Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Mä kovasti yritän asennoitua niin et täs ois ihan normi kierto menossa. En etsi oireita jos niitä ei selvästi ole. Jos hoen viikon itselleni että en ole raskaana, niin pettymys viikon päästä ei ehkä ole niin suuri. Valehtelen siis itselleni. Onhan se pettymys jos sitä viivaa ei tule. Mutta ehkä vahvasta viivasta olen sitten entistä onnellisempi?

Mulle muuten määrättiin esikoisen raskaudessa lääkitys kilpirauhasen vajaatoimintaan. Pari viikkoa mä niitä söin ja totesin että ei kiitos. Mulla oli ennemminkin liikatoimintaa, mutta eihän se lääkäreitä kiinnostamut kun olivat testinsä tehneet ja sitä mieltä että vajaatoimintaa se on. Kerroin neuvolassa että lopetin lääkkeet. Neuvolantäti totesi että itsehän oloni parhaiten tiedän.
 
Hei!

Taas tullaan tänne vertaistuen pariin.. Rouva Kampiakseli: sun serkulla kesti puoli vuotta kierukan jälkeen, et menkat tuli? Apua.. Mä en kyl haluais niin kauaa odotella. Eilen jo oli olo, et menkat vois alkaa.. Iltapäivästä asti mahaa nipisteli ja voimistui vaan iltaa kohti. Myös alaselkä jomotti, mikä voi juhtua lapsen nostelustakin, mut "ennen vanhaan", siis silloin kun menkat tuli, niin samanlaista jomotusta tuntui.. Aamulla ei kuitenkaan mitään.. Plääh!

Seurailen vielä parisen viikkoa tilaani ja sit vois oman mielenrauhan takia käydä gynellä tarkastamassa asiaa, et kaikki on ok. Tässä vaan voi käydä niin, et en jaksa odotella, vaan rupeen testaileen ovista ja ruvetaan hommiin.. Toiveena kuitenkin kevätvauva ja lisätoiveena, et syntyis ennen kuin kuopus täyttää 3 vee, koska äitiysraha silloin suurempi.. Eihän sitä voi määrätä milloin syntyy ja ihan yhtä rakas on, vaikka syntyy myöhemminkin.. Eikä raha todellakaan tärkein tekijä.. Toiveita kuitenkin saa olla! Eli kauheen montaa viikkoa ei sen takia jaksais odotella, mut eihän tälle mitään voi.

Taas oli omaa napaa koko viesti, mut voi jättää lukematta.. helpottaa jotenkin, kun voi johonkin avautua. Ihan vaan parille ystävälle kertonut kolmannen haaveilusta sekä tietty miehelle, joten aika pitkälti omassa päässä näitä pyörittelen. Täällä kuitenkin saa tukea ja vähän auttaa tosiaan kun saa purkaa ajatuksiaan. Olette ihania!
 
Jörriliini81, toivotaan ettet niin kauaa joutuisi odottelemaan. Jos jomottelu vaan ennakoi et lähiaikoina alkaisi. :) Jos ei sitten ovisjomottelua ois voinu olla. Se kyllä tosiaan helpottaa omaa oloa kun saa jonnekin kirjoittaa, joten ihan vapaasti vain. Sitä varten tämä palsta on olemassa.

Täällä on vähän ristiriitaiset tunteet. Sisko tuossa ilmoitti, että heille on tulossa jälleen ehkäisyn läpi vahinkovauva. Edellinen ei ole vielä edes vuotta lähellekään. Erittäin onnellinen olen kyllä heidän puolesta. Ottaa vaan pannuun tämä oma kroppa. Tuntuu, että haikara välttelee meidän taloa. Tosiaan kun oireseurailua olen tehnyt niin aivan täsmälleen samalla kaavalla mennään kuin muinakin kiertoina noiden oireiluiden kanssa eli pms:t siis päällä. Huoh. Joten täälläkin tänään tämmöin mieliala kun tekisi mieli vetää itkupotkuraivarit aikuismaisella tavalla. Mutta eiköhän huomenna jo parempi mieli. Ei tässä auta kun yrittää olla positiivinen. Vastahan meillä on noin vähän yritystä edes takana.
 
