Kotiäidin aivosumu eilen kaupassa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tästä tuli 2-vuotiaalle aivosolmu :) kun oli grilli-makkarakojulla äitin ja isosiskon kanssa.Me muut oltiin syöty jo omamme.Isosisko sano tälle että pistäs nyt makkara poskeen niin päästään eteenpäin.

Pikkunen katto tätä vähän hitaasti, työnsi makkaran kiinni poskeensa ja odotti että mitäs nyt sit alkaa tapahtua.
Voi hitto että meitä nauratti.Noudatti kyllä ohjeita kirjaimellisesti :)
Lapsi kun poltti suun, niin erehdyin käskemään laittamaan maitoa päälle. Tottakai se teki työtä käskettyä. |O
 
Hessuhopo
No mie tein eilen kastiketta, ekaksi unohin laittaa lieden päälle, no sit oli liesi päällä mut kattila väärällä levyllä. Vasta kolmannella kerralla oli sekä oikea levy päällä et kattila oikealla levyllä.
 
Hessuhopo jatkaa
mulla taitaa tuo aivosumu sen kun jatkua vaan... Aamulla laitoin piknikki-paistin uuniin, äsken sit katoin mitäs paistille kuuluu joko hyvinkin kohta päästään syömään niin voihan halvattu, mie yritin paistaa pelkän valon voimalla. Siis olin vääntänyt kyllä asteet kohilleen mut sit olin vääntänyt pelkän valon päälle. huoh. Saahan sitä tolla konstilla oottaa hamaan tulevaisuuteen milloin paisti on kypsää.
 
Arew
Muistan tuollaisen poskeen pistämis -jutun omasta pikku siskostani, kun hoputin häntä syömään äkkiä leipänsä, että päästäisiin leikkimään. Ei 2-4-vuotiaat vielä ymmärrä vertauskuvia tai sananlaskuja tms
 

Yhteistyössä