Kuinka monella ollut aikuisena korvatulehdus?

"arkangeli"
Moonta kertaa...kerran pari vuodessa on edelleen. Lääkäriin en kuitenkaan mene sen takia enää. Paranee yhtä nopeasti itsekseen. Lääkettä kipuun ja suihketta nenään.
 
Mä olen atoopikko, jolla on milteipä krooninen poskiontelotulehdus. Sen seurauksena tulehdus leviää yleensä aina kunnolla sairastaessani nieluun ja korviin, joskus myös silmiin. Korvat ovatkin jo jotenkin arpeutuneet. Ilmeisesti silti tämä tapahtunut jo lapsena.
 
"vieras"
Siis ehdottomasti pitää mennä lääkäriin, jos on korvatulehdus! Anopilla oli, eikä mennyt. Tai meni sitten, kun oli ihan pakko. Korvalääkärille sitten joutui, kun tulehdus oli niin paha. Ja kuulo meni melkein kokonaan korvasta, kun tuli niin paha liimakorva.
 
[QUOTE="vieras";21951369]Siis ehdottomasti pitää mennä lääkäriin, jos on korvatulehdus! Anopilla oli, eikä mennyt. Tai meni sitten, kun oli ihan pakko. Korvalääkärille sitten joutui, kun tulehdus oli niin paha. Ja kuulo meni melkein kokonaan korvasta, kun tuli niin paha liimakorva.[/QUOTE]

Toki pitää jos ei mee ohi kotihoidolla. Mulla ei oo menny koskaan ohi buranalla.
 

Yhteistyössä