kuinka monen miehellä

  • Viestiketjun aloittaja "vaimo"
  • Ensimmäinen viesti
++
Tekopimpsan, tai yleensäkin runkkaamisen, käyttö tuollaisena ap:n kuvailemana "voimakeinona" on kyllä inhottavaa. Muutenhan tekotuherossa ei ole mitään pahaa, jos haluaa joskus yksinään nautiskella.
 
[QUOTE="mä";24186455]Eiks ne dildot oo melko korneja? Ja niitä käyttää lähinnä surkeat ressukat?
Käsi taitaa olla kätevämpi.
Mun tuntemat naiset lähinnä naureskelee dildoille ja klitoriskiihottimille.

=)[/QUOTE]

Eiks ihmiset oo melko korneja kun tahtovat tunkea sisäänsä milloin mitäkin tai tunkea elintään millon sohvatyynyjen väliin ja milloin imurin letkuun?
Mutta Suomi on vapaa maa ja jokainen saa olla niin korni kun vain haluaa.
Voihan sitä runkkaamisestakin tehdä harrastuksen
=)
 
vierailija
[QUOTE="mä";24186455]Eiks ne dildot oo melko korneja? Ja niitä käyttää lähinnä surkeat ressukat?
Käsi taitaa olla kätevämpi.
Mun tuntemat naiset lähinnä naureskelee dildoille ja klitoriskiihottimille.

=)
Eiks ihmiset oo melko korneja kun tahtovat tunkea sisäänsä milloin mitäkin tai tunkea elintään millon sohvatyynyjen väliin ja milloin imurin letkuun?
Mutta Suomi on vapaa maa ja jokainen saa olla niin korni kun vain haluaa.
Voihan sitä runkkaamisestakin tehdä harrastuksen
=)
[/QUOTE]


kaverini välillä painaa nahka sohvaani on sen myöntänyt kun löysin pakastepussin tyynyjen välistä yöks siellä oli ne siemenet, panee sillai polviasennossa tiukkaa tyynyväliäja ja katoo netistä naikkosia. Minua tuo ei häiritse mutta pokkaa kaverilla on kun uskalsi suihkussa käydessäni naida sohvaani. kesällä pyysin häntä katelemaan kukat kun olin viikon poissa, luulempa etta on joka kerta pannut sohvaa:)
 
vierailija
kaverini välillä painaa nahka sohvaani on sen myöntänyt kun löysin pakastepussin tyynyjen välistä yöks siellä oli ne siemenet, panee sillai polviasennossa tiukkaa tyynyväliäja ja katoo netistä naikkosia. Minua tuo ei häiritse mutta pokkaa kaverilla on kun uskalsi suihkussa käydessäni naida sohvaani. kesällä pyysin häntä katelemaan kukat kun olin viikon poissa, luulempa etta on joka kerta pannut sohvaa:)
Tämä ei voi pitää paikkaansa...? :oops:
 

Yhteistyössä