Korjaako ne lastentarvikeliikkeissä rattaita?

Meillä on pari vuotta vanhat Brion rattaat joissa nappiaisa on ennenkin korjattu takuuaikana (n. puolen vuoden päästä ostosta) ja nyt kun takuuaika meni umpeen, niin nappiaisa on taas alkanut jumittelemaan pahasti. Korjaavatko ne noissa liikkeissä rattaita ihan muutenkin vai vain noita takuujuttuja? Onko kukaan nappiaisaa korjauttanut?
 
hei
muistathan että vaikka takuuaika on jo umpeutunut voit olla oikeutettu maahantuojan takuuseen joka on eri juttu eikä pääty kun takuu loppuu. varsinkin jos jo kerran korjattu vaiva uusiutuu ilman käyttäjässä olevaa vikaa. kannattaa kysyä maahantuojalta, minä tämän tajuttuani olen säästänyt pitkän pennin erilaisten vehkeiden kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
muistathan että vaikka takuuaika on jo umpeutunut voit olla oikeutettu maahantuojan takuuseen joka on eri juttu eikä pääty kun takuu loppuu. varsinkin jos jo kerran korjattu vaiva uusiutuu ilman käyttäjässä olevaa vikaa. kannattaa kysyä maahantuojalta, minä tämän tajuttuani olen säästänyt pitkän pennin erilaisten vehkeiden kanssa.
Täytyy sitä kysyä maahantuojalta. On tuo aisan rikkoutuminen kuitenkin sellainen juttu, mitä ei normaalikäytössä pitäisi tapahtua niin kauan kun rattaat muuten ovat käyttökelpoiset.
 

Yhteistyössä