Kuinka moni ei tykkää tästä uudistetusta palstasta?

  • Viestiketjun aloittaja yks vakkari
  • Ensimmäinen viesti
werttirebecca
En vielä oikein ole päässyt sisään. Yleensä kun harmaana kirjoittelen, kaipaan sitä että vanhassa palstassa näki ketjut mitkä oli avannut ja oli helppo seurata niitä kun ne olivat mustuneet. Nyt pitää tarkasti katsoa näkyykö sitä omaa ketjua missään ja onko tullut lisää vastauksia. Aikaisemmin sen näki kun otsikko näkyi mustana.
 
"Vieras"
Mä en tykkää. Tästä näkee huonosti sen ketjun alottajan ja ei oikein erota, onko nikki vai ei. Mä aina katson väärin eli se viimeinen kirjoittaja ketjuun jotenkin vääntyy ketjun aloittajaksi. Kai se on se, kun se on niin isolla tuossa sivussa.

Ei näe selkeesti niitä luettuja ketjuja, vaan kaikki on liikaa pötkössä ja saman värisiä. On jotenkin vaikea hahmottaa mitä on jo lukenut ja mitä ei. :(
 
Pätsmaruu harmaana
Ja mähän olen aivan pihalla kuin lumiukko koko uudistuneesta palstasta, muutenkin aivan urpo näiden tietsikkajuttujen kanssa :(...ja "muinaisjäänteen" on näemmä vaikeeta oppia just niin yhtään mitään... Enkä edes uskalla yrittääkään kirjautua sisään, kun on nuo profiililootatkin muuttuneet niin kovasti etten niistäkään tolkkua saa....Mie oon niin yksinkertainen ihminen :).
 

Yhteistyössä