Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Pahoittelut Mrs-K :(
Itsekin olen monen monta kertaa tehnyt toiveikkaana testin ja sitten samantien napsahtaa hanat auki.
Viimeksi joulukuussa en ehtinyt edes tulosta tsekata, kun huomasin vuotavani pönttöön.

Tänään tein iltapäivästä testin. Ei plussaa, ei edes haamua. Eli tämäkin kierto venyy pitkäksi. En luultavimmin ovuloi juuri koskaan.
 
tädin kyläilyille :hug: :heart:

täälä plussa vahvistuu, vielä tarvii jollain luotettavammalla testillä testailla mutta halppistetstit näyttää kyllä selkeetä plussaa :)
ensviikolla tarvii käydä hakemassa jos mitään ei sitä ennen tapahdu..
 
cherise ollaan sitten yhdessätuumin taseen ens kuun alussa jännäilemässä, toivottavasti kaksin..! Halaus sinnekkin..

Marmeli, kiitos. Ja täälläkin pähkäilen tuota että mahdanko ovuloida edes, mietin jo että ostan koko kierrolle testit mutta tulin siihen tulokseen että stressaisin päivittäin vaan niitä tikkuja joten täytyy palata tjot-asenteelle :( pidän peukkuja jotta sulla nyt kuitenkin venyisi tämä kierto siihen saakka että se plussa alkaa näkyä! Todella hämmentävät oli nuo kaksi viivästys-vuorokautta..vaikkakin vain kaksi..kerkesin jo melkein kaivella neuvolan numeroa valmiiksi -_-

halli onnea onnea onnea!!! :) eiköhän se ole jo selvä peli etenkin kun ne halpiksetkin plussaa näyttää. Lokakuinen pieni teille siis tiedossa <3
 
Moikka kaikille,

Täällä 38-vuotias 9 ja 11 vuotiaitten tyttöjen äiti ilmoittautuu vauvakuumeiseksi. En nyt ihan suoraan voi sanoa että oltaisiin jo alettu yrittämään pikkutirppanan tekoa, "kunnollinen" yritys olisi tarkoitus aloittaa huhtikuun paikkeilla, sitä ennen mennään varmoilla päivillä tms. Joten hiukan jo sellaista "tulee jos on tullakseen" fiilistä ilmassa.

Ja täytyy kyllä tunnustaa etten olisi uskonut ikinä enää kuumeilevani, olin kyllä vakaasti sitä mieltä että 2 lasta riittää, mutta toisin kävi. Eron ja uuden miehen myötä vauvakuume sitten kuitenkin pääsi yllättämään ja erittäin pahanlaatuisena vielä kaiken hyvän lisäksi :)

Tädin pitäisi tulla kyläilemään viikon päästä ja koska tämän ehkäisyn kanssa on ollut vähän sitä sun tätä niin hiukan jännityksellä tässä tätiä kuitenkin odottelen.

Hyvää viikonloppua teille kaikille :)
 
Pyh,pah ja puh. Täällä lähti myös seuraava kierto käyntiin eli tänään kp2. Harmittaa ja alkaa jo vähän usko loppumaan..Eiköhän tää tästä kun kierto etenee, sittenhän sitä pääsee yrittään uudestaan. TAAS.... :kieh:

Hirmuisen paljon onnea hallille! Kyllä minä uskoisin, jos markettitesti näyttää plussaa, paljon vaan tarrasukkia matkaan :)

Ja tervetuloa ruutanalle! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Voi sentään... Kp jo 37, eikä menkkoja näy. To tehty negatesti, toista en viitsi tehdä, kun oli apteekin luotettava tuo millä negan "sain".

Koskaan mulla ei näin pitkää kiertoa ole ollut. Vitsailin miehelle, että noinkohan vaihdevuodet alkoivat kun 30v tuli mittariin :D

