Kouvolan seutu

Me oltiin Matildan kanssa kovasti tulossa myös tänään (samoin ku eilen piti mennä muskariin..), mutta Matilda on kauheessa nuhassa niin ei viittitä teitä jo parantuneita tulla tartuttamaan .. Tänään käytiin Amedis näyttämässä korvia, mutta ne oli aivan terveet. Elikkä taitaa meillä nuo yövalvomiset (viime yönä klo 2-4 oltiin täysin hereillä....)johtua nuhasta tai hampaista..

Tänään piti lähteä mökillekin, mutta taidetaan sairastaa suosiolla kotona viikonloppu sadetta pitäen..

Hauskaa viikonloppua kaikille! Jospa jo ens viikolla mekin päästäis taas ihmisten ilmoille..

T: Heidi ja Matilda
 
Löysin sitten tän teien ketjun :) Tänään siis käytiin Niklaksen kanssa ekaa kertaa vauvatapaamisessa, oli ihanaa olla välillä poissa kotona ja tavata saman henkistä porukkaa. Omat kaverit ovat vähän jääneet, kun elämän tilanne on eri.

Tullaan ehdottomasti myös ensi viikolla jos ei mitään ylitsepääsemätöntä estettä tule!
 
huomenna on pertsojassa isänpäiväkorttien askartelua kol9.30->.
Samaan aikaan on myös avoinkerho. Me mennään mielakan avoimeen, joten skipataan tällä kertaa taas pentsojan tarjonta. Pe yritellään vauvatapaamiseen:D
 
Meillä myös nuhainen toi Aleksi,eka kunnon räkätauti,tänään saatiin myös rokote reiteen ja viimenen rotavirusrokote.Käytiin korvalääkärillä,mut onneksi korvat ok.
Meillä pukkaa muuttoa tällä viikolla.huomenna kyllä mennään avoimeen sarkolaan,mut pentsojan keikka jää väliin,harmi.
Ja näillänäkymin myös perjantain vauvatapaaminen,yritetään pe yö jo nukkua uudessa asunnossa.Tavaraa hirveesti.nyt aleksi taas itkee,pakko mennä.Hyvät yöt kaikille!
Minna ja Aleksi (jo 5kk:tta vanha)
 
Pitkästä aikaa jotain meiänkin suunnalta... :LOL: Olemme olleet reissussa, lomalla ja tosi kipeitä. En itse ole ollut näin kipeä pitkään aikaan. Lapset myös nuhassa, pitkittynyttä silmätulehdusta, lääkärissä käyntejä ect... Tosi mahtavaa!!! Valvottuja öitä, pitkiä päiviä sisätiloissa. Katotaan koska helpottaa. Yritämme pistäytyä huomenna, jos terveys sallii. :p

Muskarista sen verran, että päätimme laittaa sen pois listoilta, koska siellä ei muutamaan kertaa tossa käynyt kukaan vetämässä/olemassa. Syynä ilmeisesti sairastelut, huono ajankohta, ilmat... ect. Voihan sinne varmaankin mennä ja laulella yhdessä jos haluaa, mutta eivät voi yleisesti pitää toimintalistalla, jos emme sitä todella pidä eli joku siellä joka kerta olisi paikalla. Kun se ei ole Pentsojan ohjaajien vetämä. Tulikohan nyt liian pitkä ja vaikea sepostus!! Kysykää, jos jäi epäselvää.

Okeido ja heippa tällä erää!!!! Kati, Noora ja Tuukka
 
:attn: Puhuttiin pentsojalla, että pidettäisi äideille omat pikkujoulut vaikka marraskuun loppupuolella? Voitas mennä syömään ja jos kiinnostusta riittää, niin muutakin ohjelmaa vois järjestää..mm. leffaa tai jotain kivaa?!? Ideoita? Päivämäärää ei ole lyöty lukkoon vielä.

Lapsille pikkujoulut vois pitää pentsojalla vauvatapaamisen yhteydessä vaikka sitten joulukuussa. Nyyttärimeinigillä ja joululauluja soimaan. Ja tonttulakit, tottakai :xmas: Sinnekin voi ohjelmaa järjestää!
 
pikkujouluista vielä: onko kellään toiveita ton päivän suhteen? että milloin mennään syömään ja haluatteko jotain muutakin ohjelmaa? :xmas:

Lasten pikkujoulut voisi pitää sitten joulukuun puolella, vaikka viimeisellä vauvatapaamis kerralla ennen joulua :xmas: jos kaikille käy?
 
