Kuinka moni musta nikki mesetellyt Aksun kanssa?

Status
Viestiketju on suljettu.
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Harmaat älkööt vaivautuko, ei äänestyksissäkään oteta huomioon haamujen ääniä.

Eli, onko muita kuin minä ja NinaTT jotka mesetelleet Aksun kanssa?
no mitä sä nyt sillä tiedolla teet, kun et muutenkaan sano "juuta etkä jaata" koko hommaan? ;)

vai alkaako sun usko jo hiipua, ja toivot, ettet ole ainoa vedätetty?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minä olen.
Ja kadun sitä :ashamed:
No mutta mistä sitä voi rtietää jos joku huijaa :hug:
Eikä aksu olisi varmaan jäänyt kiinni ellei olisi kirjoitellut aksuna vaikka kirjoittajan piti olla sariel.

 
surullinen tarina
Ei sitä tartte hävetä eikä katua, persoonallisuushäiriöisen kohteeksi kun joutuu, niin ei sitä helposti huomaa :hug:
Onneksi ei käynyt tämän pahemmin kellekään. Ja toivottavasti kyseinen henkilö olisi saanut jo apua itselleen ja lapselleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minä olen.
Ja kadun sitä :ashamed:
Ja minä kirjoitin sun nikin väärin! :ashamed:
Niin ryökäle teit :kieh: :D Mut, annan sen anteeksi ( tän kerran ) :D
Mut mä kuitenkin kirjoitin siihen epävarmuuteni asiasta! :D
Niin teit, kiltisti tehty :D
 
kysymys
Kannattaako tähän sellaisten vastata, kun joku oli jo jossain sherlockina katsonut aksun facebook- kaverit, ja siellä tunnistanut kuvasta jonkun plussalaiseksi? Äkkiäkös täältä sitten yhdistelee nimiä ja nikkejä toisiinsa, jos joku niin haluaa tehdä :|
 
:/
Sori kun tungen tähän, mutta tietääkö tämä henkilö teidän oikeita nimiä tms? Samalla s-postiosoitteella jos olette mesessä ja fb:ssä, niin sieltä ainakin saa nimen selville. Tuli vaan mieleen kun en tiedä onko tuommoset häiriöiset vaarallisia :/
 
kera
Kyllä täällä useampikin on harmaana kertonut mesetelleensä aksun kanssa, mutta eivät nyt ehkä heistä monetkaan kehtaa mustana myöntää. Vaikka mun mielestäni siinä ei ole mitään noloa, aksu vaikutti tosi mukavalta, joten miksipä hänen kanssaan ei olisi voinut vaihtaa ajatuksia enemmänkin. Turhaa itsensä korottamista nyt kaikkien mesota, että tiesivät muka koko ajan aksussa olevan jotakin hämärää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä