Koti olis siivousta vailla, mutta näin kuumalla ei millään jaksais...*turhis*

Usva
Et ole ainoa. Tai muu kämppä vielä menis mutta keittiö on mulle ihan hirveetä pakkopullaa.

Joten miun upea siivous suunnitelmani on syödä ulkona ja pitää keittiön ovi kiinni.
 
Meillä keittiö on ihan järkyttävässä kunnossa (lattia lähinnä), kun 1v syö itse... :whistle: Imuroinnissa tulee muutenkin kuuma, saati sitten tällasella helteellä! Ehkä mä vaan luistan siitä ja käsken miehen imuroida, jos sitä häiritsee :) Eikä pyydetä vieraita viikonloppuna!
 
Sama juttu :( Inhoan tätä kun on kiviä ja hiekkaa lattialla ja vessan siivoan normaalisti joka päivä ja nyt jäänyt parina-kolmena päivänä puunaamatta niin se on hirveä. Meillä siis 1v10kk pesee itse kätensä siellä, joten lavuaariin tarttuu aina jotain puuroa tai ruokaa, myös pienemmän pepun pesen siinä ja siinäkin roiskuu vesi joka tekee sen altaan sellaiseksi samean näköiseksi, sekä hanan. Pöntöllä taas pestään isomman peppu ja jättää kakkapisteitä sinne... Mä häpeän ja inhoan kun en vaan jaksais!!

Mutta nyt avauduttuani mun on varmaan pakko mennä pesemään se kun kävi yököttää :LOL:
 

Yhteistyössä