Jörriliini81: Tossa kierukan jälkeisessä käynnistymisessä on kyllä tosi paljon vaihtelua. Itsellä meni kevyesti eli ns. tyhjennysvuodon jälkeen kierto oli heti suht normaali ja ekat menkat tuli 29 päivää tyhjennyksestä. Raskautumiseen meni kylläkin sitten se 9kk kierukan poistosta.

ON: Eilen tunsin ihan selviä alavatsan repäisykipuja illalla, kun könysin sohvalta ylös. Kyllähän siinä mielessä kävi, että mitäs jos.... Oltiin siis 10 päivää sitten läheisyyspuuhissa, mutta ovulaation ajankohdasta en osaa sanoa yhtään mitään. Siksi en oikein osaa ajatella milloin edes kannattaisi testata. Rinnat alkoivat tuntua eilen vähän aroilta ja sama jatkuu. Mulla ei ollut synnytyksen jälkeen mitään PMS-oireita parin ekan kierron aikana, mutta ehkä nämä on taas niitä, kun imetys on nyt vihdoin loppunut pari viikkoa sitten. Tulikohan tästä nyt kuitenkin jännäviikko....?! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Lillitys
Boomkaa, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Jörriliini81, toivottavasti pääsette pian tositoimiin!! Tiedän tunteen, maltti ei ole minunkaan valtti ainakaan näissä asioissa! Ehkä ne oireet enteilevät alkavia menkkoja! Pidän peukkuja!

Rouva kampiakseli, ymmärrän hyvin. Pari kaveria odottaa nyt kolmatta lastaan. Tottakai olen myös onnellinen heidän puolesta, mutta samalla suututtaa tää oma tilanne, kun vauvaa ei vain kuulu. Argh!! Onneksi on jo kaksi lasta, joista voi olla kiitollinen.

Pippurihäntä, toivottavasti enteilisi plussaa! :)

ON: ei merkkejä vielä menkoista eikä oikeastaan muitakaan oireita. Nyt dpo 11 tai 12. Jospa nyt vihdoin olisi tärpännyt...
 
Pippurihäntä tosi isot tsempit!

Mun on nyt pakko tulla teiltä kanssasisarilta pyytämään apua ennenkuin pää räjähtää.
Mulla oli mielestäni viimeset 3 päivää tässä ihan selkeitä ovisoireita. Tätä ihmettelin siis suuresti. 8 päivääkö siitä oli kun tuon edellisen vahvan viivan sain ovistikkuun ja seuraavana päivänä sen haalean plussan raskaustestiin.

No tein sitten 2 tunnin pidätyksellä ovistestin. Ihan vaan että näen kuvittelevani ovisoireita. 4 tuntia vähintään pitäisi ohjeen mukaan pidättää ennen testin tekoa. Tässä on tulos.

20140522 213838-1 - Aijaa.com

Kyllä. Teen huomenna halpis raskaustestin ja katson mitä se näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Hei taas!

Rouva kampiakseli meinas näistä mun oloista, et olisko oviskipuja? Samaa itsekin epäilen nyt.. Eilen taas iltapäivästä alkoi nipistely ja iltaa kohtaa muuttui vihlonnaksi. Edellis iltaan eroa siinä, et vihlonta tuntui pelkästään oikealla puolella. Tänään sit vihlonut ja nipistellyt taas iltapäivän.Enemmänkin tuntunut taas oikealla.. Kummallista!

Miehen kanssa oloani pohdin ja sitä veikkasin, et oviskipuja ilmeisesti olis.. Kyselin sit et joko lähdemme yrittämään? Raskaus vois onnistua silti vaikka tyhjennysvuodon jälkeen vielä ei ole menkkoja ollutkaan.. Ilmaisi halunsa edelleen kolmannesta lapsesta ja arvaatte varmaan mitä illalla tehtiin? Ja viikonlopun aikana jatkamme..

Pippurihäntä kerroit, kuinka sulla palautui kirukan jälkeen ihan ormaaliks kierto? Sitä minäkin oletin, koska pillereiden jälkeen kierto palautui heti. Mulla raskaus alkoi heti toisesta tai komlannesta kierrosta. Tosi onnekkaita olimme.. Pitäis siis olla tällä kertaa malttia enemmän, koska eihän kahdesti voi niin hyvin napata..

