koskas saan laittaa valot ikkunaan:=)

älä ihan vielä ainakaan... :D vaikka juuri jossain näinkin punaiset valot jo pihapuskassa, mutta mäytti enemminkin rivolta kuin jouluiselta... :/

mä laitan pikkujoulujen paikkeilla, eli marraskuun loppupuolella...
 
dfdf
Heti vaan. Ei ne ole mitään jouluvaloja, vaan pimeän vuodenajan tunnelmavaloja. Nythän on jo aikas pimeää. Piristäisi kummasti, kun pihoilla näkyisi valoa.

Sisälle olen jo viritellyt. Ulkovalot ajattelin laittaa viikonloppuna päälle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Taratello:
älä ihan vielä ainakaan... :D vaikka juuri jossain näinkin punaiset valot jo pihapuskassa, mutta mäytti enemminkin rivolta kuin jouluiselta... :/

mä laitan pikkujoulujen paikkeilla, eli marraskuun loppupuolella...
Mäkään en tykkää noista punasista, järkyt. Yritin ettiä semmosia jäänsinisiä viime vuonna, ne on nätit, mut päädyinkin perinteisiin havupallovalotuksiin sit. Ja lisäks ne tais olla aika hinnakkaita (siis ne jäänsiniset).

Mä laitan reilun kuukauden päästä.
 
vieras
Riippuu pitkälti varmaan millaiset valot olet laittamassa. Itse ajattelin nyt viikonloppuna laittaa tuollaiseen lasipurkkiin pienet kirkkaat valot syttyrään ja piahlle sellaisen verkon pingottaa autokatokseen jossa kirkkaat valot.
Sitte joulukuun alussa paan niitä enemmän jouluisia, kuten tähtiä ja muita. Pikkuhiljaa hyvä aloittaa ;)
 
Marilii
Öljy- ja kynttilälyhdyt laitan tänäkin iltana parvekkeelle. Viikolla siivosin sen ja istutin kanervat, callunat ja laitoin havuja. Pari pientä kuusentainta pitää vielä tänään hakea ruukkuihin.
 
PataKattila
"Valkosia valoja" saa mun mielestä laittaa silmäniloksi hetikun alkaa olla pimeää ja sitten niitä joulun värivaloja ja joulupukkeja vasta sitten lähempänä joulua.. jooko?
 
tuikut myös
Minulla on ollut partsilla havuissa jo kauan kirkkaat talvivalot. Pysyvät myös kauan, kevätsiivoukseen tai kun illat pimeät. Kodikkaan näköistä kun partsilla on valoja, ei niin pimeänä näy sisälle.
 

Yhteistyössä