kreikkaan heinäkuussa?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Kreikan kävijä
Mä en menis Rodokselle, suomalaisia näkee kotonakin. Joku rauhallisempi saari mieluummin. heinäkuussa on kuuma, edellisvuonna oltiin juhannuksen maissa Samoksella ja viimisinä päivinä oli +42 astetta. Ilmastointi kannattaa ottaa huoneeseen ehdottomasti!
 
leijona76 harmaana...
Heinäkuussa voi tosiaan olla sikakuuma. Mie olin heinäkuussa Samoksella ja varjossakin +38, saati auringossa. Tuuli oli lämmin joten sekään ei auttanut mitään. Mun makuun liian kuuma ja heinäkuu muutenkin on turistikausi joten voipi piisata porukkaa.
 
Me
ollaan oltu aina elokuussa, noin 6 kertaa, ja nyt lähtää heinä-elokuun vaihteessa. Lämmintähän siel on, mutta myös erilainen ilmasto kun täällä, eipä oo minua ainakaan aurinko haitannu ;)
 
Kreikan kävijä
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76 harmaana...:
Heinäkuussa voi tosiaan olla sikakuuma. Mie olin heinäkuussa Samoksella ja varjossakin +38, saati auringossa. Tuuli oli lämmin joten sekään ei auttanut mitään. Mun makuun liian kuuma ja heinäkuu muutenkin on turistikausi joten voipi piisata porukkaa.
Juu, eipä niissä neljänkympin helteissä jaksanut muuta kuin kävästä välillä altaassa pulahtamassa. Ei tullut mieleenkään että olis aurinkoa ottanut! :eek: On se vähän kuuma tälläselle suomalaiselle hipiälle. Auringossa taisi olla hilppasen kuuma kun maastopalojakin syttyi jatkuvasti itekseen.

Mutta ruoka on niin namia siellä. Kunnon fetaa, ihana meheviä tomaatteja... oijoi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Me :
ollaan oltu aina elokuussa, noin 6 kertaa, ja nyt lähtää heinä-elokuun vaihteessa. Lämmintähän siel on, mutta myös erilainen ilmasto kun täällä, eipä oo minua ainakaan aurinko haitannu ;)
Mä oon ollut 5 kertaa elokuun alussa ja ihanan kuumaa :D
 

Yhteistyössä