Niin ja outoa on minimaaliset tiputteluvuodot pe ja la. Ei tosiaan mulle tyypillistä.
Vuoto oli niin pientä, että jos en olisi seuraillut, niin havaitsematta olisi jäänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Marmeli: Nyt en tiiä, ootko miten ahkerasti ovulaatiota bongaillut, mutta ovuloimattomissa kierroissa voi olla just tommosta. Kierto venyy, testit negaa ja lopulta alkaa tiputella eli limakalvo vaan alkaa surkastua aikanaan pois. Noita tulee kaikille joskus, eikä suoranaisesti liity vanhenemiseen. Sitäpaitsi jos oon oikein ymmärtänyt, niin iän myötä kierrot ja vuotopäivät vaan lyhenee ennemminkin kuin että pitenis, mutta eipä noista sillee tarkkaan tiiä :) Toivottavasti pääset uuteen kiertoon pian, jos nyt näyttää siltä, ettei plussaksi ole muuttumassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pippurihäntä;29551132:
Marmeli: Nyt en tiiä, ootko miten ahkerasti ovulaatiota bongaillut, mutta ovuloimattomissa kierroissa voi olla just tommosta. Kierto venyy, testit negaa ja lopulta alkaa tiputella eli limakalvo vaan alkaa surkastua aikanaan pois. Noita tulee kaikille joskus, eikä suoranaisesti liity vanhenemiseen. Sitäpaitsi jos oon oikein ymmärtänyt, niin iän myötä kierrot ja vuotopäivät vaan lyhenee ennemminkin kuin että pitenis, mutta eipä noista sillee tarkkaan tiiä :) Toivottavasti pääset uuteen kiertoon pian, jos nyt näyttää siltä, ettei plussaksi ole muuttumassa.
On tämä merkillistä... Itseäni olen tutkaillut ja luulen tunnistavani oviksen. Eli testannut en ole ikinä. Näissä luulemissani oviskierroissa kiertopäiviä kertyy aika tarkalleen tuo 28pvä. Ja ne on harvoja kertoja ne. Ehkä joka viides kierto on tällainen :(
No, voihan olla että tulkitsen itseäni väärin, siis toivottavasti tulkitsen.
Tänään taas on pyyhkiessä tullut minimaalisia veriviiruja. Edes phs ei tarvitse käyttää, niin pikkiriikkistä on vuoto.
En vaan tajua mistä tää johtuu...

Pari viikkoa sitten mulle tuli järkky kipukohtaus kohdunseudulle. Se oli sellainen tunnin kipukramppi. Googletin, että vois olla joku kysta juttu.
Onks kellään kokemusta kystan puhkeamisesta tms.? Voisiko se viivyttää menkkoja?
Raskaana en ole, eilen viimeksi testasin :(

Sori tää vuodatus, mutta ei mulla koskaan tällaista ole ollut...
 
marmeli, minulla on joskus vuosia takaperin havaittu kystia toisessa munasarjassa..tämä huomattiin sattumalta kun virtsateitä jne ultrattiin. Kuopusta kuumeillessa kävin nlalääkärin kanssa keskusteluja, että voiko ne kystat aiheuttaa etten tule helposti raskaaksi niin hän tutki "papereitani" ja sanoi niiden olevan ns.vesirakkuloita jotka häviää ja tulee itsestään..toki voi olla että tukkii munajohtimen jolloin ovulaatio ei onnistu, mutta ainakin itse raskauduin noista huolimatta.
Ja muuten kuten aiemmin kerroin niin itse testailin niiden ovistikkujen kanssa koska en tiedä mistään ovisoireista, niillä mä en kyllä saanut mitään plussapäiviä että varmaan en ovuloi tai osannut käyttää niitä (voiko ne olla jotenkin monimutkaisia en tiedä)
Tsemppihalit!!
 
Mä voisin varovaisesti hypätä tähän ketjuun mukaan. Yrityksiä takana nyt 2, eilinen haamuplussa päättyi runsaaseen vuotoon. Nyt menossa sitten kai kp2. Eilen luulin vielä olevani päivissä 29/30-32. Niin ne muuttuu.
Lapsia entuudestaan 2/4. Itsellä siis 2, -05 ja -06.
Ja ikää itsellä 27.
 
Viimeksi muokattu:
heippa ja kiitos onnitteluista :heart:
kyllä tää niin epätodelliselta vielä tuntuu kun muita oireita ei ole kun pienet repäsy kivut nivusissa/alavatsalla..
sitten kun oksennan niin uskon vasta todeksi :)voi siirtää plussanneisiin.
tulen takaisin jos jotain ikävää tapahtuu ja muuten kyllä käyn kurkkimassa ;)
plussia kaikille :)
 
Marmeli.................kp 2/28-39............yk+3v..........30.......-04, -05

Kiitokset kaikille myötäeläjille. Eilen sitten lopulta hanat aukesivat ja pitkä kierto jäänee mysteeriksi. Eli saa päivittää... Vai onko meillä ketään enää päivittämässä? =)

Vähän tässä alkaa miettimään, että pitäisikö siirtyä elämässä seuraavaan vaiheeseen ja unohtaa vauvahaaveet. Niin pitkä yritysaika jo takana, että raskaus on hyvin epätodennäköinen... Hoitoihin emme halua lähteä. No, katsotaan kun tästä masikseta selviää, että mikä on mieli.
 
