Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

Onnittelut uusista plussista :heart:

Ja uusille tervetuloa :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Jepulis, toivottavasti tästä kierrosta tulee se viimeinen.

Täällä menossa kp 30 ja koska kaapissa oli ihan toimettomana yks testi niin tekasin aamulla ja sain vaan sen tutun yhden viivan. En oo mitenkään järjettömän pettynyt (vaikka tietenkin harmittaa), jotenki oon nyt aatellut että meille tulee vauva jos on tullakseen, jos ei tule niin ihan hyvä on näinkin. Tosin menkkojen pitäis alkaa tällä viikolla että kai tässä saa vielä jännitellä siihen asti kunnes tosiaan alkavat.
 
Pahoittelut negoista munkin puolesta:(, samaan jonoon tässä itsekin ilmoittaudun.. Pakkohan se oli tänään itsekin testata ja r-testi taas kerran niin negatiivinen kuin olla ja voi, ei jäänyt arvailuiden varaan :)
Mutta, täysin samoilla linjoilla magien kanssa, tottakai harmittaa muttei nyt niin ihan hirveesti..kolmatta lasta kovasti kuumeillaan mutta oon kyllä todella tyytyväinen elämäämme näinkin. Lapset alkaa jo olla siinä iässä että arki on jo helpompaa, löytyy taas jo omaakin aikaa. Töidenkään puolesta ei ole ihanteellisin hetki uudelle vauvalle.. uskon että vauva tulee meille jos niin on tarkoitettu..
T. Pillivanilli kp 32/30-35
 
Moij kaikille! Täältä ilmoittautuisi uusi kuumeilija joukkoonne. :)
Kolmas siis olisi toiveissa, kaksi tyttöä (-09 ja -12) on päiviämme sulostuttamassa ennestään. :)

On vielä hyvin alkuvaiheessa tämä kolmosen yrittäminen, yk1 alkaa olla lopuillaan ja menkkojen pitäis alkaa parin päivän sisällä.

inskun....kp 22/24....yk1....25...-09 ja -12
 
Tervetuloa uusille, onnea plussanneille ja tsempitykset piinailijoille! =)

Pariskunta ilmoitti perheenlisäyksestä hauskalla videolla | Radio NRJ
^^ Pakko jakaa tämä, oli niin ihana.

Mä meen tossa päivällä käymään labrassa, huomenna saan sitten vastauksen. Ollaan kavereiden kanssa lähdössä laivareissulle niin siksikin halutaan nyt varmistus. Jos / kun tulos on nega niin pettymys se tulee olemaan. Nyt varailemaan soittoaikaa huomiseksi neuvolaan tulosta varten =)

edit: Täällä testi odotetusti nega, mut heti tänään meen lääkärin juttusille tuon maidontulon vuoksi. Hoitaja puhui hormonihäiriöstä, joka pitää tutkia..
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut negoista ja lämpimiä plussatuulia kaikille. :)

Miekin ilmoittelen itsestäni sen verran että kierukka läks viime maanantaina ja kierto lähti käyntiin tänään. KP1/?.
Jännäillää nyt sitten kierron todellista pituutta.

Itse ehdin jo haudata haaveet kolmannesta mutta nyt mies otti itse puheeksi kolmannen ja alkoi katsella autoja.. outo tyyppi tuo mun ukko. :D
Mutta tietenkin kuin jotain hyvää niin jotain pahaa myös.. Tän hetkinen auto meni "poks":( ja moottoritonta autoa on hiukka hankala vaihtaa tila-autoon. :D
Hah. Ihan meidän tuuria.
Onneks ukko on suht kätevä käsistään, niin varmaan saa sen kuitenkin kuntoon. :)

Mut ihan hyvillä fiiliksillä ootellaan et koska voitais alkaa yrittämään oikein tosissaan. Tää eka kierto nyt ainakin katsellaan ja odotellaan että tasaantuu.
 
InkeriIisakki: Toivottavasti auto tulee kuntoon! :)

Kuinka monella muuten menee auto vaihtoon? Me ajateltiin mahduttaa tuon octavian takapenkille istuinkoroke, selkä menosuuntaan istuin ja kaukalo, saa nähdä onko mahdoton tehtävä. :D
 
Mä en vieläkään hyppää tänne yrittäjiin, mutta meillä mies on kanssa alkanut tuota autoasiaa miettiä... Että miten saataisiin kolme istuinta mahtumaan. Seuraan siis mielenkiinnolla tuleeko tästä keskustelua! :) Meillä tavis farmari, jonne kuvittelisin että mahtuu ainakin alkuu kolme istuinta kun vauvalla on kaukalo. Mutta että meneekö sitten kolme turvaistuinta/turvavyöistuinta niin onkin toinen juttu... Saisikohan ne laitettua niin, että keskellä olisi selkä menosuuntaan ja laidoilla kasvot menosuuntaan? Että menisi vähän lomittain...
 
