Kuinka monelle näyttänyt plussaa??? jo ennen..

kaks päivää ennen menkkojen laskettua aikaa testasin haamun. seuraavana päivänä jo selvä plussa.
ekan testasin sillä prisman halvalla testillä, ja toinen ...ei ollu apteekin oma, mutta joku saman näkönen. punanen korkki vaan :)
 
Neljä päivää ennen sain ihan selvän viiva. Itseasiassa neljäkin viivaa kun niin monta testiä tein. :ashamed: Myös raskausoireet, kuten rintojen arkuuden, pyörrytyksen ja pahoinvoinnin tunsin jo silloin.
 
Kaikki ei vissiin tykkää noista babyplussan tuotteista, mutta mulla on kyllä ihan hyviä kokemuksia. Se on niin yksilöllistä. Mikään merkki ei käy kaikille tietenkään. No mutta, nyt menee jo aiheen vierestä, jatketaan aloittajan aiheesta..:)
 
Kummassakin raskaudessa on plussa tullut pari päivää ennen oletettuja menkkoja. Ekassa raskaudessa joka meni kesken tuli apteekin omalla testillä ihan selkee plussa ja tokassa raskaudessa erittäin haalea viiva (jonka kyllä mies ja kaverikin näki) jollain kiinalaisella testillä (asuttiin siellä). Tokasta raskaudesta syntyi meitin likka.
 
Viisi päivää ennen menkkojen oletettua alkamista sain haamun apteekin omalla. Siitä se sitten vahveni päivä päivältä PregCheckin liuskoilla testattuna. Tein vielä ClearBluen digitaalisen oletettuna menkkojen alkupäivänä ja se sanoi raskaana 2-3. :)
 
Mulla kierto ollut 29 - 39 vrk, ja plussasin kp 24. Olisi varmaan näyttänyt jo aiemminkin, sen verran selkeä oli.

Muoks. testinä PregCheck (herkkyys 25), ja seuraavana aamuna digissä 1-2 vkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Mä luulin saaneeni haamun pari päivää ennen oletettua menkkojen alkamista, mutta ultrassa selvisi että olin plussannut n. 5 pvää ovulaation jälkeen jo (kierto olikin pidempi kuin mun normikierto)... Syykin löytyi: masussa 2 asukkia.
muissa raskauksissa plussannut pari pvää ennen menkkoja.
 

Yhteistyössä