Cheriselle peukkuja! Lillityksellä kans jännät paikat! Peukkuja sinnekin suuntaan!
Toivotaan et kaikkilla alkais plussia pian ilmestyyn! Tässä toukokuuta vielä jäljellä joten toivoa on vielä! Kesäkuussa sit vaan jatketaan vaikka niin olin ajatellut, et nyt jo plussan sais!
 
Täytyy sanoa, että oviskipujen ja menkkakipujen erottaminen toisistaan ei ole ihan niin helppoa. Menkkoja edeltävä valkovuoto on ainakin mulla vaan ihan toisenlaista kuin ovisaikaan, joten siitä erotan kummasta on kyse.

Mikäs on Lillityksen tilanne tänään? Ovistestihän reagoi siihen raskaushormoniin kyllä, eli jotain siellä on ilmassa. Voi kun tilanne selkiytyisi mahdollisimman pian, mutta muuta keinoa ei kai nyt ole kuin odottaa...
 
MOikka taas! Menkat alkoi ja uuteen kiertoon ollaan menossa. Minut saa siirtää taustalle, tää alkaa käymään jo niin työstä, että muistuttuttelee ensimmäisen yrittämistä. Lääkärin menoa mietin mutta seurailen vielä.

Käyn kurkkiin teitä ja toivotan paljon Onnea :heart:
 
Pippurihäntä Eilinen halpistesti näytti aamupissasta haaleaa plussaa. Päivällä 2 tunnin pidätyksellä ihan yhtä tummaa/haaleaa plussaa, miten sen sitten haluaa sanoa. Nivusista on pariin otteeseen vihlaissut pahasti kun olen sohvalta noussut. Rinnat ja nännit tulivat eilen tai toissapäivänä tosi aroiksi tai jopa kipeiksi. Tänään kipu on yltynyt ja säteilee ihan rintojen yläosaan ja kainaloon. Rintojen alaosat ovat kosketusarat. Suihkussa käydessä suora vesisuihku tuntui ikävältä nänneissä. Mene ja tiedä. Kun nämähän voivat periaatteessa olla joko ovisoireita tai raskausoireita. Päätin olla testailematta ennen ensiviikon loppupuolta. Jos halpistesti näyttää silloin plussaa, teen testin clearbluen digitaalisessa perään. Oikeastaan, kaikkein järkevintähän olisi odottaa se reilu viikko, kesäkuun alkuun, tuleeko menkat vai ei. Ja testata silloin vasta. Mutta kun tämä epätietoisuus hajottaa päätä vaan niin vahvasti. Kaikesta huolimatta join tänään yhden siiderin. Avasin kyllä ensin toisen, mutta se haisi mielestäni pahalle ja maistui hiivalle, joten juotin sen miehelle. Hänestä se maistui hyvältä ja raikkaalta. Löysin myös tänään todella hyvän uuden makuyhdistelmän; ranskalaisten näköiset sipsit ja viinirypäleet. 2 sipsiä, yksi viinirypäle. Kerralla suuhun. Onnesta soikeana maistatutin miehellekkin. Hän meinasi oksentaa kun oli kuulemma niin järkyttävä yhdistelmä. :/ En ymmärrä. Voiko nestehukka aiheuttaa tuollaista? Tahtoo samaan aikaan suolaista ja makeaa? Olimme tänään useamman tunnin rannalla ja kärvensin itseäni auringossa. Vesi loppui tunnin jälkeen ja jano vaivasi tosissaan.

Kamala miten tuli taas tekstiä. Mieheltä kun ei voi tällaisia kysellä ja ystäville/perheelle en vielä ole meidän yrityksestä kertonut, joten heillekkään ei voi avautua.
 
Täällä kanssa outoja oireita. Rinnat tuntuvat todella isoilta ja kipeiltä. Olen täynnä virtaa (voi myös tietysti johtua näistä ilmoista), enkä yhtään kiukkuinen niinkuin normaalisti ennen menkkoja. Lisäksi eilen tuli kirkasta venyvää enemmän ovislimoja muistuttavaa valkovuotoa?!?! Ei koskaan ennen menkkoja ole ollut sellaista! Nyt toiveet on korkealla, mutta koska olemme mökillä, en pääse tekemään vielä testiä. Tää on niin piinaavaa!!!!! :headwall:

Mites muut loppukiertolaiset, mitään tuntemuksia?!?

