Kuinka hel.... kauan näitä supistuksia pitää vielä kestää???

Nyt alkaa oikeesti mennä jo hermot!!! Kolmisen viikkoa on jo supistanu päivittäin aika lailla. Esimerkiksi eilen kävin jo valmiiksi suihkussa että saapi sit lähteä. Ja paskat!!! Loppu taas ku seinään. Tänä aamuna heräsin niihin supistuksiin vartin yli 6. Ei jaksaisi enää näitä. Joko pian alkais olla valmista että myös käynnistyis se synnytys?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mulla oli päivittäisiä suppareita noin viikosta 20 saakka, aina loppuun asti :snotty: Tiedän - eivät ole kivoja.
Mulla on ollu lepomääräys supistusten takia heinäkuulta asti. Ja nyt sit ku sais tulla niin ei sit millää. Pitkiä lenkkejä oon tehny ja pessy ikkunoita (tää käynnisti edellisen)... Ei millään mitään vaikutusta.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mulla oli päivittäisiä suppareita noin viikosta 20 saakka, aina loppuun asti :snotty: Tiedän - eivät ole kivoja.
Mulla on ollu lepomääräys supistusten takia heinäkuulta asti. Ja nyt sit ku sais tulla niin ei sit millää. Pitkiä lenkkejä oon tehny ja pessy ikkunoita (tää käynnisti edellisen)... Ei millään mitään vaikutusta.

Mä olin kerrankin makaamassa yön yli saikulla lääkkeellisessä suppareiden lopetuksessa kun kivut menivät niin pahaksi :| Liikuntaa ei todellakaan saanut harrastaa, kun kävelykin sai aikaan supistelut :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mulla oli päivittäisiä suppareita noin viikosta 20 saakka, aina loppuun asti :snotty: Tiedän - eivät ole kivoja.
Mulla on ollu lepomääräys supistusten takia heinäkuulta asti. Ja nyt sit ku sais tulla niin ei sit millää. Pitkiä lenkkejä oon tehny ja pessy ikkunoita (tää käynnisti edellisen)... Ei millään mitään vaikutusta.

Mä olin kerrankin makaamassa yön yli saikulla lääkkeellisessä suppareiden lopetuksessa kun kivut menivät niin pahaksi :| Liikuntaa ei todellakaan saanut harrastaa, kun kävelykin sai aikaan supistelut :kieh:
Juu. Ja tätä tilannetta pahentaa vielä se että täällä paikallinen neuvolan lääkäri teki mokan ja sen takia on saanu pelätä ennenaikaista synnytystä jo sieltä heinäkuulta asti. Kävin sit jo kertaalleen synnärillä mut kotiin ne vaan laitto. Ei kuulemma ollu kohdun kaula vielä valmis vaikka lääkäri täällä väitti jotain ihan muuta.
 

Yhteistyössä