Kuinka kauan viihdyt oman äiti kanssa?

Mä olin erossa kokonaan äidistäni vuosikaudet (alkkisäiti joka ehdointahdoin pilasi suhteemme), sairaskohtauksen jälkeen alkoi yrittää suhteenrakentamista ja raitistui, ainakin osittain. Selvinpäin on hyvä akka, mutta kännissä en kestä. Se on kuin jakomielitautinen, päissään haukkuu meidät pohjasakkaan, selvänä on ihana mummi. Tekisi mieli katkaista välit uudelleen.
 
kauan,sen verran harvoin nähdään :/ viimeksi oltiin äidin luona reilu vko,loppuvaiheessa tuntu et neliöt ei riitä kaikille ( varmaan joku 50 neliöö ) ja kun vettä sato lähes kokoajan,niin ei juuri ulos päässyt..
 
Norah
Jos mä olen hiljaa ja annan mennä hänen hyvää?tarkoittavat kommentit, piilovittuilut, kevyet syyllistämisyritykset jne. ohi korvien, niin kaikki menee ok. Oltiin muutama vuosi sitten mm. kylpyläreissulla viikon Pärnussa.
Nyt, kun mutsi teki sen viimeisen källin mulle (ja mun perheelle), niin kestän vaivoin 2-3h, silloinkin pitää olla mies ehdottomasti läsnä, jotta äiti ei pääse haistatteleen mulle ja haukkumaan pataluhaksi, ei nimittäin uskalla ja kehtaa mun mieheni aikana!
 
Kimppa
Viihdyn hyvin äitini seurassa. Harvemmin nähdään välimatkan vuoksi, mutta sitten kun nähdään, niin kyllä 2-3 päivää menee ihan kevyesti. Puhelimessa juorutaan n kerran viikossa pidempi puhelu. Nauretaan paljon ja meillä on yhteinen huumori. :heart:
 

Yhteistyössä