Terveiset Mereltä! Eilen kotiuduttiin laivareissulta ja vietettiin illalla miehen kanssa kaksin laatuaikaa aamuun saakka ;) Lähtöintoa hiukan kummitteli torstainen lääkärireissu.. Tulevalla viikolla otetaan labrat, mm. prolaktaani, kilpirauhaset ja hCg verestä, jos mahdollinen raskaus olikin niin alussa ettei vielä näkynyt. Sain myös lähetteen mammografiaan varmuuden vuoksi. Vähän on sekavat tunteet.

Mulla on menossa oma auto kuukauden sisään vaihtoon, ajoin kolarin kesäkuussa ja tuo nykyinen ollut vara-autona siitä saakka. Olen antanut asian eteenpäin hoidettavaksi, eikä kriteereinä ole kuin pienet kulutukset ja uudet talvirenkaat :D Meillä on 6- ja 7-vuotiailla selkänojalliset korokkeet.
 
Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta! :)

Mukava kuulla InkeriIisakki, että teilläkin kohta alkaa yrittäminen :) Toivotaan, että myös autoasia ratkeaa!

insku pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :flower: Pahoittelut myös kaikille muille - nyt tsemppiä uuteen yritykseen ja plussatuulia :)

Autoista: Meillä on toisena autona farmari, jossa on sen verran tilava takapenkki, että hyvin on mahtunut kaksi istuinta ja yksi koroke esim. kun oon käynyt uimassa ja ottanut naapurin lapsen mukaan.
Itselläni on kaksiovinen auto, ja en kyllä oo yhtään varma, että mahtuuko takapenkille enää kolmatta istuinta :D Meillä on kasvot menosuuntaan istuin nuoremmalla (3v.) ja isompi (7v.) istuu korokkeella.

Omaa napaa: Nyt on ihan pakko päästä avautumaan jonnekin!! Sori jos menee liian yksityiskohtaiseksi :D Mulla ei oo ollut mitään odotuksia tälle kiertoa ja oon ajatellut kierron venymisen johtuvan uudelleen aloitetusta juoksuharrastuksesta. Kierto kun saattaa ihan normistikin olla yli 40 päivää.
Tänä aamuna vessassa hampaita pestessä (olin jo käynyt pissalla) nappasin jostain syystä kaapissa jemmassa olleen raskaustestin. Sen kummempia miettimättä repäisin paketin auki ja tein testin, johon tuli haalea PLUSSA!! :heart: On ihan epäuskoinen olo enkä malttaisi odottaa, että mies tulee töistä kahden jälkeen :rolleyes:
En halua rysähtää pilvilinnoista liian lujaa alas, joten odotan vielä viikon ennen kuin tästä enempää innostun :LOL:
 
Boomkaa : wau! Varovaiset onnittelut!Niin paljon haluaisin kanssa saada nuo kaksi maagista viivaa.
Itsellä nyt kp7 ja menkoista taas selvitty,eilen alotettu taas miehen kanssa petipuuhat. Tosin nyt ihan miehen "käskystä" :D Ens viikolla alotan oviksen tikuttelun,mut yritetään mennä jokatoinen päivä taktiikalla..
 
Boomka: Vau! Varovaiset onnittelut täältäkin!! :)

Menkat alkaa täälläkin olla lopuillaan ja kun tuo kierto on niin lyhyt niin pitää varmaan alkaa ovista testailla parin päivän päästä..

Meillä varmaan tuo keväällä 6 vuotta täyttävä saa korokkeelle siirtyä istumaan, varsinkin jos ei autoa vaihdeta..
 
Kiitos onnitteluista, toivon että tämä ei oo unta ja hirmuisen paljon plussatuulia teille kaikille muillekin! :)

Vaikka lupasin vielä olla turhia haaveilematta niin kaupasta tarttui tänään toinen samanlainen r-testi ja apteekista hain yhden digitaalisen. Tein juuri sen halvemman testin ja samanlainen viiva piirtyi kuin aamullakin. En saa yhtään päähän kuinka tumma viiva juniorista tuli ja esikoisesta en saanut ollenkaan plussaa testiin vaan piti käydä verikokeessa.