Jörriliini81, tsemppiä ja plussatuulta sinne! :)

Rimata, tsemppiä sinnekin. Teilläkin on jo pitkä yritys takana. Meilläkin tunteet ja toivo heittelee laidasta laitaan ja välillä tekisi mieli luopua koko touhusta. Mekin puhuttiin jo miehen kanssa lääkäriin menosta, mutta katsotaan vielä kesän yli. Kovasti plussatuulta ja jaksamista sinne!!!! :heart:

Plussaonnea kaikille!!!
 
Hei taas!

Taas kanssasisarien pariin.. Olis niin kiva jutella kasvotusten jonkun kans näistä ajatuksista ja kysellä kaikkea, mut ei olla kerrottu yrityksestä kenellekään.. Miehelle välillä avaudun, mut katselee ja kuuntelee mua, ihan kuin puhuisin vierasta kieltä.. Joskus hymyilee ja kertoo syyn siihen olevan se, kun niin innoissani olen tästä kolmannen yrittämisestä. Olen kuulemma ollut iloisempi ja tulee hänenne kuopuksen odotusajat mieleen.. Ihana on! Onneks olette te! Lillitys ainakin samoilla linjoilla, et tänne vaan purkautumaan..

Omaa napaa.. Nipistelyt vähentyneet eikä vuotoa ole ilmaantunut, joten luulen et oli oviskipuja.. Joku täällä sen sanoikin, mut tosi vaikea joskus erottaa oviskipuja menkkakivuista. Mulla jännästi kipuilee aina alaselkään ja tuntuu jaloissa.. Synnytyskivut muuten kans tuntuu samoin, et selkä ei kestä ja jalat menee alta!

Alkavista menkoista ei ole tietoa, mut luultavaa ovista hyödynnetty ja odotellaan nyt jonkun aikaa ennen kuin lähden testaan.. Helppoa sitäkin odotella! Odottelen siis edelleen menkkoja, mut ehkä niitä ei tuliskaan?! Ihan hölmöä kyl, kun hoitaja suositteli odottaan yhden kierron ajan ennen yrittämistä, et saataisiin kierto kohdilleen ja paremmin laskettua ajankohtaa, jos tärpännyt. Mut minkäs itselleni teen..? hölmöläinen!
Mut plussatuulia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Lillitys
Boomka, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :(

Cherise, peukut pystyssä et nyt ois tärpännyt. :)

Lillitys, johan sulla on epäselvä tilanne. Toivottavasti saat selkoa pian ja tietty niin päin et pieni ois tulossa.

Omaa napaa... piinaavaa. Testasin toissa päivänä puhtaan negan. Sitä ennen sain roskishaamuja. Nyt sit sain haamun testiajan sisällä n. Minuutissa joka sit testiajan jälkeen haalistui lähes olemattomiin. Näinköhän on testissä vikas tai kemiallinen. Clearblue plussalla oon testaillu. Alkaa tosin luotto mennä niihin. Blaaah. Päätä seinään ja silleen. Oireita ei oo ihmeitä.
 
Olen samaa mieltä, ihanaa kun on tämä palsta ja paikka jonne pääsee purkamaan omia ajatuksia ja tilanteita. Vähintään yhtä tärkeää on saada lukea teidän kaikkien ajatuksia ja kokemuksia kolmannen yrityksestä. On helpottavaa tietää, että muut käy läpi samoja juttuja. Minulle tulee kohta vuosi täyteen tässä ketjussa, ja en olisi varmasti jaksanut tätä yritystä yhtä hyvin ilman tätä palstaa. :heart:

Rouva kampiakseli, voi mitä piinaa! Ehkä kannattaa odottaa pari päivää ja testata sitten uudestaan. Jos malttaa ;)

