Kuinka monelta esiopetus yleensä alkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Eskariin
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm....yhden tiedän jolla on 3, suunilleen tuota ikäluokkaa, mutta olisikohan tullut neljättä (en ole nähnyt pitkään aikaan).
Mullakin 4 lasta :)
Oletko ite minkä ikäinen?
Olen vm -77 :) Yritän miettiä tuntemiani nelilapsisia perheitä mutta perskules, ei yks kaks tule mieleen. Jos pääset kirjautumaan niin laitahan yksityisviestiä! Kaveriseuraa arkipäiville olis kiva saada jos olet vauvalomalla tms, mun vanhat ystävät on pitkin maailmaa tai sitten jo vauvalomansa lomailleet ja ahertavat töissä :)
 
kotkalainen
Olen vm -77 :) Yritän miettiä tuntemiani nelilapsisia perheitä mutta perskules, ei yks kaks tule mieleen. Jos pääset kirjautumaan niin laitahan yksityisviestiä! Kaveriseuraa arkipäiville olis kiva saada jos olet vauvalomalla tms, mun vanhat ystävät on pitkin maailmaa tai sitten jo vauvalomansa lomailleet ja ahertavat töissä :)
-79 olen. :) Oletko paljasjalkasia Kotkalaisia?
Valitettavasti en ole vauvalomalla enää, kun nuorinkin on jo 3½v :)
 
Hitto. Tuota miettiny itekin, toivoen rauhallisia aamuja. Joka aamu pitää viedä tyttö kaksosten ja vauvan kanssa, ei ole hauskaa tiedossa. Ja parin tunnin kuluttua haku samalla kokoonpanolla. Voi apua, jos kasilta alkaa.
Meillä alkaa päiväkodin yhteydessä 8-12. Ennen alkanut 8.30- 12.30 jua olisi meille sopinut tämä aikaisempi paljon paremmin, kun raahaan 5v ja vauvaa mukana kun vien 6v eskariin. Tulee "hauska" vuosi....
 

Yhteistyössä