Kuinka moni muistaa sen päivämäärän kun muutti miehensä kanssa yhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Jätä täyttämättä. Kyllä sieltä sitten tulee erikseen se selvityspyyntö jos on oleellinen tieto. Minä en muista milloin yhteinen talous alkoi, vuosiluvun vain ja että oli syksy.. ja silti olen joka raskaudessa saanut hakemuksen läpi.
Mä laitoin siihen kuukauden ja vuoden, tarkisti sitä lappua että onko oikein täytetty ja ei ainakaan huomauttanut asiasta.
 
Hmm.. taidan muistaa :D Jos se lasketaan siitä, kun muutettiin ensimmäiseen yhteiseen kotiimme. Aiemminkin kyllä "asuimme" yhdessä, kun yövyimme joka yö jomman kumman lapsuudenkodissa.

Mutta se muuttopäivä oli 4.7.1992.
 
Oonutsalo
Muutettiin yhteen neljä päivää tapaamiseen jälkeen, joten tapaamispäivästä ja hääpäivästä (2 päivää vaille vuosi tapaamispäivästä) muistan yhteenmuuttamispäivän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Me ehdittiin seurustella 4kk ennenkuin mentiin naimisiin. Samoihin aikoihin löydettiin yhteinen kiva asunto.
no oho :D ei sopisi ihan mun tyyliin, mut kiva kun ootte viel yhdessä "nopeasta" alkutahdista huolimatta :)
Seitsemän yhteistä vuotta tulee täyteen kesällä
:heart:

Muistan, kun soitettiin miehen isoäidille sen jälkeen kun oltiin menty kihloihin (toukokuussa, kun 2kk oltiin seurusteltu) että heinäkuussa on häät niin hän tuumasi että silloinko vasta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Seitsemän yhteistä vuotta tulee täyteen kesällä
:heart:

Muistan, kun soitettiin miehen isoäidille sen jälkeen kun oltiin menty kihloihin (toukokuussa, kun 2kk oltiin seurusteltu) että heinäkuussa on häät niin hän tuumasi että silloinko vasta :D
mun kotimaassa on käsittääkseni vieläkin perinteenä ettei lapsuudenkodista voi muuttaa pois muuta ku menemällä naimisiin, yleensä siellä jääkin seurusteluaika melko lyhyeksi kun tytöt ei jaksa enää täysi-ikäisinä olla vanhempiensa tossun alla :whistle: odotankin parhaillaan milloin siskoni (täytti helmikuussa 18v) päättää mennä naimisiin vaikka faija sanoi ettei missään nimessä vielä anna siihen lupaa kuten ei moneen muuhunkaan asiaan :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Seitsemän yhteistä vuotta tulee täyteen kesällä
:heart:

Muistan, kun soitettiin miehen isoäidille sen jälkeen kun oltiin menty kihloihin (toukokuussa, kun 2kk oltiin seurusteltu) että heinäkuussa on häät niin hän tuumasi että silloinko vasta :D
mun kotimaassa on käsittääkseni vieläkin perinteenä ettei lapsuudenkodista voi muuttaa pois muuta ku menemällä naimisiin, yleensä siellä jääkin seurusteluaika melko lyhyeksi kun tytöt ei jaksa enää täysi-ikäisinä olla vanhempiensa tossun alla :whistle: odotankin parhaillaan milloin siskoni (täytti helmikuussa 18v) päättää mennä naimisiin vaikka faija sanoi ettei missään nimessä vielä anna siihen lupaa kuten ei moneen muuhunkaan asiaan :LOL:
Ei me sentään lapsuudenkodeistamme yhteenmuutettu. Molemmat oltiin jo useamman vuoden asuttu yksiksemme :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Ei me sentään lapsuudenkodeistamme yhteenmuutettu. Molemmat oltiin jo useamman vuoden asuttu yksiksemme :D
juu en ajatellutkaan, kunhan kerroin miten siellä... täällähän on tapana eka tapailla, sit aletaan seurustelemaan virallisesti jonka jälkeen muutetaan yhteen eikä välttämättä koskaan mennä naimisiin tai mennään vasta vuosien päästä, lapsetkin tehdään ennen sitä ;) :D perheeni paheksuisi moista :LOL:
 
muistan juu
1.11.1996=)
Sitä muuten on kysytty neljä kertaa kun ollaan oltu sossussa isyyden tunnustamisessa;O
Samoin kuin seurustelun alkamispäivääkin on kysytty vaikka varmaan on jo ekalla kerralla laitettu papereihin kaikki ylös. kai ne testaa muistia=)
 
Soiku
30.12.2000 :)

Tosin virallisesti vasta helmikuussa 2001, mutta tuolloin kannoin tavarani miehen luo. Tai siis matkalaukullisen vaatteita. Meillä oli siis seurusteluaikana 500 kilometriä välimatkaa ja minä lähdin Uudeksi Vuodeksi miehen luo iiiiiiiison matkalaukun kera :)
 

Yhteistyössä