Minun on ollut pakko malttaa, kun olemme mökillä ja lähiapteekki viikonloppuna kiinni. Ja tietysti jätin testit kotiin :headwall: Tänään apteekki olisi auki, mutta toisaalta lähdetään kotiin ja ehkä kun olen odottanut monta päivää, niin maltan odottaa vielä aamuun. Ei ainakaan tarvitse pelätä, että tuttuja sattuu apteekkiin samaan aikaan. Ellei sitten menkat ala ennen huomista. Vähän on ajoittain menkkakipuja, mutta niiden lisäksi on käsittämättömiä oireita. Eilen hytisin peiton alla, vaikka lämpötila mittarin mukaan oli sisällä 25astetta. Lisäksi on jotenkin hyvin vahva tunne, että nyt olisi tärpännyt. Taas pudotaan korkealta ja kovaa, jos menkat alkaa. Äh, maltankohan sittenkään odottaa huomiseen...
 
Heips!

On jännää cherisella ja liilityksellä ainakin. Miten muut loppukiertolaiset, onko mitään?

Ite kirjottelin aiemmin tuosta kilpparihommasta ja vielä siitä sen verran että sain lääkityksen siihen ja toivon että edesauttais asiaa eli raskautumista. En tiiä millasessa ajassa vaikutuksia tulee mutta taas toiveet korkealla B3 suhteen :) Vajaatoimintahan voi aiheuttaa ovuloimattomia kiertoja ja keskenmenoja mm muttaettä hope not...koitan olla aattelematta ja toivoa parasta. Oviksen pitäis osua kierron pituudesta riippuen ke-su joten eikun toimintaa vaan kehiin ja sit ootellaan ja toivotaan. Koitan aatella muutakin ja mennä mahku ressittömästi niin jospa se sieltä tärähtäis!!

Plussatuulia kaikille. Toivottavasti saadaan pian hyviä uutisia loppukiertolaisilta!!
 
cherise: Toi hytinä on kyllä erittäin hyvä merkki. Jos ei muusta niin ainakin siitä, että keltarauhanen toimii! Mähän tosta kakkosesta "tiesin" olevani raskaana just siitä, että palelu vaan jatku, vaikka oli jo menkkojen alkamispäivä. Yleensä mulla nimittäin vaihtuu kaks päivää ennen menkkoja palelu hikoiluun. Ja se oli ihan fakta se. Nyt oon asennoitunut sillä tavalla että tämä kolmonen vie just niin kauan kun se menee, ja se voi olla vuosikin. Uskon, että on kuitenkin vaan ajan kysymys että nappaa, kun aiemminkin on napannut. Pidäpä meitä ajantasalla :)

Mulla on ollut niiiiin paljon kaikenlaisia tuntemuksia nyt viime keskiviikosta lähtien ja mies kyselee jatkuvasti "ooksä raskaana", kuulemma vaikuttaa ihan siltä. Ovisoireita oli 2 viikkoa sitten, joten ehkä kohta kierto alkaa olla siinä vaiheessa, että jotain voiskin olla. Eilen olin jotenkin varma että "olen" ja tänään taas ihan varma että "en ole" :D Tissit tuntuu tyhjemmiltä, hikoiluttaa ja noi molemmat viittaa siihen, että menkat ei ole kaukana ja keltarauhasen toiminta lienee hiipunut. Ja kun tää piti olla vielä se kierto, että ei yritetäkään....

No mä palailen sitten kertomaan kun menkat alkaa. Ois kyllä ihan kiva, jos vois tän Juhannuksen juhlia vapaammin, kun viime kesänä olin ihan kunnolla paksuna siinä vaiheessa :) Itsekästä ehkä, mutta just kun imetys on loppunut ja oma kroppa alkaa palautua, niin ehkä hetken olisi kiva nauttia ns. vapaudesta.

Tsemppiä kolmosten pykääjät!
 
Moikka kaikki!

Ihan samoja aatoksia kuin teillä muillakin, eli enpä ole kauheasti mainostanut tätä vauvahanketta kaveripiirissä. Muutamalle kaverille joskus puolisen vuotta sitten mainitsin että hiukan on pohdittu, josko vielä, niin reaktiot vaihtelivat, olivat tyrmääviä/innostuneita. Joten enpä ole sen enempää asiasta kavereille puhunut.

