Kuinka moni lukee miehensä mailit?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
:D

Tiedetään puolin ja toisin sähköpostiemme salasanat ja käyn kurkkailemassa miehenki posteja välillä . Sitten se aina jää "kiinni" jos se on tilannu tavaraa ulkomailta tai ostanu huutiksesta jotakin kertomatta mulle..
 
En käy lukemassa, tiiän kuitenkin et siel on vaan ne samat viestit mitä anoppi miullekki lähettää :D Tosin jos on jostain jotain tilannut ja ootellaan sieltä tietoa milloon tilaus lähtee tulemaan saatanki käydä kurkkimas, tosin mies kyllä on siitä tietonen.
 
tinttu
no en todellakaan lue. ei yksinkertaisesti kiinnosta miehen tekstarit ja sähköpostit... se kyllä kertoo jos on jotain mainitsemisen arvoista jonka luokittelee mua kiinnostavaks tai mulle kuuluvaks ja hyvä niin...
 
JiiVee
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Onneksi olen nainen eikä mulla siten ole vaimoa. Lentäisi kuin leppäkeihäs ovesta ulos, jos mun sähköpostejani kävisi lukemassa.
Juuri näin. Enkä ikinä kertoisi miehelle mun salasanoja, vaikka siellä ei mitään sellaista olekaan mitä ei voisi lukea.
 
:eek:

Uskomatonta. Joku yksityisyys pitää parisuhteessakin olla. Mulle ei tule mieleenkään lukea toisten posteja, meilejä, kännyköitä.

Mun vastaavat saa kyl lukea, jos kiinnostaa, kun mitään salattavaa ei ole koskaan, mutta eipä kukaan ole niin tehnyt.

Luottamus on suhteen A ja O, jos tuolle linjalle lähdetään, ei sekään hyväksi ole.

Toki ymmärrän kyllä sen, jos toinen valehtelee, pettää jnejne, ja toinen epätoivoisena sitä asiaa yrittää selvittää.. Vaikkakaan ei se hyvä asia ole silloinkaan..

 
mona
Tiiän kyllä miehen salasanat, mutta en oo koskaan omin päin käyny lukemassa. Ei siellä mitään mielenkiintosta oo. Joskus oon käyny, jos mies huutelee et käy kattoo onko tullu vaik autokyselyitä..
 
En lue, emme tiedä toistemme salasanoja. Sähköpostit ja viestit ovat meillä henkilökohtaisia, vastaanottaja valitsee, jakaako ne toisen kanssa vai ei. =) Toiminut jo 20 vuotta, joten ei tarvetta muuttaa systeemiä. Emmekä me oikeasti ole toistemme asioista edes niin kiinnostuneitakaan :D
 

Yhteistyössä