Kolme tuntia ja sitte se on eessä!!!INSSI!=O*muoks* Nyt meni läpi!!!JESH!

No kahden tunnin päästä on viimoset ajotunnitki vielä just ennen inssiä mut siis niinku :eek: :eek: :eek:
Mä oon niin paniikissa NIIIIIN PANIIKISSA!!!!!!!!

Vaan kyllä se järki tolkuttaa,että minkäs sille voi jos pieleen menee, ainakin sitten tietää,ettei tosiaankaan ole valmis liikenteeseen...
MUT.... Niin on kyllä kakat housussa ettei ole tosikaan.... :ashamed: :ashamed: Olen surkimus...
 
Niin siis puhut nyt oikeasti autokoulusta? Kämmäsin täällä kerran lahjakkaasti kun luulin inssiä ajokouluun liittyväksi ja se olikin keinosiemennys...
:D

Mutta onnea koitokseen! Yksi ohje: jos kämmäät, niin pysy rauhallisena. Pääsin itse läpi muutamasta virheestä huolimatta juuri siksi, että en panikoinut, vaikka auto sammui valoihin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Niin siis puhut nyt oikeasti autokoulusta? Kämmäsin täällä kerran lahjakkaasti kun luulin inssiä ajokouluun liittyväksi ja se olikin keinosiemennys...
:D

Mutta onnea koitokseen! Yksi ohje: jos kämmäät, niin pysy rauhallisena. Pääsin itse läpi muutamasta virheestä huolimatta juuri siksi, että en panikoinut, vaikka auto sammui valoihin...
Juuh, Autokoulusta on kyse...
Sitte fiksuna menin lukemaan heti aamusta muilta palstoilta kaikista inssikämmeistä, että takuulla hirvittää...

Joku sanoi vielä,että pitäis osata mennä johonkin paikkaan mihin inssi käskee... No ehän mä osaa, ku en oo koskaan kys. paikkakunnalla ees asunu/liikkunu niin paljoa.
Sitte mulle on tasan kerran näytetty miten peruutetaan, kerran on neuvottu taskuparkki... Normaalista parkista puhumattakaan... :| :| :|
 
ja vaikka kämmäät niin kun huomaat kämmin, korjaa heti ja jatkat pokkana vaan. Mä ajoin kuuttakymppiä viidenkympin alueella, mut huomasin sen aika nopeesti ja laskin vauhdin itse samoin kun ajoin keltasi päin mut sanoin siinä samalla et en ala jarruttelemaan ettei takana oleva joka oli persiissä kiinni tule päälle. Näistä kiitteli lopussa ja sanoi että hienoa kun itse huomasin nämä
 
Minulla ei mennyt inssi ekalla läpi, mutta sillon tutvo olikin ihan järkky. Istu vaan hiljaa mielessä ja sillä oli tapana testailla oppilaita ; paineli radion nappuloita, lämmityksiä jne. siitä vierestä.

Toisella kerralla oli eri tutvo, ihana tyyppi jonka kanssa jutusteltiin mukavia, lapsista, lasten kavereista jne. :D Ja täysin ilman virheitä meni läpi =)

Kyllä se hyvin menee vaikka muistan kyllä miten hitosti jännitin. Oisin voinu jättää vaikka kokonaan menemättä kun niin kovasti jännitti.

Jännitin myös kakkosvaiheen arvioivaa ajoa sekä liukasta rataa vaikka ei ne korttia enää sillon pois ota :D

Tsemppiä! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
onnea matkaan.....ajele sit tänne kertomaan kun olet saanut kortin :D

millanen ilma salossa on?
No ainakin täällä vieruspaikkakunnalla tulee taivaantäydeltä lumiräntäpaskaa...
Ei hyvä, eiiii todellakaan hyvä....
muista pitää riittävät turvallisuusvälit ja ajonopeus alhaalla jos tiellä samanlaista töhnää kun täällä ja tiet liukkaat
 
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
onnea matkaan.....ajele sit tänne kertomaan kun olet saanut kortin :D

millanen ilma salossa on?
No ainakin täällä vieruspaikkakunnalla tulee taivaantäydeltä lumiräntäpaskaa...
Ei hyvä, eiiii todellakaan hyvä....
muista pitää riittävät turvallisuusvälit ja ajonopeus alhaalla jos tiellä samanlaista töhnää kun täällä ja tiet liukkaat
Onneks on tosiaan ne ajotunnit ennen sitä inssiä, niin saa tohon keliin vielä "tuntumaa" vai miten se nyt hienosti sanotaankaan.
Mulla on hemmetin hyvä ajo-opettaja, harmittaa itteeki ku on ite niin kohelo ja toinen on todellakin niin hyvä. Ja hauska :D
 
nekku
Ja kannattaa pyytää et käytte sen taskuparkin läpi viel viimesillä ajotunneilla, se aika usein ilmeisesti (kuulemani mukaan ) vaaditaan näyttämään. Et joudu itse suunnistamaan paikkakunnalla jossa et asu eikä sitä voi edes vaatia... Mutta ole tarkkana yksisuuntaisten kanssa jne, koska mun inssimies teki reilut ja sanoi "seuraavasta mahdollisesta oikealle", seuraava oli yksisuuntainen ja vasta sitä seuraava oikea, joten ne kattoo miten hyvin seuraat liikennemerkkejä, mutta en mokannu! Pääsin ekalla läpi kanssa.
Mun inssimies oli just siksi niin loistava kun se höpötti koko ajan ja kyseli millainen perhe mulla on ja muuta diipadaapaa, niin ei jännittänyt yhtään! se sanoikin että jotkut vaatii et sen hiljaisuuden et pystyy keskittyy mutta toiset taas tarvii jännityksenpoistoon sen että joku juttelee.
 

Yhteistyössä