Testailin tuossa 24/28 ja ihan puhdasta negaa tuli. Testit onneksi loppui, joten en aio testailla (ehkä) ennenkuin sitten parin päivän päästä seuraavan kerran, jos nyt mitenkään malta olla testejä ostamatta. Kaupassa on tosin mukana yleensä joku lapsista, joten ei se testien ostaminen muutenkaan suju kovin helposti. Oireita ei oikeastaan ole muuta kuin kuvotus, mutta mulla on kuvotusta usein ennen menkkoja joten enpä nyt laskisi senkään varaan. Tänä aamuna tosin kävellessä hengästytti ihan hurjasti ja ruokahaluttomuuttakin ollut, mutta senkin voi laittaa helteen syyksi. Joten saa nähdä. Parin päivän päästä pitäis tädin kurvata paikalle, toivottavasti ei kuitenkaan...
 
Meillä perheenlisäystoiveista ei tiedä kuin mun äiti ja naapurin täti, joilla on samanikäinen lapsi ja jotka kans toivoo jossain vaiheessa pikkusisarusta. Muille ei olla kerrottu, mutta välillä on mainittu jotain siihen tyyliin, että jos meitä olisi joskus vielä yksi enemmän... Mä oon kyllä sitä tyyppiä, että en osaa "valehdella" ja sanon yleensä ihan vilpittömästi asiat sellaisena kuin ne on eli jos joku kysyisi niin vastaisin kyllä, toivotaan, mutta katsotaan miten elämä vie.

Mä en nyt pääse yli siitä, että mulla on näitä repäisykipuja nyt kuudetta päivää aivastaessa ja sohvalta/sängyltä noustessa. Viimeksi näitä oli alkuraskaudessa ennen plussaa ja ne alkoivat DPO 13, mutta nyt tyyliin reilu viikko petipuuhista (ovista kun en paikallistanut). Mitä hittoa... Voi minnuu mielikuvituslaukkaajaa :stick:
 
Lillitys, mikä tilanne?

Pippurihäntä, erittäin jännä kierto sulla menossa. :D Peukut on pystyssä täällä!

Cherisellä kanssa jännät ja lupaavan kuuloiset paikat. :D On kyllä varmasti piinaavaa kun ei ole testit ihan ulottuvilla. Toisaalta varmaan malttaa paremmin olla testaamatta kun on pakko. Noi kun tuntuu välillä polttelevan ja huutavan tuolla kaapissa. :D

Mihin Marmeli on hävinnyt?

ON: Tänään testasin RFSU:lla taas haamun. Innostuin ja sitten luin ihmisten kokemuksia kyseisestä testistä ja siitä miten epäluotettava on joten maan pinnalle tuli tipahdettua. Ja nyt illasta alkoivat normaalit menkkaoireet: vatsaa kivistelee ja herkut maistuis. Turvottaa. Joten eiköhän ne menkat sieltä huomenna tule ihan täysin ajallaan. Mutta pessimisti ei pety vai miten se nyt taas meni. Tänään Dpo 13 ovistestien mukaan.
 
Rouva Kampiakseli: Kävin vaklaamassa sun testitikun kuvaa tuolla hätähousujen testiketjussa ja minusta se oli ihan selkeä plussa! Kaks tuommoista haamua olen elämässäni saanut ja synnyttänyt ;) Huomenna uus testityyppi, niin selkiää tilanne entisestään.

Minäkin hyppäsin nyt testijunaan, kun näitä alavatsan oireita on ollut vaikka muille jakaa. Ja palelua ja nenän tukkoisuutta ja sitäsuntätä ;) Ihan negaa se minusta näytti, nyt on kuitenkin 2 viikkoa petipuuhista, joten jotain pitäisi näkyä mikäli vaivat johtuu raskaudesta. Päällimmäinen tunne on ehkä helpotus ja samanaikainen pieni "höh". Olishan se kivempi kuitenkin, että napsahtais helposti kun ei se pakkoyrittäminenkään mitään herkkua ole. No, siihen pisteeseen on vielä pitkä aika, että ihan pakolla alettaisiin. Menkkojen olettaisin alkavan tämän viikon aikana.

