Kuinka kauan jälkikäteen voi tehdä rikosilmoituksen?

  • Viestiketjun aloittaja ei ole jaksanut
  • Ensimmäinen viesti
ei ole jaksanut
Aikaa on tapahtuneesta kulut jo jonkin aikaa, mutta onko rikosilmoituksen tekemiselle jokin aikaraja?
Asian käsitteleminen on ollut vaikeaa ja aina uudestaan asian nostaminen tuo niin tunteet pintaan, että ei ole jaksanut. Kahdesti jo kuitenkin on asiaa käsitelty, mutta ei poliisin toimesta.
 
Mua joskus harmittanu etten hieny rosikseen kun musta oli nettiin kirjotettu kaikkea paskaa abaut 10v sitten ... ja linkattu mun kuvat ja nimetkin sinne :mad: mulla oma epäilykseni et kysees oli yks heppa/koira hullu naikkonen,jonka tiedän hänen exänsä kautta...

Tää palsta poisti nuo keskustelut kun sinne ilmoitin asiasta. Mä en ois ees tienny koko asiasta ellei yks palstaa lukeva tyttö ois ilmottanu mulle siitä... siel luki mm. että en pidä koirastani huolta vaan juhlin koko aika ym. Ja kuinka minulta pitäs ottaa koira pois kokonaan! Kumma kyllä sama koira mulla edelleen,rokotukset kunnos,lääkärillä käydään kun/jos on tarve eikä koskaan sielä oo kukaan ollu huolissaan koiran kunnosta :D kalliit ruuat ostan eläinkapasta kun marketti ruuat ei sovi.

Oon tosi eläinrakas enkä todellakaan jättäis eläimiä heittele baari reissun vuoksi :LOL:
 

Yhteistyössä