Kondomit ehkäisynä

Olen käyttänyt Yasminellaa keväästä 06 lähtien. Toimivat alista asti muuten hyvin, mutta mielialaan vaikutti mm. masennusjaksoja, kiukuttelua jne. Viime elokuusta lähtien olin 4kk ilman pillereitä, kun mieheni lupasi, että lapsi saa tulla jos on tullakseen. No, aloitin joulun alla uudelleen samaiset yasminellet, kun mies alkoi panikoida ja meidän seksielämä meni ihan olemattomaksi. Nyt nuo yasminellet eivät ota asettuakseen; on tiputtelua pitkin kiertoa ja tyhjennysvuoto alkaa aina n. viikko etuajassa. Koska mieheni ei halua lasta, ja minä haluan silti itse päättää mitä myrkkyjä keholleni syötön, haluaisin lopettaa täysin hormonaalisen ehkäisyn.

Onko täällä kokemuksia kondomien käytöstä ehkäisynä vakaassa parisuhteessa pitemmän aikaa? oviksen jlkhän voi olla ilmankin kortsua. Siis jos oppii tietämään milloin ovis on, ettei tule yllätyksiä.

 
Me ei olla tykätty yhtään,must kondomit tekee seksistä jotenkin puolinaisen, ei saa kokonaisvaltaista ihokontaktia:|. Mutta onhan se varmaan kuitenkin paras ehkäisy, jos tulee siitä rutiini. Enkä pillereitäkään tykkää käyttää.
 

Yhteistyössä