kuinka aikaisin raskausoireet teillä alkaneet?

  • Viestiketjun aloittaja eräs pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pohdin vain kun viime raskaus oireet alkoi n viikko oviksesta ja nyt ois oireita, mutta tuntuu hassulta etä ois taas jo nyt kun oviksesta se 5 7 päivää..
Miksipä ei voisi? Minulla kaksi raskautta takana ja molemmissa samat oireet (palelu ja tissikipu) alkaneet n. viikko oviksesta. Muissa kierroissa ei ole ikinä ollut mitään vastaavia oireita, joten mihinkään muuhun en niitä voi yhdistää.
 
Aika pian iski ainakin ylivoimakas väsymys ja päänsäryt ja rintojen herkkyys.. samoin menkkamaiset kivut,vihlonta tuntui aika samanien..ja samoin tuo vilu,palelu, myöhemmin sitten ainaki pojan kohdalla tuli supermoiset pahoinvoinnit
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pohdin vain kun viime raskaus oireet alkoi n viikko oviksesta ja nyt ois oireita, mutta tuntuu hassulta etä ois taas jo nyt kun oviksesta se 5 7 päivää..
Miksipä ei voisi? Minulla kaksi raskautta takana ja molemmissa samat oireet (palelu ja tissikipu) alkaneet n. viikko oviksesta. Muissa kierroissa ei ole ikinä ollut mitään vastaavia oireita, joten mihinkään muuhun en niitä voi yhdistää.
No kun on niin samat oireet kuin edellisestäkin, mutta täytyypä siis odotella vielä yli viikko enne kuin voi testailun aloittaa
 
mii
Raskaus oireet voi alkaa aikaisintaan sen jälkeen kun alkio on kiinnittynyt eli muistaakseni 7-8 päivän kohalla. Oireet alkuvaiheessa aiheutuvat hormoneista joita istukka erittää, kun ei ole istukkaa ei ole oireitakaan. Ellei sitten sellasia kuviteltuja mitä mulla on koko ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
onko kellään ollut kunnon kuukautisia (ihan kunnon vuoto) raskaaksi tulon jälkeen? Ja vasta sitten tokalla kerralla jääneet menkat pois?
mulla tuli ekassa raskaudessa kunnon menkat kaks kertaa.sitten vielä tiputtelu-menkat kaks kertaa ennen kun jäivät nekin pois.Lääkäri sano et on tosi yleistä että ne valemenkat tulee, joillain kuulemma jopa raskauden loppuun asti.
tokassa raskaudessa ei tullutkaan.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
onko kellään ollut kunnon kuukautisia (ihan kunnon vuoto) raskaaksi tulon jälkeen? Ja vasta sitten tokalla kerralla jääneet menkat pois?
mulla takana vain 1 raskaus, mutta verta alkoi tulla rv 5+3 paljon, kuin hanasta ja kirkkaan punaista. Kyseessä oli hematooma. Onneksi se katosi itsestään parin viikon sisällä.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Raskaus oireet voi alkaa aikaisintaan sen jälkeen kun alkio on kiinnittynyt eli muistaakseni 7-8 päivän kohalla. Oireet alkuvaiheessa aiheutuvat hormoneista joita istukka erittää, kun ei ole istukkaa ei ole oireitakaan. Ellei sitten sellasia kuviteltuja mitä mulla on koko ajan.
no näin juuri, hyvä kun joku jaksoi selventää
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Raskaus oireet voi alkaa aikaisintaan sen jälkeen kun alkio on kiinnittynyt eli muistaakseni 7-8 päivän kohalla. Oireet alkuvaiheessa aiheutuvat hormoneista joita istukka erittää, kun ei ole istukkaa ei ole oireitakaan. Ellei sitten sellasia kuviteltuja mitä mulla on koko ajan.
no näin juuri, hyvä kun joku jaksoi selventää
Ja tuo 7-8 päivän kohdalla tarkoittaa siis n. viikko ovulaatiosta =) jos joku jäi sitä miettimään.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
onko kellään ollut kunnon kuukautisia (ihan kunnon vuoto) raskaaksi tulon jälkeen? Ja vasta sitten tokalla kerralla jääneet menkat pois?
mulla tuli ekassa raskaudessa kunnon menkat kaks kertaa.sitten vielä tiputtelu-menkat kaks kertaa ennen kun jäivät nekin pois.Lääkäri sano et on tosi yleistä että ne valemenkat tulee, joillain kuulemma jopa raskauden loppuun asti.
tokassa raskaudessa ei tullutkaan.
Kiitos!
Tyhmä kysyy..mistä tulit ajatelleeksi että olet raskaana, kun menkat ei jääneet pois?

Mulla on ollut mahd. raskaaksi tulon jälkeen yhen kunnon menkat ja nyt ei toisia kuulu...jotain epämäärästä vain. Mun mies on komennuksella ulkomailla ollut tosta asti, kun ekan kerran mun menkat alkoi. Ajattelin sitten että voihan nakki...=( Mut nyt onkin sitten näin...ja tällä välillä ei mitään ole siis tapahtunut =)
 

Yhteistyössä