Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Carioca, paljon onnea plussasta!!!!! :heart:

Ura-asiaa: Minullakin vakkarityö, mutta voisiko sanoa niin, että olen hieman kollegoita "jäljessä" kun olen ollut jo kahden lapsen takia kotona. Jos/kun taas jään äitiyslomalle ja hoitovapaalle, niin jään taas "jälkeen". Sinänsä tyhmää, kun osa näistä kollegoistani on paljon vanhempia. Ehdinhän minäkin tehdä töitä sitten lasten jälkeen. Itse en ole asiasta huolissani, mutta vanhempani haluaisivat, että menisin vielä vähän eteenpäin urallani, kehittyisin ja vasta sitten kolmas jos kolmas hankitaan. No eivätköhän hekin asiaan sopeudu jos/kun kolmas on tuloillaan. Muistan vain kerran kun mainitsin, että en ole varma onko lapsilukumme jo täynnä, niin he kiireesti sanoivat, että ei uran vuoksi kannata vähään aikaan. Sitten iltatähti vuosien päästä. Mutta meidän mielestä kolmannen aika on nyt eikä vuosien päästä.

Vauvakuume vain pahenee, kun mies jo suunnittelee mahdollisia hankintoja vauvaa varten. Lisäksi lapset kyselevät, miksi meillä ei ole vauvaa (parilla tutulla on pieni vauva). Poika haluaisi kovasti pikkuveljen ja tyttö pikkusiskon! :heart:

Tervetuloa Tikruus!! Toivottavasti oireet lupaavat plussaa ;)
 
Jee Carioca, onnea! Sinähän ehditkin sitten vielä mukaan tuonne vilkkaaseen Syyskuun söpöläiset -keskusteluketjuun :)

On se juu hassua miten ikäero menettää merkitystään mitä enemmän ikää tulee. Muistan elävästi vielä miten eräs kaksi kuukautta kaksosiani vanhempi tuttu poika kutsui vuoden vanhana heitä vauvoiksi, koska osasi itse kävellä ja he eivät vielä... ;-) Aikuisena ei 15 vuoden ikäerokaan tunnu ystävyyssuhteissa välttämättä missään.
 
Kuten mies sanoi "aika yllätys vaikka ei tullut yllätyksenä" (kun kerran ehkäisyä ei käytetty). Hyvin vahvistui kyllä viiva ja kaikki kuitenkin päiväpissasta joten toivottavasti tällä kertaa kestää, tuulimunassa viiva ei koskaan lähtenyt vahvistumaan edes kunnolla.

image - Aijaa.com

Nyt jään jännäilemään kuka avaa helmikuisten pinon!
 
Heips!

Seuraillut palstaa taustalla jo jonkin aikaa :wave: Voisin liittyä mukaan kuumeilemaan :)
kp 27(28-30) yk 10 ikä 35 ja lapset 07 ja 09.

Tähän kiertoon pääsin jo testaileen mutta näyttääpä vaan siltä, että kohta alkaa taas uusi kierto. Taustalla pitkä yritys ensimmäisen kohdalla ja tämä kolmas näyttää menevän saman kaavan mukaan, vaikkakaan ei olla vielä siellä asti, onneksi. Lääkärissä kävin taas vuoden vaihteessa ja toiveet on korkealla, kunnes tullaan taas kovaa alas.
 
Cariocalle onnea plussasta. :)

Täällä odottelu jatkuu...kaksi viikkoa olisi aikaa vielä ennenkuin tuonne lääkärille pääsee. Perjantaista asti on alamahaa jomotellut, mutta ainakaan vielä ei ole minkäänlaista vuotoa tullut. Välillä sitä kyllä niin turhautuu tähän kroppaan, kun ei mikään toimi niinkuin pitäisi.
 
HIljasta pitelee ketjussa, kaikilla varmaan puuhaa jo omasta takaa :)

Mulla huitelee nyt ~kp 4, hailakan plussan sain mut sit alkoi tiputteleen niin keskiviikosta oon nyt ton kp:n laskenut. Annoin itelle tän kierron oikein kuumeilla ja tunnustella. Nyt pitää taas järki ottaa käteen ja alkaa keskittyä jo tähän olemassa olevaan elämään taas parin kierron verran :heart: . Tai toivottavasti tärppäis mahdollisimman pian.

