Kuinka moni hoitoalalla työskentelevä aikoo ottaa/on ottanut sikainfluenssarokotuksen?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Laulava salapoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Tästä on jo sata kyselyä. käytä hakua.
Voi kaunis kiitos :flower: kun tulee täällä niin usein käytyäkin, ettei tullut heti mieleen...onneksi teitä avulialta riittää :xmas:
sulla sitten se h-hetki ( jota et kai vieläkään niin innolla odota) lähestyy. :hug: :hug:
:D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Olin ajatellut ottaa, mutta tänään tekemäni minigallup (3 lääkäriä) pisti mietteliääksi (kukaan ei aikonut ottaa).
Mä ajattelin ensin vaan heti, että otan, kunnes aloin oikein asioita miettimään... :whistle: , joten nyt vaan sitten pitää miettiä.

Täälläkin tää kyselyiden vastaanotto on välistä niin persiistä :LOL: , paitsi tietty tyyliin, minkä värinen yöpaita sulla on päällä... :kieh: :ashamed:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laulava salapoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Olin ajatellut ottaa, mutta tänään tekemäni minigallup (3 lääkäriä) pisti mietteliääksi (kukaan ei aikonut ottaa).
Mä ajattelin ensin vaan heti, että otan, kunnes aloin oikein asioita miettimään... :whistle: , joten nyt vaan sitten pitää miettiä.

Täälläkin tää kyselyiden vastaanotto on välistä niin persiistä :LOL: , paitsi tietty tyyliin, minkä värinen yöpaita sulla on päällä... :kieh: :ashamed:
No kannattais ihan oikeesti joskus käyttää sitä hakua... niinkuin muilla keskustelupalstoilla ruukataan tehdä.
 
sama täällä
Joo. Pitää tuumata vielä. Minä en pääsääntöisesti ole infektiopotilaiden kanssa tekemisissä (kirurgisella puolella olen), enkä onneksi (tässä tapauksessa) raskaana. Pieni lapsi (alle 3 v) on kyllä kotona ja hänelle en sitä toivoisi.
 
Olen elänyt jonkinasteisessa uutispimennossa tässä muutaman päivän-
onko nyt sikainfluenssatapauksia tullut hurjasti lisää, vai onko se vain näitten rokotusasioitten
vuoksi taas kovasti tapetilla.
Huom, tällä kysymyksellä en mitenkään halua mollata ap.n avausta..

vaan lähinnä mietin, onko sikainflunessasta tullut jotakin uutta ja merkittävää tietoa, joka minunkin pitäisi tietää. Sillä tämänhetkisessä elämäntilanteessa en ole juurikaan ajatellut edes koko possuflunssaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Laulava salapoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Olin ajatellut ottaa, mutta tänään tekemäni minigallup (3 lääkäriä) pisti mietteliääksi (kukaan ei aikonut ottaa).
Mä ajattelin ensin vaan heti, että otan, kunnes aloin oikein asioita miettimään... :whistle: , joten nyt vaan sitten pitää miettiä.

Täälläkin tää kyselyiden vastaanotto on välistä niin persiistä :LOL: , paitsi tietty tyyliin, minkä värinen yöpaita sulla on päällä... :kieh: :ashamed:
No kannattais ihan oikeesti joskus käyttää sitä hakua... niinkuin muilla keskustelupalstoilla ruukataan tehdä.
Vois kai sitä käyttää jos se joskus toimiskin ku sitä tarvii.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen elänyt jonkinasteisessa uutispimennossa tässä muutaman päivän-
onko nyt sikainfluenssatapauksia tullut hurjasti lisää, vai onko se vain näitten rokotusasioitten
vuoksi taas kovasti tapetilla.
Huom, tällä kysymyksellä en mitenkään halua mollata ap.n avausta..

vaan lähinnä mietin, onko sikainflunessasta tullut jotakin uutta ja merkittävää tietoa, joka minunkin pitäisi tietää. Sillä tämänhetkisessä elämäntilanteessa en ole juurikaan ajatellut edes koko possuflunssaa..
Possunuha on yltynyt epidemiaksi Lapissa ja eka rokote erä on saapunut Suomeen. Siis hoitohenkilöstöhän en ensimmäisten rokotettavien listalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuliinix:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Olen elänyt jonkinasteisessa uutispimennossa tässä muutaman päivän-
onko nyt sikainfluenssatapauksia tullut hurjasti lisää, vai onko se vain näitten rokotusasioitten
vuoksi taas kovasti tapetilla.
Huom, tällä kysymyksellä en mitenkään halua mollata ap.n avausta..

vaan lähinnä mietin, onko sikainflunessasta tullut jotakin uutta ja merkittävää tietoa, joka minunkin pitäisi tietää. Sillä tämänhetkisessä elämäntilanteessa en ole juurikaan ajatellut edes koko possuflunssaa..
Possunuha on yltynyt epidemiaksi Lapissa ja eka rokote erä on saapunut Suomeen. Siis hoitohenkilöstöhän en ensimmäisten rokotettavien listalla.
kiitos =)
 
En varsinaisesti hoitoalalla ole, mutta töissä infektio osastolla laitoshuoltajana. Vastaus ap:n kysymykseen : EN ota Influenssa A(H1N1) rokotetta. Tavallisen kausi influenssa rokotteen saan ensiviikolla.
 

Yhteistyössä