Kuinka kauan tää olkapää voi kipuilla

  • Viestiketjun aloittaja möö
  • Ensimmäinen viesti
möö
Kaaduin 2kk sitten suoraan olkääpääni varaan ja tuo perkules kipuilee aina vaan. Särkee ja jomottaa, jos satun yöllä kääntymään sen varaan, nii sitten vasta kiepeä onkin ja joudun nousemaan hetkeksi ylös.
Miten kauan tällaset "kaatumisvammat" oikeen voi kipuilla?
 
möö
En aatellu, ku omalle lääkärille 3kk jonot ja päivystykseen 4h jonot ja siellä ei kuitenkaan käsketä muuta kun seuraamaan ja syömään särkylääkettä
(yhdellä pojistani oli joku aika sitten olkapää sijoiltaan, eikä TK lääkäri sitä huomannut, vaan määräs särkylääkettä ja lihaksia rentouttavaa)
Meidän TK lääkärit ihan p:stä.
 
Joko olet käynyt lääkärissä?

Minulla kipuili pari kuukautta ja sitten ilmeni liikerajoitteet. En saanut kättä enää kierrettyä selän taakse. Hyvin huomasin kun en enää saanut rintsikoita auki sen käden kanssa.

Mulla oli kehittynyt ns. jäätynyt olkapää eikä tämä vieläkään ole kuntoon tulossa. Olen käynyt hakemassa diagnoosin lääkäriltä ja jumppa ohjeita fysioterapeultilta. Lääkärin mukaan hoito on narkoosimanipulaatio eli nukutuksessa avataan liikeradat olkapäästä pyöräyttämällä se ympäri.
En halua moiseen operointiin joten yritän itse jumppailla tätä. Voihan tämä parantua itsekin, mutta sitä pitää aktiivisesti itse jumppailla eikä kaikkia liikkeitä kai saa edes tehdä.

Mun tarkoitus on jatkaa fysioterapian hoidossa tämän kanssa.
 

Yhteistyössä