Terkut tännekin ja onnittelut plussista Cariocalle ja Hallille. Plussatuulia toivotellaan muillekin jotka toistaiseksi vielä omaa kolmatta kuumeilee. Olen käynyt kyllä lukemassa säännöllisesti mutta koska tabletti ei edelleenkään annan kirjautua niin kommentointi odottaa aikaa, kun ehdin koneelle. Nyt tarjoutui hyvä mahdollisuus kun pitäisi koulutehtävää tehdä :D

Täällä muiden plussanneiden tapaan pahoinvointia, muttei mitään mistä ei selviäisi. Täällä siis nyt viikot n. 8+6 ja ensi viikolla ensimmäiseen neuvolaan.

Pakko jakaa myös mielenkiintoinen yhteensattuma näiden kahden muun lapsukaisen kanssa. Kutakuinkin tärpistä lähtien lapset on oma-aloitteisesti lähes päivittäin puhuneet, että äidin masussa on vauva. Esikoinen sinne taikoi ensin vauvansiemeniä ja siitä lähtien ovat jatkuvasti silitelleet mahaa ja pohtineet miten vauvan on siellä turvallista olla. Lapsille ei siis odotuksesta ole vielä kerrottu. Tosin nuoremman puheilla äidillä on vauvat myös tisseissä ja pakaroissa (liekö pyöreä muoto vauvalle otollinen). Yritä sitten hormonihuuruissa pysyä neutraalina kun noin hoivaavat :kiss:.

Tärppionnea siis kaikille. Edelleen hengaan täällä taustalla kun en oikein tuonne odotuspuolelle osaa lähteä. Niin ja terveluloa uusille. Mukavaa että ketju jatkaa eloaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Kolmatta kuumeilevien talvi 2014

Maanantai 24.2.2014

katso liitettä 19436



Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki.............kiertopäivät........yrityskerta.........ikä.........lapset

rimata....................kp 5/28-30.......... yk12........... 35..........-07, -09
Marmeli..................kp 14/28-39...........yk+3v..........30.........-04, -05
effemia harmeil........kp 15/30-32...........yk3..............27........-05, -06
pieni toive...............kp 19/?-37..............yk1.............24........-09 ja -13
Boomkaa.................kp 19/30-40...........yk16............26........-07 ja -11
cherise...................kp 20/25-31............yk8.............31.........-09, -11
Mrs-K.....................kp 20/29................yk5..............27.........-06, -13
Emma82.................kp 21/?..................yk1..............34.........-01, -13


mukana kuumeilemassa myös:
Pippurihäntä..............kp?/?.................. tjot.............36...... -03, -13
ruutana.....................kp?/?...................tjot............38......
Nalle-Puh..................kp?/?....................?...............?........
Jellybeany.................kp-.......................?.............31.......



Plussanneet 2014:

Tammikuu: Koikoi(yk6),Halo(yk3),Bhumi(yk1),Leijona 2014(tjot),Carioca(yk2)

Helmikuu: halli(yk3),


Maaliskuu:
Huhtikuu:
Toukokuu:
Kesäkuu:


Plussanneet 2013:

Tammikuu
Suhveli........................yk 4, Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8, Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1, Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1, dita..............................yk 5
Viola30.........................yk 2, Aminohappo..................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7, Mamimamimami...........yk 3
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1, Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1, Linttu.........................yk 3
Catherine....................yk 4, Sanna-M.....................yk 5
EiKahtaIlman3.............yk 5
Toukokuu
Jardin........................yk 2, Viifu..........................yk 1
Vauvahaave...............yk 2
Kesäkuu
Aliila.........................yk12, katrinainen................yk 1
Sydäntähti.................yk 3, sparklingfun...............yk 1
Jonsu123...................yk 1, Cassyput...................yk 1
Heinäkuu
Äitee kahdelle............yk 1, Hätähousu................yk 3
Saraheinä.................yk 1,Anu84......................yk 1
Elokuu
piikru.......................yk 1, Smooth.................?
sweetpearl................yk 1, Äippyli_81…………..yk1
Eltsiira.......................yk3, Mustang79.............yk4
Syyskuu
HyäkkäysVaunu...........yk1, srz......................yk0
OneMore?................yk2
Lokakuu
Orange80................yk2, Alice81............yk1
Marraskuu
Kukki$....................yk2, pillipöllö...............yk1
Mussukka82...........yk1, Ole luonani aina......yk?
Joulukuu
Pink89...................yk2, Kolmiliini...........yk5
Tine.....................yk3, mammuttisi...........yk2
ellul.....................yk1, plussatuulia..........yk5

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

 
Viimeksi muokattu:
Jos sopii, niin minä voin päivittää tuota listaa...En usko, että ihan pian olisin täältä lähtemässä, joten sen vuoksi oon vapaaehtoinen :D

Tää on mulle vähän harjottelua kun en oo aiemmin tehnyt, joten suonette anteeksi pienet bugit ;)

Pistäkää vaan viestiä mikäli kp:t sun muut ovat väärin!! Ja jos vaan onnistuu, niin laittakaa värillisenä, niin huomaan paremmin.....KIITOS :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Heippa!