Plussia tuntuu ketjuun satelevan, joten toivottavasti tämä on tarttuvaa lajia. Paljon onnea plussanneille, Carioca ja muut.

Pieni toive tuo kropan ketkuilu on niiiin ärsyttävää, toivotaan saat selvyyttä hommaan.
 
Paljon onnea carioca!!:heart:

Pikaisesti oon ennättänyt lukemaan viestit, mutta kommentoimaan en oo ehtinyt. Miten sitä välillä tuntuu, että kesällä on paljon enemmän tunteja kellossa kuin näin talvisaikaan? Viikot täyttyy töistä ja harrastuksista, viikonloppuna on paljon touhua ja kiva puuhailla oman poppoon kanssa. Onneksi päivät on jo pidentyneet :)

Toivotaan, että aika hurahtaa myös nopeasti tuonne jännäilypäiviin saakka itse kunkin kohdalla...!

Ovis oli ja meni; tässä kierrossa tuli kyllä hyvin hyödynnettyä. Kahden viikon päästä nähdään miten tällä kertaa käy :)
 
onnea carioca!! :heart:
mä sekoon noiden ovistikkujeni kanssa :D
eilen tuli aika tumma viiva aamupäivällä (mutta ei mielestäni ihan yhtä tumma kuin se toinen viiva) ja tänään aamupäivällä jo vaaleempi reilusti.. eli eikö mulla sit ollu sitä olleskaan? vaikka oireista päätellen oli :D
no nyt sit jännätään että miten kävi, sekin viiva on nyt hyödynnetty ja toivotaan sormet ja varpaat ristissä että jotain oliskin tapahtunu :D

urasta en oikeen ole sanomaan mitään, ihan tavallinen duunari olen vakkaripaikalla että eipä ole juurikaan merkitystä olenko poissa vai en :LOL:

nythän me loputkin sitten plussataan, eiks niin :confused:
 
Heippa kaikki. Olen uusi täällä :)
Meillä on 6v ja 5v tytöt mieheni kanssa ja olemme tässä parikuukautta puhuneet kolmannesta lapseta puoli toissaan.... Nyt minulla on aivan tajuton vauva kuume ja olisin niin valmis saamaan kolmannen koska olemme viellä nuoria, molemmat reilusti alle 30v.
Mieheni on vähän kahden vaiheilla. Minulla on ollut kapseli ihon alla ja kahdenkuukauden päästä se on ollut 5v ja sen teho on vissiin nyt jo todella heikko. Olisin niin valmis ottamaan sen pois ja antaa vauvan tulla jos olisi tullakseen...... Miten saan tuon miehen mielen nyt samaan suuntaan :D
 
Kiitokset onnitteluista, ei tätä kyllä vieläkään tahdo uskoa kun ei paljon oireita ole ja pelkään jatkuvasti että keskenhän tämä(kin) menee.. Ei auta kuin odotella ja toivoa.

Nyt on jo suurimmalla osalla kiertopäivät yli 21! Jee! Millaisia oloja? Useampi on joka kk plussannut joten jännän äärellä aletaan olemaan! :popcorn:

C & 5+1
 
Tulin kurkkauksen lisäksi kuittaan olemassa oloni :).

Halli mä en oo nyt käyttänyt ovistukkuja ollenkaan, koska en oo koskaan saanut mielestäni niillä ovista kiinni tarpeeksi selkeesti. Tai sillai et ois varmasti ollut yhtä vahva tai vahvempi viiva. Nyt oon kyllä taas miettinyt, että pistäskö yrittää niitä mut mitä hyötyä siitä on, jos ei raskaudu niin ei raskaudu.. on me kuitenkin niiiin hyvin tikattu oviksen ympärillä, että ei se yrityksen puutetta voi olla :)

Nalle-Puh :wave:

Toivottavasti Cariocan plussatuulet kantaa meillekin asti ja plussia napsahtelee tähän kiertoon!!

