Kuinka monella on ollut hyvä vkl? :)

Hyvän viikonlopun jäljet näkyvät maanantaissakin täällä. :)
Ei ole edes puolessa väissä päivä ja mä olen tehnyt kaikki kotityöt. :)
Kaalilaatikko on uunissa ja aamulla heräsin tekemään herkku aamiaisen ja pitkästä aikaa syötiin koko perhe yhdessä aamiaista. :)

Ei edes toi vesisade ja pimeys masenna yhtään. :)
Näin ,kun jatkuiskin ni olisin todella onnellinen.
 
tällä kans
Meilläkin oli hyvä viikonloppu. Pe-iltana mies ja lapset meni aikaisin nukkumaan ja mä nautin leffaillan YKSIN (luksusta!). La-aamupäivällä sitten uimahalliin perheen kanssa ja la-iltapäivän leivoin pari kakkua sunnuntaita varten. Su olikin sitten siskoni synttärit vanhempiemme luona, yhdessäoloa ja herkuttelua. Illalla vielä sauna rauhassa miehen kanssa kaksin lasten nukahdettua. Semmoinen perushyvä viikonloppu yhdessä perheen kanssa. :)
 
määää
[QUOTE="ammm";27203981]Perjantaina käytiin lenkillä miesystävän kanssa, lauantaina kaverin kanssa salilla ja sitten lasten+miehen kanssa syyspiknikille, kaupan kautta meille . Leivottiin, ja kyöhnättiin kun sain lapset nukkumaan. Tänään löhöilyä, lukemista ja uimahallireissu lasten+äidin kanssa. Kaikki meni aivan mahtavasti, nyt on vaan sietämätön kaipuu kun ei pariin päivään pysty tapaamaan <3
Pelkkä ajatuskin tästä ihmisestä saa sydämen tekemään voltteja. Onnellinen.[/QUOTE]

Onko sulla miesystävä ja mies??
 

Yhteistyössä