Kuinka moni lihoi jouluna? Minä lihoin 2 kiloa, en voinut uskoa

  • Viestiketjun aloittaja "Moi"
  • Ensimmäinen viesti
"Moi"
Täytyy sanoa että syöty on, herkkuja saman verran kuin muuten mutta sitten tuota ruokaa kyllä syöty ihan toisenlailla kuin muuten ja sitten kun on vaan istuttu ja syöty..
 
Juuri kävin puntarilla, kun tuntui, että vaatteet tippuvat päältä. Olen muutenkin hoikkavartinen, mutta joulun aikana olin laihtunut yli kaksi kiloa. Oli kauheasti tekemistä koko ajan, ei malttanut pysähtyä syömään, liikuttiin perheenä paljon nyt, kun minäkin jo murtumineni olen päässyt paremmin liikkumaan, ja itse kun en välitä yhtään mistään konvehdeista tai rasvaisista ruuista, voisi sanoa, että joulu menee karjalanpaistia lukuunottamatta kasvisruualla ja glögillä. Laihtumiseen on varmasti vaikuttanut pitkä sairasloma ja sen aikana kadonnut ruokahalukin eli joulu siihen päälle on vain lisännyt riutumista. Pitää pakottaa itsensä syömään, että pääsee kroppa tasapainoon.
 
Viimeksi muokattu:
"vierailija"
Näinpä, kuten muut ovat jo sanoneetkin.. Pöhöä tuo vain on.

1kg läskiä on kuitenkin 9000 kcal joten jos ei ole peruskulutukseesi nähden syönyt 18000 kcal YLIMÄÄRÄISTÄ, nuo 2 kiloa ovat vain esim. ylimääräisen hiilihydraatin aiheuttamaa nestettä (hiilihydraatti sitoo kehoon nestettä joka luonnollisesti nostaa painoa).
 
"Verna"
En ole käynyt puntarilla, mutta ihan varmasti kiloja on joulun aikana tullut. Olin koko syksyn tosi tiukalla ruokavaliolla ja treenasin kovaa, mutta koko ajan oli mielessä, että jouluna otetaan rennommin ja syön surutta kaikkea hyvää. Ja niin tein! Tänä aamuna oli paluu arkeen; klo 6.00 salille ja tiukka treeni, samoin ruokavalio takaisin normaaliin. Eiköhän tämä turvotus parissa päivässä lähde.
 
Syöttökinkku
sanotaan että joulukuussa aloitin jo hyvissä ajoin laatikoiden syömisen ja oluen kittaamisen. No kolme kiloahan siitä on tullut. olen siis mies, enkä tee fyysisesti rasittavaa työtä eikä lenkilläkään jaksa käydä kun inhoan juoksemista, joten kilot ovat aina vieraanani jos olut maistuu. Nyt täytyy taas lopettaa ja mennä salaattilinjalle.
 

Yhteistyössä