Nyt nautin kesästä, juhlin Juhannuksenkin vapaasti ja jatkan vihdoin liikkeelle lähteneen painonpudotusprojektin kanssa. Mun 9kk vauva on vihdoin lopettanut yösyömiset niin elämä alkaa olla pikkuhiljaa aika hienosti mallillaan, uus vauva saa vielä hetken oottaa :)
 
Mä tein nyt sit kuitenkin molemmat testit samaan aikaan kun mun mielestä nää olis mun normaaleja ovisoireita. Raskaustestissä tosi haalea viiva, ovistestissä vähän tummempi haalea viiva. Vahvasti uskallan väittää että tämä kyytiläinen ei pysynyt matkassa ja menkat alkaa noin viikon päästä.
Mies tuossa jo sanoi että koitetaan jos saataisiin hänelle ensi toukokuulle vähän erilainen synttärilahja. :) Uutta yritystä siis kehiin vaan. Emme masennu. Vastahan me teimme päätöksen tästä yrityksen aloituksesta. Alunperinhän yrityksen piti alkaa vasta kesä-heinäkuussa.

Kovasti onnea jännityksessä oleville!
 
Testasin aamulla liuskatestillä ja siihen piirtyi haamujen haamu. Jäi sen verran epävarma olo, että oli pakko testata myös kaapista löytyvällä cb:n digillä (viikkonäytöllisellä), johon ilmestyi raskaana 1-2. :) En voi vielä oikein uskoa tätä. Olen tosi onnellinen!!! Vähän toki pelottaa, että kesken vielä menee. Tänään pitäisi olla rv 4+2, (ovistestin plussa 17vrk sitten). Pelottaa haalea viiva ja viikot 1-2 vaikka pitäisi olla 2-3. Toisaalta kahdesta edellisestä en koskaan saanut kuin haamuja ja kaikki meni hyvin. Eli nyt pois kaikki murehtiminen!!! :)

Rouva kampiakseli, kävin myös kurkkaamassa testikuvaasi. Minun haamuni aamulla tekemässäni testissä on samanlainen. Pidän peukkuja!! :)
 
Cherise, varovaiset isot onnittelut! :)

Pippurihäntä, kyllä se plussaa näköjään enteili. :) jännät paikat sulla. Peukkuja pidän pystyssä. :)

mitäs muille kuuluu?

Lillitys, onko yhtään selkiytynyt tilanne?

ON: tänään 3h pidätyksellä päiväpissasta apteekin omalla selkeä plussa. :) <3 on vaan vielä niin epäuskoinen pelokas olo ja samaan aikaan onnellinen olo. Ilmankis suklaa maistui eilen pahalle. :D mulla ja siskolla olisi sitten 10pv eroa lasketuissa ajoissa. :) vatsaa nipistelee ja rinnoissa semmoista lieväö maidon nousun/turvottelun tunnetta.

Plussatuulia kaikille! Vielä en uskaltaudu plussanneiden listalle.
 
Viimeksi muokattu:
No johan täällä tapahtuu. Jesh!
Onnittelut rouva kampiakselille ja cheriselle

lillitykselläkin on vielä jännättävää...eikä pippurihännän tilannekaan ole vielä menetetty.

ON: ovisaika käsillä näinä päivinä mut limaa ei oo vielä kuulunut. Alamasussa jotain tuntemuksia. Toimintaa kehiin lähipäivinä ja silleen. Tulee tai ei tule. Yllättävän viileesti tällä hetkellä mennään.

Tsempitykset kaikille tasapuolisesti <3
 
Rouva kampiakseli Tein tänään päätöksen jatkaa omaa laskuriani pelkillä kiertopäivillä. Viime kierrossa rinnat eivät tulleet kipeiksi eivätkä turvonneet tai kovettuneet. Lasken sen siis omalla kohdallani raskausoireeksi. Pehmoiset rinnat ilman kipuja. Tajusin tässä juuri myös sen, että se jatkuva etova olo on hävinnyt. Pystyn jopa katsomaan puhelinta autossa (en aja vaan olen kyytiläinen) ilman että alan yökkimään tai joudun hengittelemään rauhassa kun kuvottaa. Toinen jonka lasken oireeksi. Myöskään hajut eivät enää yökötä. Kuljin eilen marketissa kalatiskin ohi enkä yökännyt kertaakaan. Oire.

Katsotaan mitä kierto tuo tullessaan. Veikkaan kuitenkin että menkat tulevat ajallaan.
 

Yhteistyössä