. Jospa sittenkin
tärppi kävis.... Koitan pysyä rauhallisena, mutta silti jotenkin niiiiin kovasti toivoo.

Päästäispä me koko joukkue tuonne maaliskuisten puolelle! :heart: Ankarasti plussatuulia
kaikille! Ja tärppionnea oviksen bongaajille :) Palailen viimeistään huomenissa kertomaan
tilanteen. Huomenna kuitenkin jo kp 26, niin illalla viimeistään täytyy alkaa vuoto tai muuten...
 
Onnea äitee kahdelle -81!

Mulla ollut hiljaiseloa kirjoittelusta, kun nettitikku oli pois pelistä. Meillä otolliset päivät menikin vähän ohi miehen työkiireitten takia. :| Siinä mielessä en plussaa testiin odota. Maha on tosi kipeä ja turvoksissa, mutta syyt lienee muu kuin raskaus. Silti joku pieni toivonkipinä elää, että jos olisi kuitenkin tärpännyt. Loppuviikosta se selviää!
 
Täällä Pregcheckit hommattu, josko noilla kokeilis alkuun... Mutta en tiiä uskallanko jo tänäiltana vai ootanko aamuun? Onko jollain noista kokemusta, et näyttäisköhän plussaa/haamua jo kp 25/26? Sen verran kummallinen tämä olotila kyllä nyt on, että tekis jo mieli testata... Mutta tässä kohtaa on helpompi olla kuitenkin, kuin nega-tulos kädessä pettyneenä, eli sanokaa nyt naiset mulle, että elä hätäile!:stick:
 
Hätähousu odota aamuun! Oot pärjännyt jo tähän asti, yksi yö menee vielä. Silloinhan nukutaan. :D

Mulla tänään rv 5+3 ja aamun testi:

zm0czB - Image - Aijaa.com

Olotilat on kyllä just sen mukaiset että 6. viikolla ollaan. :x

Mä haluan nyt vielä hengata täällä ainakin muutaman viikon, tahtoisin mielelläni nähdä tosi monen teistä tulevan maaliskuisiin. :)
 
Kiitos. Testasin vielä aamulla toisen kerran ja sama tulos. Ihan selkeä plussa tuli. Nyt kun vain kaikki menis hyvin loppuun asti. Käyn täällä vielä notkumassa teidän kanssa, kun tuntuu, etten osaa vielä tuonne odotuspuolelle edes mennä.. Samat oireet jatkuu edelleen: suun kuivuminen, seesteinen olo ja ajoittainen lievä ällötys. Viime yönä en malttanut nukkuakaan kuin aamu neljään, kun niin mietiskelin kaikkea|O|O

Toivottavasti täältä tulisi lisää plussaajia maaliskuisiin!:wave:
 
Hätähousu hurjan paljon onnea! Ihania uutisia :)

Mä en ole kummallakaan edellisellä kerralla laskelmoinut, että milloinka pitäiai peittoja heilutella, kuukautisten päättymispäivästä alkaen ovulaation loppuun saakka ja pari päivää yli, oltiin aika aktiivisia ja tärppi kävi kummastakin ekalla. Nyt mulla on jotenkin kauhee stressi että mitenkä päin tässä nyt ollaan ja pitäiskö kuitenkin joka päivä, vai joka toinen, vai häh? ;) Ja oon varma, et jos tästä vielä yritya nro.3 asti joudutaan niin oon varmaan ihan hermoraunio. Mut minkäs luonteelleen voi :D
 
Mä en tiedä miten on mahdollista että oon vaan kiireisempi kun mies jäi lomalle?? :D

Paljon onnea äitee kahdelle -81 ja hätähousu!:heart:

Cassyput kyllä mäkin vielä haaveilen pääseväni maaliskuisiin vaikka tuntuu että ajotus meni ehkä ohi... Mutta ihanaa että oot noin raskaana :D

Tein tänään testin (kp24/27-30) ja oli ihan nega, nyt satuin katsomaan sitä vielä myöhemmin kun olin jättänyt sen pöydälle paperin päälle ja siihen oli tullut kuivuttuaan ihan ihan tosi haalea viiva, juuri ja juuri nähtävissä. Heti sen testin tehtyäni en nähnyt minkäänlaista viivaa. Mutta enpä tiiä, ajattelin jo olla enää testaamatta ja odottaa menkkoja niin tuhlaankohan vaan turhaa testejä jos vielä huomenna tai ylihuomenna testailen...? Kyllä varmaan mutta varmaan pakko testata jos kuitenkin... :LOL: Kyllähän tää on aikamoista!:D Tietää ettei sais toivoa liikoja ja sitten kuitenkin täytyy ajatella että mitä jos...
 

Yhteistyössä