Koska mä olen ollut viimeaikoina kovin näkymätön täällä niin kysykääs nyt multakin jotain!

Tekeekö pelkällä staattisella tangolla mitään? Ajatuksen tasolla se on NIIN tylsä...mutta kun se on puolet halvempi, niin se houkuttaa...jos lajista ei kokeilun jälkeen pidäkään, niin eipähän ole sitten NIIN suurta rahaa mennyt hukkaan :)

Ja semmoinenkin kysymys vielä, että onko sulla tanko aina paikoillaan, vai kokoatko sen aina käyttöä varten.
 
Tekeekö pelkällä staattisella tangolla mitään? Ajatuksen tasolla se on NIIN tylsä...mutta kun se on puolet halvempi, niin se houkuttaa...jos lajista ei kokeilun jälkeen pidäkään, niin eipähän ole sitten NIIN suurta rahaa mennyt hukkaan :)

Ja semmoinenkin kysymys vielä, että onko sulla tanko aina paikoillaan, vai kokoatko sen aina käyttöä varten.
No mä en ite käytä tankoa ollenkaan staattisena vaan mulla se on aina spinnaavana :D En mä osaa tehdä tolla mitään jos se ei pyöri :D

Mulla se on aina paikoillaan koska en jaksa päivittäin kasata sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Tietty kehtaat! Mä menin sinne ihan kylmilteen ja ihan hyvin oon pysyny mukana. Alkeista ku alottaa. :) Mä ostin oman tangon vasta ekan tunnin jälkeen. :)
No silloin ku mä ostin tangon ni sain rahat yllättäen ja laskeskelin että laitanko ne rahat omaan tankoon jolla voi treenata rajoituksetta vai menenkö kymmenelle ohjatulle tunnille :D Tarkoitus olisi vielä tiputtaa painoa pikkasen, palkinnoksi menen sitten niille tunneille :D
 

Yhteistyössä