Kuinka moni MIELELLÄÄN saa lasten valokuvakortteja

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:
mitähän mä niillä teen? roskiin menevät.

ja jestas kun porukka tekee niitä mukeja, kalentereita ym mummoille ja ukeille ja sitten niitten on PAKKO niitä pitää esillä ja käytössä :D nyt joku tulee sanomaan että meidän anoppi ainakin mielellään pitää, mutta tottakai sen niin sanottava :D
Minä puolestani kysyn että mikä ihmeen pakko niitä on pitää esillä ja käytössä? Sen enempää kuin muitakaan lahjoja.
 
Tykkään ja säilytän ne. Ei niitä kovin kaukaiset lähetäkkään...

Mä laitan kyllä joillekin kauempana asuville kuoreen muitakin kuvia, esim. sellaisia mitä olen ottanut lapsesta ja jostain tädistäni yhdessä, kun on vuoden varrella tavattu..
 
Tunteeton
Aiheesta oli erään lapsettoman blogissa ja kommentteja tuli ennätysmäärä. Tilasin omista lapsistani kortit ja lähetän sellaisen kaikille kelle meinaan kortin ylipäätän lähettää. Itse heitän kaikki kortit pois joulun jälkeen ja minulle on aivan sama heittävätkö ihmiset lähettämäni kortin pois ennen joulua, joulun jälkeen vai ei ollenkaan. Ihmeellistä vouhotusta. Minulla ei ole joulukortit aiheuttaneet minkäänlaista tunnemyrskyä kolmeenkymmeneen vuoteen. Mutta kiitos tänne vaan niitä lapsi, eläin ym kortteja! Ei ole ainakaan kaikki samanlaisia..
 
outo
Alkuperäinen kirjoittaja ei kiitos:
mitähän mä niillä teen? roskiin menevät.

ja jestas kun porukka tekee niitä mukeja, kalentereita ym mummoille ja ukeille ja sitten niitten on PAKKO niitä pitää esillä ja käytössä :D nyt joku tulee sanomaan että meidän anoppi ainakin mielellään pitää, mutta tottakai sen niin sanottava :D
TÄH? No ehkei kaikkien isovanhemmat ole lapsirakkaita, mutta ainakin meidän lasten papat ja mummot on ilahtuneet suuresti kalentereista. Sen sijaan kummina en nyt välttämättä mitään kalenteria tai mukia toivois, mutta valokuvia tottakai!
 

Yhteistyössä