Omaa napaa sen verran, että ovis alkaa olemaan käsillä, joten sehän tietää lähempää kontaktia. Meillä on kyllä mennyt tää yrittäminen taas siihen pisteeseen, että romantiikka on hyvinkin kaukana :ashamed: : /
Voi kun sitä raskautus ja sais keskittyä kaikkeen muuhunkin. Ajatukset pyörii koko ajan yrittämisen ympärillä ja ystävät ympärillä raskautuu.

..mutta nautitaan vikonlopusta, lasi viiniä ja sitä rataa!
 
Carioca paljon paljon onnea plussasta!! :)

Täällä aletaan olla taas jännä käsillä.. Vaan en ole kovinkaan "toiveissani" tärpistä jos niin voisi sanoa..alkukierto,menkkojen jälkeen, hyvinkin harjoiteltu ja puoleenväliin johon oletetusti ovis olisi ollut on myös vähintään jokatoinen päivä humputeltu..sitten olikin "kuiva" viikko..eli jos ovis ollutkin myöhässä (siis jos ollenkaan) niin jäi hyödyntämättä.. Neljä tikkua testasin ja ei ovista vaikka oletetusti oikeiden päivien aikaan eli ei tule yllätyksenä vaikken edes ovuloisi. Aikasintaan puolenviikon jälkeen testailen sitten mahdollista raskautta vaikka en nyt jaksa edes toivoa mitään kun petyn jälleen kuitenkin..
 
Mrs-K paljon tsemppiä jännäilyyn, toivotaan että avaat helmikuisten pinon ;)

Entäs Marmeli; millä mallilla on teidän asiat? :)

Plussatuulia tietty kaikille yrittäjille, jännäilijöille sekä taustailijoille!

Pitkä on aika odottavan, ei voi muuta sanoa.Tekis niiin mieli antaa itselle lupa, että viikon odotuksen jälkeen saan testata (vaikka on kyllä muuta sovittu ettei tartte sitten pettyä).
Nyt oon jostain syystä antanut luvan tarkkailla kaikkia oireitakin. Jep, eli väsyttää ja on paha olo.Närästää, alavatsaa turvottaa, mielialat vaihtelee ja, ja, ja...Näähän ei tietenkään johdu lyhyistä yöunista, pitkistä työpäivistä sekä liikkeellä olevasta vatsataudista :LOL:
Onneksi on kiireinen ensi viikko ettei ehdi/jaksa tsekkailla oloja ja laskea päiviä. Joten palataan varmaan ensi viikonloppuna =)
 
Onnittelut carioca ! Ja tervetuloa Nalle Puh :wave:

Kerrankin kierto on päässyt jo näinkin pitkälle (kp 30) ilman että olisin testin testiä tehnyt :D
Oireistoa olen varautunein mielin havainnoinut. Pe oli töissä melkoista kuvotusta. Raudan olen maistanut suussa monen monta kertaa tällä viikolla. Tosin flunssaa on ja nenästä saattaapi verta hieman tulla, joten se selittäisi tuon. Rinnat eivät kipuile yhtään.
Mutta alavatsaa jomottaa kivasti, joten uskoisin että tiistaihin mennessä vuoto alkaa.
 
Heips kaikille pitkästä aikaa!
Elämä on ollut minullakin kiireistä niin kuin ilmeisesti monella muullakin täällä, enkä ole paljoa ehtinyt viime aikoina palstalla käydä. :( Toisaalta olen myös yrittänyt keskittyä muihinkin juttuihin. Melkein vuoden kohta pyörinyt ajatukset jatkuvasti vauvakuumeessa, joten nyt on tuntunut, että pakko välillä pitää taukoa ja edes yrittää unohtaa kolmannen kuumeilu ja yrittäminen. Kiireen ansiosta se on onnistunut yllättävän hyvin. Kiertopäiväni kävin äsken katsomassa etusivulta. Tätä ennen joka kierrossa olen laskenut ja odottanut kierron etenemistä hyvin tarkkaan. Nyt kun alkaa pahin kiire helpottaa, niin varmaan taas ajatukset alkaa pyöriä vain vauva-asioiden ympärillä. ;)

Paljon plussatuulta tänne kaikille!!!! Ja samalla toivottavasti tulee uusia mukaan, kun muuten käy lista aika pieneksi. ;)
 
Huomenta vaan!