Iltaa! Muutto ohi ja uusi asunto tosi kiva.Tytöt sai omat huoneet.aleksi oli vain tosi itkuinen ja räkäinen koko viikonlopun ja haittasi vähän minun muutto puuhia.Tänään sitten saatiin ylimääräisenä aika korvalääkärille,oli märkivät korvat ja viikon päästä olisi putkitus.Toivottavasti helpottas pikku-Aleksia :| On se muuten ollut kyllä tosi urhea =) Yritetään kyllä tulla perjantaina mukaan vauva tapaamiseen.Nyt nukkumaan.
Minna ja Aleksi
 
Täältäkin suunnalta pitkästä aikaa kuulumisia :)
On ollu ihan hirveetä kiirettä kun koulu alkoi pari kuukautta sitten, huh! Asiaa on ollu paljon ja niinä päivinä kun en ole ollu koulussa, oon ollu töissä. Teen siis sijaisuuksia Nurmilinnun päiväkotiin :) Nyt on sitten toista viikkoa meneillään työharjoittelu samaisessa PK.ssa.. Illat sitten haluaakii olla perheen kanssa, neaaki niin ikävä aina päivät :heart:

Nea on ollu onneks suht terveenä, pikku flunssaa oli..ite olin sit kunnon taudissa. Neppari käy aina sillon tällön mummin kans pentsojalla ja avoimessa, joten siellä on kavereitaki sitten nähny, ainaki aleksia ja eelistä :heart:

Voi että kun on ikävä teit mammoja!!!..Veikollaki meni synttärit jo, myöhäiset onnittelut :) Pakettikin on tuolla kaapissa :)

Pikkujoulut kuulostais ihanalta!! :heart: Ja tosiaan jos ilta-aikaan me mammat mentäis nii miekii pääsisin. Nam, syömään...tai johkii :) Ihan minne vaan, kuhan mennään! Mulle sopis oikeestaa mikä ilta vaan paitti keskiviikot, nekin soviteltavissa.


NÄHDÄÄN GAIFFARIT JA UUDETKII IMMEISET!!! (Uusillekkii tiedoks, oon ketjun alkuperäine aloiitaja, entinen vauvaunelma)


Terkuin A-K ja Nea
 
Moikka!

Yritämme tänään Pentsojalle, onko muita tulossa? Eilen tultiin reissusta Saksasta, ja Ollin rytmit on ihan sekaisin joten jos meitä ei näy niin sitten täällä nukutaan juuri tuo 13-15 :)

Mielelläni tulen mukaan äitien pikkujouluihin, mulle sopii niin syöminen, leffa kuin vaikka keilaaminen, kaikki käy :) ja vauvojen pikkuoulut on tosi kiva idea!

Nähdään!

Maija

ps. lentokoneeseen sai viedä ihan kuinka paljon vaan vauvan ruokia ja juomia vaikka on nyt ne rajoitukset!!

 
:xmas: pikkujoulut lähestyvät :xmas:

Pikkujoulut on nyt sovittu seuraavasti:

Aikuiset ikiomat pikkujoulut tiistaina 25.11 klo 17.30. Ruokailupaikkana on ravintola Aseman vintti, se sijaitsee aseman vintillä ;) (menihän päivämäärä oikein, ku ei ole kalenteria tässä vierellä...)

Lasten ja aikuisten yhteiset pikkujoulut Pentsojalla pe 12.12 klo 13-15. Ottakaahan tonttulakit mukaan ja nyyttärimeiningillä jotakin syötävää/juotavaa. Myös joulumusiikkia voisi tuoda. Jos jollain on ihania tonttuleikkejä tms.ohjelmaa, niin semmosetkin voisivat olla mukavia.
Voisit tuoda myös muutaman euron lahjan (max.5e?), jotka sitten jaamme sattumanvaraisessa järjestyksessä toisillemme. Muistathan näin ollen, että vaatteet eivät välttämättä ole paras mahdollinen lahja, koska vauvoja on kaiken kokoisia :heart:

Toivottavasti kaikki pääsevät mukaan ja nepparikin voi lintsailla koulusta :heart:
 
Vaula
Heippa!

Joulu tosiaan lähestyy. Aika menee kyllä hurjan nopeasti. Pihlakin on jo puoli vuotias. Ripustelin tänään jo vähän jouluvaloja sisälle. :) Piristää mukavasti pimeitä iltoja.

Voi vitsi, kun mä taas missaan herkutteluhetken! Pojilla on muskari tiistaisin, joten en pääse pikkujouluihin. Oilisinpa ajoissa huomannu teitin suunnitelmat, niin oisin ehdottanut jotakin toista päivää. Päivät menee touhutessa ja sinnitellessä hereillä, joten koneella tulee harvemmin käytyä. Pitäis varmaan alkaa unikouluttamaan tota Pihlaa, kun heräillään öisin ihan liian usein.

