Koti/lämmin ruoka EI maistu...

Mä söin alussa sitä mikä maistui, eli oli tyyliin ruisleipä+juusto+metwursti ja vihanneksia. Jugurtti uppos myös.
Tuota vaihetta ei kyllä järin kauaa kestänyt ja nyt syön kyllä sujuvasti kaikkee ja vähän liikaakin :whistle:

Jennyli 11+3
 
Tosiaan tuossa vaiheessa kun ei meinaa mikään upota niin annoin itelleni luvan syödä just sitä mikä milloinkin uppos. Ei sitä vaihetta onneks kovin montaa viikkoa kestänyt, muuten ois voinu painonnousu olla aika huimaa. Mulle uppos kaikki epäterveellinen ja suolanen. Sipsit, hampurilaiset, pizzat, tortillat, nuudelit... Sama vaihe taas päällä että mieli tekee kaikkea epäterveellistä, mut onneks toistaseksi melkein kaikki muukin uppoaa, mutta epäilen että parin viikon päästä on tilanne toinen.

Sanle 5+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:
Tosiaan tuossa vaiheessa kun ei meinaa mikään upota niin annoin itelleni luvan syödä just sitä mikä milloinkin uppos. Ei sitä vaihetta onneks kovin montaa viikkoa kestänyt, muuten ois voinu painonnousu olla aika huimaa. Mulle uppos kaikki epäterveellinen ja suolanen. Sipsit, hampurilaiset, pizzat, tortillat, nuudelit... Sama vaihe taas päällä että mieli tekee kaikkea epäterveellistä, mut onneks toistaseksi melkein kaikki muukin uppoaa, mutta epäilen että parin viikon päästä on tilanne toinen.

Sanle 5+3
Tää on sun toinen siis?, kumpi tuli?
 
Mä vastaan vaikket kysynytkään ;)
Mulla on nyt täysin samat mielihalut kuin edellisessä raskaudessa josta syntyi kaksi poikaa.
Ruisleipä,juusto,LIHA ja jos pitäis valita hampurilaisen ja hedelmän väliltä niin kyllä sen hampparin ottaisin ;)
Mitkään marjat ja hedelmät ei kyllä oikeen uppoo ja kaikki makee yököttää vaikka muuten oon TOSI perso suklaalle ja nameille!
Oon siis varma että poika tulee nytkin! ;)
 
söin pari kk ihan vain ja ainoastaan einesruokia, kuten myös mieheni ja esikoinen. Ei todellakaan tullut kuuloonkaan että meillä olisi voinut paistaa tai keittää mitään ruokaa. Paljon eri vaihtoehtoja jääkaappiin niin hyvällä onnella sieltä löytyy joku joka ällöttää ehkä vähän vähemmän kuin muut.. :whistle:
 
Ja muuten vielä tuosta että vaikuttaako lapsen sukupuoli äitin mielihaluinin niin ite tavallaan uskon että voi vaikuttaa, mutta voihan se ihan taikauskoakin olla. Eihän nimittäin alkio, esim, mulla tällä hetkellä 5+5 viikolla voi mitenkään erittää vielä jotain tyttö/poikahormoneja jotka vaikuttas siihen mielitekoon. Mutta itellä on kyllä vahva poikaolo nytkin. Mun serkulla teki raskausaikana mieli kaikkea raikasta ja söikin tosi paljon marjoja ja hedelmiä ja hänellä on 2 tyttöä ja minä hampparimärssäri sain siis pojan. Mutta tää nyt menee samaan kategoriaan mahanmuodon, yliaikaisuuden, sykkeiden ja sun muiden "merkkien" kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanle:
Ja muuten vielä tuosta että vaikuttaako lapsen sukupuoli äitin mielihaluinin niin ite tavallaan uskon että voi vaikuttaa, mutta voihan se ihan taikauskoakin olla. Eihän nimittäin alkio, esim, mulla tällä hetkellä 5+5 viikolla voi mitenkään erittää vielä jotain tyttö/poikahormoneja jotka vaikuttas siihen mielitekoon. Mutta itellä on kyllä vahva poikaolo nytkin. Mun serkulla teki raskausaikana mieli kaikkea raikasta ja söikin tosi paljon marjoja ja hedelmiä ja hänellä on 2 tyttöä ja minä hampparimärssäri sain siis pojan. Mutta tää nyt menee samaan kategoriaan mahanmuodon, yliaikaisuuden, sykkeiden ja sun muiden "merkkien" kanssa.
Njoo, mä en kyllä allekirjoita tuota ollenkaan. Kaksi poikaraskautta ja mielihaluja on ollut ihan laidasta laitaan ja erilaisia molemmissa raskauksissa.
 
^ No niinhän mä sanoin että samaa kastia mahtaa olla noitten muittenkin "varmojen merkkien" kans, jotka sukupuolen paljastais, vaikka itestä joskus tuntuukin että oisko sittenkin perää. Mut tääkin on niin yksilöllistä. Joillakin kaikki raskaudet on samanlaisia joillakin kaikki erilaisia ja sit on näitä joilla poika ja tyttöraskaudet eroaa toisistaan, mutta sattumaahan se toki sekin voi olla.
 
syömisistä.. sillon alussa muutama viikko oli seuraava linja: mustikkakeitto, kuningatarbona, maustamaton jugurtti, kurkku, greippi ja jos oli pakko niin keittoja, esim. pinaatti tai laiha kanakeitto. Oli pikkuisen vähäenerginen ruokavalio, ja itse asiassa olo rupes heti paraneen kun aloin pakottaa itteni syömään muutakin.
 

Yhteistyössä