Koulussa myyjäiset...mitä leivonnaisia itse ostaisitte?

Elikkäs tulossa taas lähiaikoina myyjäiset luokkaretken hyväksi...mitä kannattaa leipoa eli mikä tekis kauppansa. onko joku minttusuklaapiirakka liian arkista tms...Leivon kyllä kaikki voihin ja kermaan joten pitäs olla hyvää...kaloreista viis. Toinen mitä mietin että voisin tehdä jotain gluteenittomia leivonnaisia. Onko vinkkejä mitä ootte leiponut.
 
uuniomena
En osta koskaan niistä mitään. Mua aina epäilyttää se miten ja missä ne on leivottu. Siis siisteys, hygienia.
Olen ehkä turhan ylireagoiva tän asian suhteen, mutta en mahda sille mitään.
 
mitä vaan
mä voisin ostaa vaikka niitä korvapuusteja tai vaikkapa mokkapaloja, ehkä jonkun maustekakunkin... kannattaa leipoo sellasta mitä normaalistikin teet mistä ite tiät et se on ihan sairalloisen hyvää ja onnistuu... sillon on ostajilla viä kotonakin hyvä mieli... ettei oo niinku moni kakku päältä kaunis meininki... ja sit se että olis pienissä paketeissa... kun itekin osaan leipoa mut jos tekasee kahden hengen talouteen pellillisen mokkapaloja niin vähänkö niitä saa syödä... niin sit mielellään ostaa myyjäisistä sellasen kahdelle soveltuvan määrän...
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
En osta koskaan niistä mitään. Mua aina epäilyttää se miten ja missä ne on leivottu. Siis siisteys, hygienia.
Olen ehkä turhan ylireagoiva tän asian suhteen, mutta en mahda sille mitään.
Näin minäkin olin tulossa kirjoittamaan ja samalla esittämään pahoitteluni, etten pysynyt ketjun tarkassa aiheessa. :)
 
Viime jouluna kävin samoissa myyjäisissä vaikkei lapseni ollut vielä sillon koulussa, mutta siihen kiinnitin huomiota,että niillä oli aivan älyttömän halvat hinnat. Kaikki meni enkä itse kerennyt ostaa paljoa mitään. En kyllä kerennyt tekemään galluppia mitä siel oli kun kaikki meni kaupaks heti ja tavaraa kuulemma oli hyvin. Kai oli sitten hinta ja laatu kohdallaan =)
 
Kuivakakut menevät meidän koulun joulumyyjäisissä hyvin kaupaksi, vielä jos vaikka nätisti koristeltu ja pakattu niin aina parempi. Muutenkin kaikki "nätin" näköiset leivonnaiset tekevät paremmin kauppansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
En osta koskaan niistä mitään. Mua aina epäilyttää se miten ja missä ne on leivottu. Siis siisteys, hygienia.
Olen ehkä turhan ylireagoiva tän asian suhteen, mutta en mahda sille mitään.
Näin minäkin olin tulossa kirjoittamaan ja samalla esittämään pahoitteluni, etten pysynyt ketjun tarkassa aiheessa. :)
liityn tähän joukkioon :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mitä vaan:
mä voisin ostaa vaikka niitä korvapuusteja tai vaikkapa mokkapaloja, ehkä jonkun maustekakunkin... kannattaa leipoo sellasta mitä normaalistikin teet mistä ite tiät et se on ihan sairalloisen hyvää ja onnistuu... sillon on ostajilla viä kotonakin hyvä mieli... ettei oo niinku moni kakku päältä kaunis meininki... ja sit se että olis pienissä paketeissa... kun itekin osaan leipoa mut jos tekasee kahden hengen talouteen pellillisen mokkapaloja niin vähänkö niitä saa syödä... niin sit mielellään ostaa myyjäisistä sellasen kahdelle soveltuvan määrän...
MEillä taas 3 ala-aste ikäistä poikaa ja pellillinen piirakkaa ei juuri kolahda. Sit ei raski myyjäisistä ostaa jos pari palaa piirakkaa maksaa monta euroa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja uuniomena:
En osta koskaan niistä mitään. Mua aina epäilyttää se miten ja missä ne on leivottu. Siis siisteys, hygienia.
Olen ehkä turhan ylireagoiva tän asian suhteen, mutta en mahda sille mitään.
Näin minäkin olin tulossa kirjoittamaan ja samalla esittämään pahoitteluni, etten pysynyt ketjun tarkassa aiheessa. :)
liityn tähän joukkioon :)
No tuolla paikassa kyllä kaikki ostajat ja leipojat tuntevat toisensa...ainakin 99%, mutta tottakai ymmärrän teidänkin mielipiteen. En itsekkään herkästi osta joltain aivan oudolta, mutta viime vuonnakin tiesin aika monen leivonnaisen leipojan joten olisin tohtinut ostaa jos vaan olisin ollut tarpeeksi nopea. :D

 
dina
sellasia pienikokoisia söpöjä tiikerikakkuja mitkä sais pakkaseen.

musta on tympeetä puolittaa se iso kakku, kun se on sitten niin ruman näköinen ottaa esille sieltä pakkasesta kahvipöytään. sen sijaan vois ottaa pieniä kokonaisia kakkuja tarpeen mukaan :)
 

Yhteistyössä