Tänään jo kp 30/29!!! Jollei ne infernaaliset kiertohäiriöt ole palanneet tähän taloon niin tässä saa kyllä olla jo hämillään.. Muka ajattelin testaavani tänään,mutta aamupissat menivätkin viemäriin kaikki kun en ollut vielä vessaan mennessä tajuissani, joten aiempi päätös toistaiseksi pitää eli katsellaan tilannetta loppuviikosta sitten uudestaan.

Jos tässä nyt jotain oireita kehittelisi niin aivan jäätävä väsymys ollut monta päivää..ja ööö.. Siinäpä se :D

Miten te muut loppukiertolaiset, fiilikset? marmeli ja cherise tais ainakin olla jo piinapäivillä jos en väärin muista! Plussatuulia *phuuuhh*
 
Minäkin käyn täällä seurailemassa ja jännäilemässä ja peukkuja teille kaikille pitämässä :) Silloin en myöskään voi unohtaa että pitää olla onnellinen siitä että oksentelen ja olen sikaväsynyt raskauteni johdosta.
 
Mrs-K, kierto menee siellä jo pitkällä :) Toivottavasti lupaa plussaa! Jännityksellä odotan, mitä testi näyttää!!

Täällä ei mitään normaalista poikkeavia oireita. Jotenkin on vahvasti sellainen olo, että huomenna menkat alkaa. Enpä ainakaan tipu korkealta. ;)
 
täälä on ollu niin omituinen olo koko viikon, eilen ja tänään oksetti aamulla ja flunssakin on iskeny ja selkää särkeny ja nivusia vihlonu. tänä aamuna tein hätäpäissäni testin ja siihen tuli selvästi haamujen haamujen haamu :D joo, on liian aikasta :stick: viime kiertohan oli vaan sen 24 päivää ja nyt on menossa kp 24..
ei muutakun parinpäivän päästä uutta testiä jos se siitä vahvistuu (tai sitten jo huomena kun niitä kasa tuola on) ;)
mä olen ihan sekasin :D

nyt tsempit meille kaikille!!!! ;)
 
Monella on käsillä jännät päivät :D Huhhuh...
Tiuhaan kuulostelen omaa oloa. Rinnat nippailevat, vielä ei ole tietoakaan normaalista menkkoja edeltävästä tissikivusta.
No, muutaman päivän vielä maltan odotella, että on kierto sitten pisimmän mahdollisen mukaan myöhässä.

Vaikka hirmuisesti haluttaisi jo testata :)
 
pieni toive................kp 1/?-37.............yk1..........24........-09 ja -13

Menkat päätti tehdä comebackin, joten täälläkin päästään vihdoin ja viimein yrittämään kolmatta. :) Tänään olisi ollut tuonne lääkärillekin aika, mutta eipä taida olla tarvetta enää sinne mennä.
 
Aamu"veskissä" testattu tyylipuhdas nega..
En edes jaksa alkaa kehittelemään mitään salaliittoteorioita ko testin toimivuudesta..joku liuskatesti oli. Eli tätiä odotellessa..kyllähän sen pitäis jo näillä päivin sen plussan näkyä jos on näkyäkseen.
 
Mrs-K no voi hemmetti : /

halli hyvältä kuulostaa! Testasitko jo uusiksi? :D

Mitenkäs muilla? Nyt on kyllä niin monella testipäivät käsillä!

Mä voisin muuten luovuttaa päivityshommat eteenpäin, käy kyllä täälläkin päivittäin katselemassa muiden kuulumiset mutta taas olis vilahtanut niin monta päivää päivittämättä että alan tuntea jo huonoa omaatuntoa :whistle:
 
Hei. Ajattelin tulla nyt tänne turinoimaan kun meillä alkoi virallisesti eka yrityskierto. Ekat menkat alkoi synnytyksen jälkeen eilen. Ollaan oltu kylläkin ilman ehkäsyy jo jonkin aikaa.

Mulla on 2 tyttöä. 10/01 ja 01/13.

Kunhan pääsen koneelle niin perehdyn paremmin ketjuun ja kertoilen lisää.
 

Yhteistyössä