Kiva, että Minnalla muutto onnellisesti takana ja uusi kämppä vaikuttaa hyvältä. Ehditte kivasti kotiutua ennen joulua. Meillä muutto edessä muutaman kuukauden päästä. Ajatuskin pakkaamisesta ja purkamisesta väsyttää.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Minna

 
Moi!

Tulee aika viime tippaan, mutta just tajusin että voisinhan siitä täälläkin mainita.. Eli siis mä pidän tämän viikon lauantaina eli 15.11. me&i-vaatekutsut klo 14 alkaen. Jos jotakuta kiinnostaa, niin saapi mielellään tulla :) Vaikken vielä ole montaa teistä nähnytkään, niin siltikin.. Jos innostusta löytyy, niin laittakaa mulle yksityisviestiä niin kerron sitä kautta sitte osotetietoja!

Anu
 
Glow
Heippa!
Kirjoitelenpas aikani kuluksi tänne kuulumisia välillä.
Thaimaan reissu heitetty. Ihana ja hauska matka oli, mutta ei ehkä tarvi mennä toista kertaa siihen maahan enää. Hyvä, kun käytiin yöpymässä neljässä eri paikassa (Phuket, Krabi, Phi Phi ja Khao Lak ) erilaisia paikkoja, Krabilla on aivan ihanat maisemat ja se oli muutenkin paras! Vauvamahan osalta matka meni hyvin. Jaksoi ottaa aurinkoa ihmeen paljon. Kävellä ei juurikaan voinut, eikä voi nytkään kun supistelee niin herkästi. Kotiinpäin lento oli vähän jo tuskallinen istumisen kanssa, ei meinannu hyvää asentoa löytyy millään. Mut pääasia et terveenä säilyttiin! Paljon nähtiin, rentouduttiin ja oli kivaa.

Sairaslomalla olen (taas... ) niiden supistelujen ym. vaivojen takia. Mammalomaan asti varmaankin... joka alkaa joulukuun 15.pv. Sitä odotellessa....

Kiva idea toi pikkujoulut! Katsotaan jos Veetinkanssa päästäis sinne lasten pikkujouluihin. On just sinäpäivänä menossa isälleen, mutta jos isä vois hakee vähän myöhemmin kun normaalisti.

Hirveä flunssa on mulla taas! Ja unettomia öitä...

Lisäystä, "lorelai" vaihtui nimimerkiksi "Glow". Aina ollu vaikee keksii nimimerkkiä mikä mua miellyttäis ja toi "lorelai"kaan ei tuntunu omalta... Noh, tukka-aine purkin vai rasvapurkin kyljestä re pästiin sitte "Glow" :xmas:

 
TipTapTipTap......

Mie ilmoittaudun syöminkeihin, jesh B). Ja näillä näkymin kyllä Maijan kanssa myös Pentsojan pikkareihin. Kivaa, kun on jotain kivaa tiedossa =). Jotenkin mun oma olo on yhtä harmaa kuin toi ilmakin, joten piristys tekee gutaa :kieh:.

Meillä on nyt taas alkaneet ne muskarit perjantaisin, joten marraskuussa ei varmaan Pentsojan äiti-vauva-tapaamisiin päästä, harmi :(

Nyt mie pistän tukan ja naaman ojennukseen ja viedään Maija mummolaan hoitoon ja lähdetään miehen kanssa ihan kahden syömään ulos, luksusta ;).

Piristystä harmaisiin päiviin kaipaava nukkavieru väsähtänyt Milla-äitee ja Maija kohta jo 9 kk
 
Pitäisköhän nimipäivien kunniaksi tulla tuonne aseman vintille :)! Ainakin yrittää voisin.
Ei olla pojan kans päästy moneen kertaan nyt Pentsojalle.:(Meiltä on kuitenkin n.13km matkaa ja aina on ollut jotain...Nytkin on Laurin 3kk neuvola pe!
Mutta jos 25.11 minut huolitaan mukaan, niin ehkäpä siellä näemme B)
 
Täältäkin ehkä kaivaudutaan kolosta JOS vain terveys sen sallii. Viimeiset 4-5 viikkoa on meidän perheessä menneet sairastellessa. Neljää eri tulehdusta, tälläkin hetkellä kolmella meidän perheessä on antibioottikuuri... Kaikki pikkujoulut kuulostaa kivalta. Tullaan ehdottomasti jos vain voidaan!
 

Yhteistyössä