Tulen jo pikkuisen etukäteen, koska yritys ei ole vielä alkanut. Minulla on kierukka, joka poistetaan tasan viikon päästä. Kuumeillut olen varmaan vuoden, mutta parisuhde oli pahassa kriisissä. Terapian avulla päästiin kuiville ja lisääntymiskuume nousi potenssissa. Järki sanoo, ettei ehkä vielä kannattaisi, mutta. . Kierukka vanhenee joka tapauksessa tänä keväänä niin se piti ottaa pois joka tapauksessa.

Kierrosta ei ole niin mitään hajua, menkkoja ei ole tullut moneen vuoteen. Esikoinen sai alkunsa kahden vuoden yrityksen jälkeen ja kakkonen sitten yllättäen jo ensimmäisestä yrityskierrosta. Ei siis mitään aavistusta kuinka kauan mahtaa yritys kestää. Mutta, hirveä hätähousu kun olen, olen jo vaatteitakin vauvalle hankkinut valmiiksi. Voi minnuu..

31-vuotias kolmatta yrittävä siis täällä. Kauhea kuume, mutta en viikon takia viitsinyt enää tuonne yrityksen odottajiin pinoutua. Ja ihan pakko saada kirjoitella ja vaihdella ajatuksia jo yritysjutuista. :)
 
Päivitellääs tännekin kuulumisia. Kierto alkaa olla suunnilleen puolivälissä. Eilen ja tänään tullut rusehtavaa tuhrua, mistä lie johtuu ja onko edes normaalia? Ennen ei mitään "välivuotoja" ole ollut. Vai päättikö sitten kierto heittäytyä tällä erää lyhyen laiseksi...jääpi nähtäväksi.
 
Heippa taas pitkästä aikaa!

boomkaa kiva kun ryhdyit päivittämään listaa! Minäkin mietin, mutten sitten tohtinut.. En sillä että luulisin olevani pian pois ketjusta vaan koska en kuitenkaan muistaisi säännöllisesti sitä sitten hoitaa :)

pieni toive kuulostaa siltä tuo tuhruilu tuossa vaiheessa kiertoa, että kyseessä voisi olla ovisvuotoja? Toivottavasti niin eikä mikään minikierto :) itsellä on monenmoista kokemusta kiertohäiriöistä.

Täällä alkaa taas tämän viikon jälkeen jännäily, olettaen että se ovis edes tulee tai on tullut.. Laskurin mukaan, oletuksena että kierto jotain 28-31pvän väliltä, olisi ovulaatio sijoittunut tän viikon ma-to välille tai että nk.hedelmällinen kausi päättyy lauantaina. Talletettu on 2-3vrk välein, ei varmaankaan riittävästi, ja mitään oireitahan en edelleenkään ole bongaillut..kai.. Ei ole kovinkaan luottavaiset fiilikset että tärppäisi tälläkään kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjoitin pitkän viestin, mutta sitten onnistuin tuhoamaan sen :( Nyt siis lyhyemmin...

Kiitos Boomkaa, kun aloit päivittämään!! Itsekkin meinasin alkaa, mutta pari kuukautta on nyt niin kiireistä aikaa, että en olisi ehtinyt niin usein päivitellä. Uskon myös pyöriväni tällä palstalla vielä pitkään, joten voidaan jossain vaiheessa vaikka jakaa vastuuta, jos kyllästyt tehtävään.

Ovis oli tällä viikolla. Onneksi mieheni työt toisella paikkakunnalla loppuivat, joten enää ei tarvitse stressata, miten saadaan peiton heiluttelut osumaan ovulaatioon.

Jotenkin olen jo luovuttanut ajatuksen 2014 vauvasta. Tulisi edes 2015!!

Plussaonnea kaikille!!!! :)
 
Onnea plussanneille :heart:

Tänne voi päivitellä kp 2 Testasin ja negaa näytti, enkä sen jälkeen jaksanut edes enää toiveilla, että muuttus. Edellisen kierron annoin luvan höyrytä ja tunnustella, nyt olin järkevämmällä kannalla :) Kyllä tää tuntuu taas niiiin toivottamalta. Tilasin jopa ovistikkuja ekka kertaa tähän yrityssettiin. Ensimmäiseltä käytin niitä mut tuntu et en saanut ees kunnolla niillä kiinni. Käytin sit sitä sylkitestiä, ootteko kokeilleet? Mietin et ostasinko semmosen uuden.. :confused:

Kiva ku Boobkaa jaksat päivittää. Mä täällä viihdyn kans kierron, jos toisenkin mutta toivottavasti kaikki päästään pois pian :heart:

Kohta peli jatkuu
 

Yhteistyössä