Kuinka tummia teidän plussaviivat on olleet??

Anteeksi, oon kyllä ihan tohkeissani - onhan tätä jo kohta pari vuotta yritetty :D No, aamulla taidan tehdä sen digitaalisen ja katsotaan sitten sen mukaan jatkoa :heart:
 
Onnea Boomkaa! :heart:

Testeistä: Esikoisesta olen tehnyt aikoinaan testin vasta rv6+3, kun en muistanut koska menkat oli viimeks olleet. Hyvin tumma viiva piirtyi välittömästi testiin ettei ollut epäilystäkään. Kuopuksesta en saanut kotona plussaa testiin ollenkaan, vaan raskaus todennettiin labrassa rv6+3. Tosin olin varma raskaudesta jo 4 viikkoa ennen varmistusta, sillä imetin vielä kun raskaus sai alkunsa ja esikoinen ei enää suostunut lainkaan tissille. Kolmaskaan raskaus ei testeissä näkynyt ja meni kesken rv4+5.

Meillä alkaa esikoisen koulutaival tänään ja 2 viikon päästä alkaa kuopuksen eskari :heart: Niin se aika vaan kuluu |O

Googlettelin tuossa aikani kuluksi mahdollisia syitä maidontuloon (nyt tulee molemmista rinnoista) eikä kyllä olisi kannattanut! Tieto lisää tuskaa. Hetken päästä käyn hakemassa tk:sta lähetteet ja varaillaan aikoja labraan ja mammografiaan sekä ultraan. Labratulokset saan todennäköisesti loppuviikolla. Tällä hetkellä todella toivon, että kyse olisi raskaudesta tai kilpirauhasista (epäilty 9/13 vajaatoimintaa muttei diagnosoitu kun arvot viiterajojen sisällä).

Plussatuulista alkuviikkoa kaikille :hug:
 
Onnea Boomkaa! :flower:

Täällä jännäillään, että olisiko tärppi käynyt. Menkkoja ei näy, eikä kuulu...eikä edes tunnu siltä, että olisi alkamassa. Eilen illalla sain vihdoin ja viimein raskaustestejä tilattua ja keskiviikkona olisi tarkoitus tehdä, jos ei vuoto ala. Mitään kummempia oireitakaan ei ole kyllä tullut...rinnat on vähän kipeät ja raskaan oloiset + alamahaa vihlasee silloin tällöin.
 
Heippa kaikille :)
Jonkun aikaa olen tätä ketjua taustalla seurannut ja nyt ajattelin varovaisesti änkeytyä mukaan. Meillä lapset 2010 ja 2011. Keväästä asti vauvakuume nostanut päätään ja nyt kai se sitten on tultu siihen tulokseen, että vauva halutaan ;) Minulla vielä hormoonikierukka ja sen poistoon pitäisi nyt varata aika. Tänään olisi ollu mahdollisuus soittaa vaan jänistin. Mutta ei kait tässä kiire... se poistokin vähän jännittää... tai jopa pelottaa.

Mutta seurataanpa... kuinkahan nopeasti semmosen poistoajan oikein saa..

Onnittelut plussanneille
 
Onnittelut plussanneille!! <3

Testeistä: Esikoisesta plussasin vahvan plussan rv 3+6, muistin menkkojen alkamispäivän väärin ja luulin niiden olevan myöhässä viikon vaikka oikeasti niiden piti olla vasta tulossa.. Kuopuksesta plussa rv 4+2, menkkoja vaan odotin mutta kun aamulla ei mennyt kahvi alas niin piti testata.
 
Täällä olo alkaa tuntua hiljalleen siltä, että ehkä sitä ihan oikeasti ollaan raskaana :) Eka neuvola on tuossa syyskuun alussa ja ultraan odottelen lähetettä.

Mikäli kaikki menee hyvin niin voisin siirtyä kokonaan tuonne huhtikuun odottajiin. Voin toki päivittää tätäkin listaa, mutta syksyn tullen voisi joku kolmosen kuumeilijoista perustaa uuden pinon tämän kevät/kesän tilalle?

Paljon plussatuulia teille kaikille ja toivon mukaan kaikki pääsette pian siirtymään onnellisesti odottajiin :flower: :)
 

Yhteistyössä