Kotigastronomimausteet, onko muita?

  • Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti
anna
Onko muita maustemyyjiä kun tuo? Siis muun "merkkisiä"? Ostin yksiltä messuilla mausteita mut siinä ei oo kotigastronomin merkkejä eikä muitakaan mutta oli paljon helvempia kun kg:n mausteet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Prima-mausteita jotku tilailee työpaikoilla, sairaalassa esim.

Mä liputan Kotigastronomin puolesta, ne on mun kokemuksella kaikken laadukkaimpia ja riittoisampia ja siten myös tulee edulliseksi.
mikä niistä tekee niin hyvää? :saint: itse ole nopettelemassa miiden käyttöä, mutta mietin et mikä niistä tekee niin erikoista että ihmiset niitä ostaa? Mielenkiinnolla odotan kun pääsen taas tilaaman...maustekahvit ja teet kiinnostaa kovasti...


 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Prima-mausteita jotku tilailee työpaikoilla, sairaalassa esim.

Mä liputan Kotigastronomin puolesta, ne on mun kokemuksella kaikken laadukkaimpia ja riittoisampia ja siten myös tulee edulliseksi.
mikä niistä tekee niin hyvää? :saint: itse ole nopettelemassa miiden käyttöä, mutta mietin et mikä niistä tekee niin erikoista että ihmiset niitä ostaa? Mielenkiinnolla odotan kun pääsen taas tilaaman...maustekahvit ja teet kiinnostaa kovasti...
Mun mielestä ne kestää just saman aikaa kuin kaupasta ostetut. Onhan siellä muutama tosi hyvä tuote mitä ei saa yhtä hyvänä kuin kaupasta. Mutta on ne oikeesti tosi törkeen kalliita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Prima-mausteita jotku tilailee työpaikoilla, sairaalassa esim.

Mä liputan Kotigastronomin puolesta, ne on mun kokemuksella kaikken laadukkaimpia ja riittoisampia ja siten myös tulee edulliseksi.
mikä niistä tekee niin hyvää? :saint: itse ole nopettelemassa miiden käyttöä, mutta mietin et mikä niistä tekee niin erikoista että ihmiset niitä ostaa? Mielenkiinnolla odotan kun pääsen taas tilaaman...maustekahvit ja teet kiinnostaa kovasti...
Ainakin omasta kokemuksesta ovat "vahvempia" kuin kaupan mausteet ja siten riitoisempia. Ja pakkauskoko on pienempi kuin jossain primalla eli ei ehdi puolet pussista häältyä enen kuin kaikki on syöty. Ilmeisesti jauhavat/rouhivat mausteet sitä mukaa kun tulee tilauksia eli eivät seiso valmiina pitkiä aikoja.
 
Makunsa kullakin. Esim. ihan pippurit, aromimausteet, dipit ym. kestää PALJON kauemmin käytössä kuin kaupan vastaavat. Pata-ainekset on arvokkaampia, mutta niissä riittää makua niin että voi jatkaa spagetilla ja jauhelihalla ja vähintään tuplata annoksen. Ja monia tuotteitahan ei muualta saa lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ilmeisesti jauhavat/rouhivat mausteet sitä mukaa kun tulee tilauksia eli eivät seiso valmiina pitkiä aikoja.
Kyllä. Kaikki tuotteet jauhetaan Suomessa, osa tulee kotimaisilta alihankkijoilta, suurin osa jauhetaan Lahdessa. Kaikki pakataan Suomessa.
 
ap
Sinä tietty edustat kotigastronomia mutta tiedätkö kuka toinen myy noita muffinsmixejä? Tota hintaeroo vaan ihmettelen... Tuo mitä ostin niin makso siis 2,9e ja sillä saa 20 muffinsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sinä tietty edustat kotigastronomia mutta tiedätkö kuka toinen myy noita muffinsmixejä? Tota hintaeroo vaan ihmettelen... Tuo mitä ostin niin makso siis 2,9e ja sillä saa 20 muffinsia.
En tiedä. Johan tässä on mainittu ainakin Ryytihyppynen ja Prima. Mulla on tekemistä siinä että hallitsen "oman" tuotevalikoimanikin, en ehdi eikä kiinnosta kaikkia kilpailijoita vahdata.
 
no semmonen on ku maustemestarit (lahdessa). niillä tosin ei ole kiinnostusta vastata palautteisiin eikä sieltä kukaan vastaa puhelimeenkaan ku yrittää soittaa. en osta enää heidän tuotteitaan :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä