Kommentoi palstauudistusta

vierailija
Olisi kiva, jos ylläpito voisi kertoa, että:

-onko tälle palstauudistukselle tehty oikeasti mitää käytettävyystestiä, koska mielestäni tämä uudistus ei todellakaan voi olla parempi kuin vanha palsta. Ei ole nykyään vaikeaa tehdä hyvää ja käytettävää foorumia, koska ilmaisia valmisohjelmistoja ja html-pohjia on paljon.

-tämä sivusto näyttää tällä hetkellä graafisesti siltä, että pääkäyttäjinä olisi näkövammaiset, koska fontit ovat niin suuret ja ne vie kaiken tilan näytöltä mainoksien kera. -> vähentää käytettävyyttä

-miksi jatkuvasti esiintyviä suoristyskykykongelmia ei ratkota, koska jatkuvasti saa virheilmoitusta "page cannot be displayed".

-kuka teillä oikeasti tekee tämän graafisen suunnitelun ja mihin siitä voi antaa palautetta?
 
vierailija
tää on niin syvältä kuin olla vain voi. eihän täällä nää enää profiiliaan mistään. ei pysty kirjautumaan. yritin kirjautua, niin kertoi, että profiili on jo käytössä. miks kaikki hyvä aina pilataan
 
vierailija
Näissä ei ole rukseja mutta silti näyn kirjautuneena esim jäsenet paikalla osiossa tai mitä olen viimeksi katsellut. Vai "näynkö"/näkyykö nuo kun olen kirjautuneena vain itselleni mutta en/ei muille?


Näytä paikallaolosi

Tämä sallii, että muut näkevät, kun olet aktiivinen.
  • Näytä aktiviteettisi
    Näytä muille, mitä sivua tarkastelet juuri nyt.
 
Eipä taida olla enään mitään järkeä olla palstalla.

iso miinus kerhojen poistosta.
ja vielä kun asiasta ei infottu.


kaikkeen muuhun tottuu MUTTA luulen että ei tarvitse kun tälläisiä tehdään.

Itse asian ilmaisen jo melkein näin että pitäkää tunkkinne.
Jos muutokset ovat oikeasti tälläisiä.


kaikki uudistus ei ole hyvästä.

KERHOT TAKAS!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkuliini ja Kais
Lähtikö hakukin pois?

Mitä ilmeisimmin, mikä nyt on ihan pöljää. Hae keskustelusta - toiminnon kautta oli hurjan helppoa hakea tiettyä aihepiiriä mihin jo etukäteen oli vastattu.

Samaten tämän ulkoasu, niin kuin Booty tuossa jo sanoi että on tooosi leveenä.

Kaiken kaikkiaan on ympätty liikaa ylimääräisiä säätöjä ja härpäkkeitä ihan joka kohtaan, hirveesti hyviä juttuja otettu pois ja kökköä saatu tilalle. Mä kaipaan jotenkin niitä rekkautuneitten vihreitä pallukaisia, mistä näki kuka on paikalla jutustelemassa :).

Kerholaisten puolesta harmittaa kans vietävästi, koska heille ei edes annettu mitään mahdollisuutta ikään kuin hyvästellä toisiansa saati lähteä etukäteen jo miettimään, että missä kokoontuvat sitten toisaalla juttelemaan.


Todella, ihan jokainen uudistus ei ole se hyvä juttu ollenkaan - entinen saitti oli varsin pätevä ja toimiva eikä siitä edes valitettu, joten siihen verrattuna mentiin huonompaan selvästi. Harmillista kyllä, hyvin harmillista.
 
  • Tykkää
Reactions: Nicke ja famipala
vierailija
Eikö harmaat enää pysty kirjoittamaan omia nimimerkkejä? Nyt ei enää erota, kuka on sama kirjoittaja ja kuka eri, kun kaikki ovat vierailijoita. Miten harmaana ketjun aloittanut tunnistetaan ketjusta?
 
vierailija
Niin siis onko ne suljetut kerhot nyt lopetettu kokonaan? Tästä ois voinut ilmoittaa ETUKÄTEEN!! Olisin halunnut kopsata omia tekstejäni muistoksi, olin sinne tilittänyt lapsen yrityksestä ja vihdoin esikoisen odotusajasta ja aika raastavaa, ettei niitä enää saa takaisin.........

Ja Ps. Tää kommenttoboksi on paska, entinen oli parempi
 
  • Tykkää
Reactions: Pinkuliini ja Nicke
miss_piggy
Tämä on aivan hanurista. Ei mitään positiivista sanottavaa. Eniten ketuttaa kun kerhot katosi, meitä oli pieni tiivis ryhmä jotka jutteli VUOSIA henkilökohtaisista asioista, ja nyt kaikki on kadonnut.

Rupean miettimään kannattaako koko kaksplussailua enää jatkaa näiden typerien uudistusten jälkeen.
 
Tää on kyllä niin huono! Mun vanha nimimerkki minea_ ei enää kelpaa, tai siis salasana on muka väärä vaikken oo koskaan vaihtanu! Ja kun uutta nimimerkkiä yrittää luoda niin niillä vahvistussähköposteilla ei pääse mihinkään! Muutenkin ihan kökkö ja toimii tosi huonosti...
 
Niinpä. Pois tällänen älytön kyyläystoiminto. Ja minkä takia kaikki profiiliviestit tallentuu myös tuonne ylös??? Onko oikeasti jonkun mielestä ollut hyvä idea laittaa tälläisiä asioita kaikkien silmien eteen?

Ja sitten ne samat toiveet kuin muillakin. Vanhat hymiöt takaisin, nää uudet näyttää siltä kuin ne olis pitkälle mädäntyneitä ruumiita. Ja noh, ne nyt vaan on tylsiä.

Vihreät pallot takaisin ja avatarit takaisin näkyviin (normaaleina, eikä tollaisina levähtäneinä).

Ja sitten se oli kiva ominaisuus, kun etusivulla pystyi kurkkaamaan ketjujen aloitusviestien sisältöä siirtämällä hiiren otsikon päälle.

Ja se hälytysilmoitus on aivan hiton ärsyttävä, kun hyppii silmille. Saako sen jostain pois? Siis jos tahtoo kuitenkin ilmoituksen vaikka tykkäyksistä, mutta ei tahdo että se ilmoitusikkuna pomppaa tuohon ruutuun?

Ja mun mielestä toi yläpalkki on liian paksu, peittää ihan liikaa näkymää. Ja nuo oikean alakulman nuolet on ärsyttävät.

Siinäpä nyt ärsyttävimmät mitä tuli mieleen. Monimutkaisuudesta en edes jaksa aloittaa.
 

Yhteistyössä