Korvakorut 5-vuotiaalle?

  • Viestiketjun aloittaja emppuli
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä ei. Jos lapsi on niitä pidemmän aikaa pyytänyt, tahtoo ne ja koet että osaa hoitaa niitä ja ennenkaikkea antaa otattaa ne, niin hyvin voit mennä otattamaan. Mä sain 5v lahjaksi piiiiiiiiiiitkään vinkumani korvikset ja ai että mä olin niistä ylpeä sekä hoidin ne tunnollisesti. Koskaan ei ole reiät tulehtunut tms.
 
mie
Mutta kukin tallaa tavallaan, ikäraja on ainakin itäkeskuksessa kolme vuotta korupisteessä, ei muuta kun laittamaan jos siltä tuntuu =) ainut miinuspuoli on että ton ikäinen voi säikähtää sitä yhden laittoa ja ei halua ottaa toista reikää enää, yksivuotias on niin pieni ettei tuntenut mitään, koska ei itkenyt lainkaan, se yleensä merkkaa kipua jos itkee =O
 
Meillä 4,5 vuotias tyttö on jo puolisen vuotta pyytänyt korviksia. Aiotaan laittaa 5v synttärilahjaksi mikäli vielä tahtoo. Tyttö on nähnyt miten ne korvikset ammutaan korvanlehden läpi ja tahtoo ne siltikin.
 
Meillä laitettiin tytölle 5vuotislahjaksi, kinusi niitä PIIIITKKÄÄN ja puhuttiin kauan ennen ottamista että niitä sitten putsataan, eikä näperretä( sillon sai KOSKEA kun oltiin putsaamassa reikiä), kaikki meni tosi hyvin, oli emlat korvissa kun laitettiin, eikä ole tullut mitään.

Ja tyttö tykkää kovasti
 
vieras
Meillä tyttö sai nyt kesällä korvikset ollessaan 5,5v. Oli ollut niitä vailla jo reilun vuoden ja oli kyllä tietoinen että niiden laittaminen sattuu. Nauramaan tyttö alkoi kun eka koru napsastiin korvaan :D Tais jännitys purkaantua ;) Hyvin on korviksensa hoitanut :)
 
Itse olen pohtinut asian siten, että kouluiässä sitten saa korvikset, mikäli haluaa. Ei kyllä tyttö varmaan ihan heti edes halua, koska tieto siitä, että se vähän sattuu on saanut neidin vielä olemaan korviksia haluamatta.
 

Yhteistyössä